Παρίσι: Στα 30 χιλιόμετρα πέφτει το όριο ταχύτητας

Παρίσι: Στα 30 χιλιόμετρα πέφτει το όριο ταχύτητας
ap/Francois Mori

Αλλαγές στην κυκλοφορία πραγματοποιούνται στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, με σκοπό τη μείωση των εκπομπών αερίου από τα αυτοκίνητα και την αύξηση της οδικής ασφάλειας.

Οι γαλλικές αρχές στο Παρίσι, θέτουν νέο όριο ταχύτητας, αναγκάζοντας τους οδηγούς σχεδόν σε όλους τους δρόμους της πρωτεύουσας να επιβραδύνουν, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η ρύπανση και να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια.

Οι αρχές έχουν πάρει επιπλέον μέτρα, προκειμένου να αποτρέψουν τους οδηγούς να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα στην πόλη. Συγκεκριμένα πρόκειται να αποκλείσουν από τις 144.000 που είναι συνολικά οι θέσεις στάθμευσης, τις 60.000.

Στόχος της μείωσης των δημόσιων θέσεων στάθμευσης στους δρόμους, είναι να γίνουν οι δρόμοι πιο εύχρηστοι από όλους, αλλά και να χρησιμοποιηθούν περισσότερο υπόγειοι χώροι στάθμευσης.

Επιπλέον, τα πεζοδρόμια πρόκειται να διευρυνθούν, ενώ θα εγκατασταθούν και νέοι ποδηλατόδρομοι.

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε από το δημαρχείο του Παρισιού, περίπου το 59% των κατοίκων της πόλης τάχθηκε υπέρ της εφαρμογής του νέου ορίου ταχύτητας, η οποία ξεκίνησε από τη Δευτέρα (30/08). Ωστόσο, η περιοχή Île-de-France, είναι αντίθετη με τα νέα μέτρα, σε ποσοστό 61%.

Από τις αλλαγές, δεν έλειψαν οι επικριτικοί σχολιασμοί για πιθανή κυκλοφοριακή συμφόρηση που θα προκαλέσει η μείωση της ταχύτητας. Πολλοί υποστηρίζουν πως τις ώρες αιχμής θα επιδεινωθεί το πρόβλημα, ενώ προειδοποίησαν πως όχι μόνο θα μειωθεί η εκπομπή αερίου, αλλά είναι πιθανό να αυξηθεί το πρόβλημα.

Ένας διανομέας, δήλωσε στο BFMTV, πως η κατάσταση έχει γίνει τρομερή. “Με τις παραδόσεις, είναι απαίσιο. Δεν προλαβαίνουμε. Υπάρχει παντού μποτιλιάρισμα. Δεν έχουμε χρόνο”, είπε χαρακτηριστικά.

Ένας άλλος οδηγός σχολίασε πως ο νέος κανόνας είναι “τρελός”, “είναι λες και οι οδηγοί των οχημάτων κυκλοφορούν με σκούτερ”, ανέφερε.

Ο Αντιδήμαρχος του Παρισιού, Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις μεταφορές, δήλωσε στο BFMTV, πως στόχος τους ήταν το όριο να αποτρέψει τους περισσότερους να οδηγούν και να ενθαρρύνει περισσότερο το περπάτημα, τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και των ποδηλάτων.

ap/Thiabult Camus

Την Κυριακή (29/08), δημοσίευσε ένα tweet σχολιάζοντας την αρνητική κριτική που δέχονται στα σόσιαλ για τον νέο κανόνα. “Μια φιλική διευκρίνιση σε αυτούς που αντιτίθενται στη μείωση του ορίου ταχύτητας: ΟΧΙ, ένα όριο ταχύτητας 30χλμ την ώρα, δεν αυξάνει τη ρύπανση. Στην πραγματικότητα βελτιώνει την ασφάλεια για τους ποδηλάτες και τους πεζούς, μειώνει τον θόρυβο και κάνει την πόλη ήρεμη” έγραψε.

Αξιωματούχοι του Δημαρχείου δήλωσαν ότι η αλλαγή θα μειώσει τα συνολικά τροχαία ατυχήματα κατά περίπου 25% και τα θανατηφόρα ατυχήματα κατά 40%, επισημαίνοντας μια μελέτη του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Η ηχορύπανση εκτιμούν πως θα μειωθεί επίσης στο μισό, λέγοντας ότι ο θόρυβος της κυκλοφορίας είχε αρνητικές σωματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένου του άγχους, της αϋπνίας και της κατάθλιψης.

Η αλλαγή του κανόνα, όπως αναφέρει το CNN, ήρθε έπειτα από μια δημόσια διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2020, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 5.700 άτομα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα