Οι νέες, άγνωστες μπίζνες του ομίλου Βαρδινογιάννη

Οι νέες, άγνωστες μπίζνες του ομίλου Βαρδινογιάννη

Δυναμική είσοδο σε νέους τομείς όπως τρόφιμα και ηλεκτρονικό εμπόριο επιχειρεί ο όμιλος Βαρδινογιάννη μέσω της Coral Innovation

Ένας από τους πλέον κινητικούς και πολυσχιδείς ομίλους διαχρονικά στην Ελλάδα είναι αυτός της οικογένειας Βαρδινογιάννη. Με ηγετική θέση στον χώρο της ενέργειας και των καυσίμων (Motor Oil, Coral, δίκτυο πρατηρίων Shell και Avin, την πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου nrg), στην ναυτιλία και δραστηριότητα σε ΜΜΕ (Star-Alpha, ραδιοφωνικοί σταθμοί Διέση, Δρόμος), την διασκέδαση (Odeon Entertainment), τα ξενοδοχεία (Athens Plaza) και πρόσφατα τις τράπεζες (εξαγορά της IBG – Επενδυτική Τράπεζα της Ελλάδος), επιχειρεί την είσοδο και σε νέους τομείς αξιοποιώντας κυρίως το δίκτυο που ήδη έχει χτίσει.

Ένας από τους βραχίονες που θα οδηγήσει σε νέες δραστηριότητες είναι η Coral Innovations, θυγατρική της Coral η οποία δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια και το τελευταίο διάστημα μας δείχνει τα πρώτα δείγματα γραφής της.

E-shop και λειτουργικό νερό

Η Smart Card, η πετυχημένη κάρτα πιστότητας του δικτύου πρατηρίων της Shell που δημιουργήθηκε το 2001 και σήμερα αριθμεί περισσότερους από 850.000 ενεργούς χρήστες έχει μετατραπεί εδώ και λίγο καιρό σε e-shop (allsmart.gr) που εξυπηρετεί τόσο τους χρήστες της κάρτας (σ.σ. εξαργυρώνοντας πόντους) όσο και αυτούς που ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιο από τα 8.000 προϊόντα που φιλοξενεί στις σελίδες του. Σύμφωνα με πληροφορίες σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο το ηλεκτρονικό κατάστημα του allsmart.gr πραγματοποιεί 300 πωλήσεις, ακολουθώντας συνεχώς αυξητική πορεία.

Παρατηρώντας την παγκόσμια τάση και με σκοπό αρχικά την πώληση από το δίκτυο των πρατηρίων του ομίλου (Shell και Avin) η Coral Innovations προχώρησε στην δημιουργία του Coolvit. Τα εμφιαλωμένα νερά Coolvit που είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες πλέον βρίσκονται και σε μεγάλες αλυσίδες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος και Market In και στόχος είναι να μπει σε περισσότερα σημεία λιανικής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Το προϊόν έχει ήδη ξεκινήσει να εξάγεται σε Κύπρο, Σερβία, Ρωσία ενώ αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται δοκιμαστικές εξαγωγές στην Κεντρική Ευρώπη.

Προετοιμασία για την επόμενη ημέρα

Οι άνθρωποι της Coral, παρακολουθώντας και τις διεθνείς εξελίξεις, βλέπουν ότι η ημέρα που τα πρατήρια καυσίμων θα πρέπει να μετεξελιχθούν λόγω των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δεν αργεί όσο φανταζόμαστε. Μπορεί η Shell σαν εταιρεία να έχει φύγει από την Ελλάδα όμως οι άνθρωποι της Coral ακολουθούν τον στόχο της που θέλουν τα επόμενα χρόνια το 50% του τζίρου των πρατηρίων της να μην προέρχεται από την πώληση καυσίμων.

Στην παραπάνω λογική η Coral είναι ο μεγαλύτερος franchisee της ΑΒ Βασιλόπουλος έχοντας αναπτύξει πάνω από 45 Shop & Go μέχρι σήμερα ενώ και για το 2019 θα ανοίγει 2 Shop & Go τον μήνα σε πρατήρια της Shell. Παράλληλα αναπτύσσει την δική της αλυσίδα καφετέριας “I love cafe”, που και αυτή πλέον ξεπερνάει τα 40 σημεία, ενώ ενοποιεί τα πλυντήρια της κάτω από το σήμα “plinto”.

Στόχος, όπως προαναφέρθηκε, είναι η επόμενη ημέρα που τα πρατήρια θα λειτουργούν έως σταθμοί φόρτισης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Καθώς υπολογίζεται ότι μία φόρτιση θα διαρκεί περίπου 15 – 20 λεπτά το διάστημα αυτό ο οδηγός θα μπορεί να το αξιοποιήσει πίνοντας έναν καφέ, κάνοντας τις αγορές του ή πλένοντας το αυτοκίνητο του.

Στην ίδια λογική έχει αναπτυχθεί και η συνεργασία με την ACS όπου σε πάνω από 300 πρατήρια της Shell μπορεί κάποιος να παραδώσει ή να παραλάβει αλληλογραφία ή δέμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα