Γιώργος Λάνθιμος: Η νέα σουρεαλιστική σκηνοθετική δουλειά για τον οίκο Gucci
Το νέο διαφημιστικό του οίκου μόδας Gucci με υπογραφή Γιώργου Λάνθιμου αποτυπώνει τον σουρεαλισμό της τέχνης και την απελευθέρωση της φαντασίας.
- 11 Ιανουαρίου 2020 11:12
Σε συνέχεια της συνεργασίας του με τον διάσημο οίκο μόδας Gucci, ο Γιώργος Λάνθιμος με τον creative director του οίκου Αλεσάντρο Μικέλε δημιούργησαν ένα διαφημιστικό βίντεο για τη νέα κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2020 με πρωταγωνιστές άλογα και μοντέλα.
Ο Γιώργος Λάνθιμος καταφέρνει σε αυτό το σουρεαλιστικό κλιπ να φέρει άλογα στο αστικό περιβάλλον, ενώ τους προσδίδει και ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Άλογα που δειπνούν, κάνουν μπάνιο στην πισίνα, ταξιδεύουν με αεροπλάνο αλλά και με αμάξι.
«Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της τριπλέτας… ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο» προτρέπει ο ιταλικός οίκος στο δελτίο Τύπου, διερωτώμενος: «Είναι ένα μακρύτριχο, με ουρά κατοικίδιο; Ένα μέλος της οικογένειας; Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα».