Η Vodafone φέρνει στην Ελλάδα το RCS Business Messaging
Το RCS (Rich Communication Service), η καινοτόμα υπηρεσία του Vodafone Business έχει χαρακτηριστεί διεθνώς ως η «επόμενη ημέρα» του SMS και του MMS.
- 18 Δεκεμβρίου 2019 09:59
To Vodafone Business φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το RCS Business Messaging, μία νέα, καινοτόμo υπηρεσία αποστολής εμπλουτισμένων μηνυμάτων, που εισάγει στην επόμενη ημέρα την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.
Το RCS (Rich Communication Service) έχει χαρακτηριστεί διεθνώς ως η «επόμενη ημέρα» του SMS και του MMS, καθώς εμπλουτίζει το γραπτό μήνυμα με καινούρια, καινοτόμα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την αποστολή μηνυμάτων που περιλαμβάνουν QR Codes, χάρτες, βίντεο, φωτογραφίες, ημερολόγια, μέσα από δυναμική, αμφίδρομη επικοινωνία.
Το RCS φέρνει πλούσιο περιεχόμενο στο messaging και προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη για όλες τις επιχειρήσεις, μέσα από Rich Media εικόνα ή βίντεο αλλά και Rich Cards και Carousels, καθώς και προκαθορισμένες απαντήσεις και επιλογές ενεργειών, όπως το άνοιγμα ενός συνδέσμου ιστοσελίδας, η ενεργοποίηση μίας κλήσης, το άνοιγμα μίας γεωγραφικής θέσης στον χάρτη του κινητού ή η πρόσθεση μίας εκδήλωσης στο ημερολόγιο του χρήστη.
Το RCS λειτουργεί σε πρώτη φάση στις περισσότερες android συσκευές που είναι ενεργοποιημένες στο δίκτυο της Vodafone και δεν προϋποθέτει καμία διαδικασία εγγραφής ή εγκατάστασης εφαρμογής.
Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις είναι σημαντικά, καθώς, χάρη στο πλούσιο περιεχόμενο προσφέρει πιο αποτελεσματική επικοινωνία και στενότερη, αλλά και αμφίδρομη επαφή με τους πελάτες τους. Παράλληλα, το RCS ενισχύει την εμπειρία του πελάτη – με δυνατότητες chat, group chat και ειδοποιήσεων-, διαθέτει καθολική πρόσβαση στο δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και αξιοπιστία, με εγγυημένη προστασία της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας και της προστασίας των δεδομένων.
«Φέρνουμε το RCS Business Messaging στην Ελλάδα με στόχο να δώσουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις νέα, καινοτόμα εργαλεία ώστε να τις βοηθήσουμε να ενδυναμώσουν την επικοινωνία τους και να εμπλουτίσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους σε έναν ψηφιακό κόσμο. Το RCS κρύβει μεγάλη αξία. Οι μέχρι σήμερα δοκιμές έχουν δείξει ότι το RCS οδηγεί σε πολλαπλάσια αποδοτικότητα σε σχέση με άλλα διαδεδομένα ψηφιακά εργαλεία. Η Vodafone επενδύει στο RCS και θα διευρύνει σταδιακά τις λειτουργίες του, ώστε να προσφέρει ακόμη περισσότερες τεχνολογικές δυνατότητες στις ελληνικές επιχειρήσεις» δήλωσε η γενική διευθύντρια του Vodafone Business, κυρία Κάτια Σταθάκη.