Coca Cola: Ποια είναι τα δυνατά της χαρτιά στην Ελλάδα
Ποια είναι τα προϊόντα που οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Coca Cola στην χώρα μας, ποιο είναι το αδύνατο σημείο και πως θα τονωθούν οι πωλήσεις στην πτωτική κατηγορία
- 10 Μαΐου 2018 12:22
Στοιχεία για την πορεία της Coca Cola στην Ελλάδα περιείχε η σημερινή ανακοίνωση των μεγεθών του πρώτου τριμήνου του 2018 της Coca-Cola HBC AG, ενός από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στην έκθεση ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα συνέχισε την καλή πορεία, σημειώνοντας αύξηση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, παρά τις δύσκολες ακόμα μακροοικονομικές συνθήκες. Σε όλες τις κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων, εκτός από την κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, μοχλός ανάπτυξης ήταν τα προϊόντα με το σήμα Coca-Cola, ιδίως η Coke Zero και η Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με Stevia, η οποία κυκλοφόρησε πέρυσι τον Μάρτιο.
Για την κατηγορία παγωμένο τσάι, ήδη από τις αρχές του χρόνου η Coca Cola έχει φέρει και στην Ευρώπη το νέο σήμα της το Fuze Tea. Στην Ελλάδα η τοποθέτηση στα ψυγεία έχει γίνει από τα τέλη Φεβρουαρίου και η διοίκηση δηλώνει ικανοποιημένη από την έως τώρα πορεία.
Οικονομικά μεγέθη
Στην μεγάλη εικόνα τώρα ο όμιλος παρουσίασε αύξηση 4,5%των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (1,53 δισ. ευρώ) ενώ οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 2,3% στη διάρκεια του τριμήνου, με πολύ ισχυρή ανάπτυξη στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών και με ακόμη ένα τρίμηνο βελτίωσης για τον τομέα των αναπτυγμένων αγορών. Ειδικότερα, επισημαίνει πως οι καινοτομίες στον τομέα των ανθρακούχων αναψυκτικών συνέβαλαν σε αύξηση 2,8% του όγκου πωλήσεων στην κατηγορία.
Σε δηλώσεις του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG Zoran Bogdanovic, σχολίασε: “Είμαστε ικανοποιημένοι από το καλό ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας. Οι καινοτομίες στα προϊόντα μας και οι συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων συνεχίζουν να επιφέρουν ισορροπημένη ανάπτυξη μέσω της αύξησης του όγκου πωλήσεων και της βελτίωσης τιμών/μείγματος. Προσδοκούμε ότι η υλοποίηση των ισχυρών εμπορικών μας πλάνων και η σταδιακή οικονομική ανάκαμψη σε Ρωσία και Νιγηρία θα οδηγήσουν σε επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εσόδων στο υπόλοιπο του έτους“.