Αποκάλυψη WSJ για το 737 Max της Ethiopian Airlines: Ακολουθήθηκαν όλοι οι κανόνες εκτάκτων καταστάσεων
Σε νέες αποκαλύψεις προχώρησε η Wall Street Journal, για την μοιραία πτήση της Εthiopian Airlines, η οποία οδήγησε στο θάνατο 157 ανθρώπους
- 03 Απριλίου 2019 18:38
Ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες οδηγίες, όταν ένα αεροσκάφος είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αποκαλύπτει η WSJ σε δημοσίευμά της για την μοιραία πτήση της Ethiopian Airlines και το Boeing τύπου 737 Max.
Οι πιλότοι του τραγικού δυστυχήματος με το Boeing -που έγινε τον περασμένο Μάρτιο έξι λεπτά από την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Αντις Αμπέμπα της Αιθιοπίας και είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν 157 άνθρωποι στην Αιθιοπία- ακολούθησαν όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για να επανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους, αλλά τελικά απέτυχαν.
Ειδικότερα, τα μέλη του πληρώματος απενεργοποίησαν το σύστημα ελέγχου πτήσης, το οποίο αυτόματα ώθησε προς τα κάτω τη μύτη του αεροπλάνου μετά την απογείωση, ωστόσο δεν μπόρεσε να “ανεβεί” αναφέρει η εφημερίδα. Το πλήρωμα της Ethiopian Airlines κατέληξε τελικά να γυρίζει το σύστημα ελέγχου ξανά πριν το αεροπλάνο βυθιστεί προς το έδαφος.
Πρόκειται για την τελευταία έκθεση που βλέπει το φως της δημοσιότητας -εν μέσω πάντα- αυξανόμενης πίεσης στη Boeing και στην Federal Aviation Administration για τους ισχυρισμούς τους ότι η σύγκρουση μπορεί να είχε αποφευχθεί εάν οι πιλότοι ακολούθησαν απλώς τις καθιερωμένες διαδικασίες ασφαλείας. Οι νέες λεπτομέρειες της συντριβής βασίζονται σε δεδομένα από τις συσκευές καταγραφής που αποκάλυψε το μαύρο κουτί του αεροσκάφους.
Οι πιλότοι γύρισαν πάλι την ηλεκτρική ενέργεια, η οποία επανέλαβε τη λειτουργία πρόληψης βραχυκυκλώματος, γνωστή ως MCAS, και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τους διακόπτες για να προσπαθήσουν να ανεβάσουν τη μύτη, ανέφεραν πηγές.
Σημειώνεται ότι το ίδιο το σύστημα “Αύξησης Χαρακτηριστικών Ελιγμών” συμπεριλήφθηκε στις έρευνες για την συντριβή του 737 Max στην Ινδονησία τον Οκτώβριο, η οποία είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο και των 189 ανθρώπων που βρίσκονταν στο αεροσκάφος.
Οι Αιθιοπιοί ερευνητές αναμένεται να εκδώσουν μια προκαταρκτική έκθεση σχετικά με τη συντριβή τις επόμενες ημέρες, ενώ η Boeing εξακολουθεί να ετοιμάζει ενημερώσεις του λογισμικού για το σύστημα ελέγχου τςη πτήσης του αεροσκάφους 737 Max. Το αναθεωρημένο λογισμικό θα έχει δύο αισθητήρες, παρά ένα, και θα δώσει στους πιλότους μεγαλύτερο έλεγχο πάνω στο σύστημα, σύμφωνα με την Boeing.