Μάθημα ανθρωπιάς: Άφησε 10.000 δολάρια φιλοδώρημα σε εστιατόριο που έκλεινε λόγω κορονοϊού
"Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιος ήταν", είπε σε δημοσιογράφους ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Ρος Έντλαντ, που, εντούτοις, ελπίζει πως θα καταφέρει να βρει τον γενναιόδωρο πελάτη.
- 27 Μαρτίου 2020 20:57
Πελάτης άφησε σε εστιατόριο της Φλόριντα πουρμπουάρ ύψους 10.000 δολαρίων, το οποίο οι 20 εργαζόμενοι του καταστήματος μοιράστηκαν, προτού οι περισσότεροι εξ αυτών απολυθούν, μία ημέρα μετά, εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορονοϊού.
«Σε αντίθεση με όλες τις αρνητικές ιστορίες που ακούμε τώρα, υπάρχουν ακόμη φανταστικοί άνθρωποι στον κόσμο», έγραψε χθες στη σελίδα της στο Facebook η αλυσίδα Skillets, που ειδικεύεται στην παρασκευή προγευμάτων.
Ο πελάτης άφησε το ποσό αυτό σε χαρτονομίσματα, την περασμένη εβδομάδα στο Νέιπλς, στις δυτικές ακτές της Φλόριντα, μία ημέρα πριν από τη διαταγή που εξέδωσε ο κυβερνήτης για το κλείσιμο όλων των εστιατορίων της πολιτείας.
«Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιος ήταν», είπε σε δημοσιογράφους ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Ρος Έντλαντ, που, εντούτοις, ελπίζει πως θα καταφέρει να βρει τον γενναιόδωρο πελάτη.
«Έχουμε θαμώνες που έρχονται εδώ και χρόνια, υπάρχουν φίλοι, όμως δεν γνωρίζουμε πάντα τα ονόματά τους», εξήγησε ο ίδιος.
«Γνωρίζουμε τα πρόσωπά τους, τα αγαπημένα τους πιάτα, τα τραπέζια που κάθονται, όμως δεν γνωρίζουμε ποιοι ακριβώς είναι».
Οι 20 εργαζόμενοι του εστιατορίου στο Νέιπλς επέστρεψαν με επιπλέον 500 δολάρια, ο καθένας εξ αυτών, στα σπίτια τους, εκείνη τη νύχτα.
Οι περισσότεροι, ωστόσο, δεν επέστρεψαν στις δουλειές τους την επόμενη ημέρα. Ο Ρος Έντλαντ είπε ότι αναγκάστηκε να απολύσει, εξαιτίας του κλεισίματος, το 99% των 200 εργαζομένων του στα 9 εστιατόριά του στη Φλόριντα.