Μητσοτάκης: Θα φτιάξουμε ένα 1555 για όλο το κράτος

Μητσοτάκης: Θα φτιάξουμε ένα 1555 για όλο το κράτος
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Eurokinissi

Η εξυπηρέτηση των πολιτών είναι κοινωνική πολιτική, δήλωσε ο πρωθυπουργός σε εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τόνισε: ‘Όταν προεκλογικά οι πολίτες έλεγαν αλλάξτε το κράτος, αυτό ακριβώς κάνουμε”.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους θα συνεχιστεί, τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών με υπηρεσίες, όπως το 1555 για τα ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα.

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση έχει φιλόδοξα σχέδια, επισημαίνοντας ότι μέρος των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης θα δοθεί σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού.

Δήλωσε ότι στόχος είναι να φτιαχτεί “ένα κεντρικό σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, εν προκειμένω πολιτών, ένα 1555 για όλο το κράτος, μία κεντρική πύλη εισόδου” και τόνισε:

“Θα συνεχίσουμε λοιπόν την προσπάθεια να εκσυγχρονίζουμε το κράτος, να δείχνουμε σεβασμό στον πολίτη και να κάνουμε πράξη το σύνθημα της σημερινής εκδήλωσης, ότι η εξυπηρέτηση είναι πράγματι κοινωνική πολιτική”.

Ο κ.Μητσοτάκης σχολίασε ότι καθώς άκουγε τους υπουργούς Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη, αλλά και τους πολίτες για τις ψηφιακές υπηρεσίες, σκεπτόταν ότι πρόοδος είναι να μη συμβιβάζεσαι με την κατεστημένη λογική ότι τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει σε αυτή τη χώρα.

Σημείωσε ότι το Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι ο καταλύτης, αλλά δε θα υπήρχε αποτελεσμα χωρίς τη συνεργασία των άλλων υπουργείων και αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις του Εργασίας για υπηρεσίες που αγκάλιασαν οι πολίτες με θέρμη, όπως ανέφερε.

“Όλα αυτά που βλέπετε σήμερα δεν ήταν καθόλου αυτονόητα. Μπορεί να είναι αυτονόητο για τον πολίτη ότι το κράτος πρέπει να τον σέβεται. Για να φτάσουμε όμως στο σημείο αυτό, εργάστηκαν εκατοντάδες άνθρωποι”, τόνισε ο κ.Μητσοτάκης.

Σχολίασε ότι το 1555 εκ πρώτης όψεως φαίνεται ένα απλό call center, είναι όμως κάτι παραπάνω, γιατί πρέπει αυτός που απαντά να γνωρίζει τι θα πει στον πολίτη και να έχει ψηφιακή πρόσβαση σε ηλεκτρονικά αρχεία. Εκτίμησε ότι αυτό υποχρεώνει την ίδια τη δημόσια διοίκηση να εκσυγχρονιστεί και κάλεσε τους πολίτες να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του 1555. Ανέφερε ότι σήμερα καλούν 20.000 πολίτες ημερησίως κατά μέσο όρο το 1555 και τόνισε ότι “αυτό που είναι μία ιστορία επιτυχίας, που πρέπει να συνεχιστεί και στο μέλλον”.

Ο πρωθυπουργός υπενθύμισε ότι το 1555 βραβεύθηκε ως καλύτερο call center της χρονιάς και έχει ποσοστά ικανοποίησης χρηστών, που θα ζήλευαν ιδιωτικές εταρείες

“Όταν προεκλογικά οι πολίτες έλεγαν αλλάξτε το κράτος, αυτό ακριβώς κάνουμε, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο”, δήλωσε επίσης ο κ.Μητσοτάκης και πρόσθεσε:

“Πάνω από όλα ο πολίτης και ο απαραίτητος σεβασμός που οφείλουμε να του δείξουμε. Όλοι έχουμε έρθει σε επαφή με εικόνες απόλυτης απαξίωσης, που συναντούσαν οι πολίτες στα γραφεία του ΕΦΚΑ και ατή η περιφρόνηση του πολίτη από το κράτος συντέλεσε στη ρήξη εμπιστοσύνης”.

O πρωθυπουργός εκτίμησε άλλωστε πως: “Εάν ο πολίτης αισθάνεται ότι πληρώνει φόρους, αλλά το κράτος δεν τον σέβεται, θα ακούσει πιο εύκολα λαϊκίστικες φωνές”.

Δήλωσε επίσης ότι η κυβέρνηση απέδειξε ότι ο κράτος μπορεί να δουλέψει με τον ιδιωτικό τομέα, με εταιρείες και ιδιώτες ελεύθερους επαγγελματίες και χαρακτήρισε ξαιρετική πρωτοβουλία το θεσμό πιστοποιημένων δικηγόρων και λογιστών, που συνδράμουν τον πολίτη στην έκδοση σύνταξης”.

Εκτίμησε τέλος ότι το αποτέλεσμα το εκτιμούν οι πολιτες ανεξάρτητα του τι ψηφίζουν, γιατί όπως είπε “ένα ακομμάτιστο κράτος δεν ξεχωρίζει τους πολίτες, αλλά δείχνει ειδική πρόνοια στους πιο αδύναμους. Εδώ η τεχνολογία βοηθά τους πιο αδύναμους, τους ανάπηρους, τους κατοίκους των νησιών”.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα