Huawei: Ανάπτυξη με νέα smartphones και λανσαρίσματα νέων προϊόντων το 2021

Huawei: Ανάπτυξη με νέα smartphones και λανσαρίσματα νέων προϊόντων το 2021

Μπαράζ νέων λανσαρισμάτων τόσο σε smartphones όσο και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων προετοιμάζει έως το τέλος του χρόνου ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός της Huawei, ο οποίος συνεχίζει να επενδύει τόσο στο οικοσύστημα του όσο και στην καθετοποίηση της παραγωγής του.

Μετά τη διαταραχή που προκάλεσε στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα η πανδημία, πλήττοντας καίρια και την αγορά τεχνολογίας, η Huawei εξετάζει ακόμα και την λύση να αναπτύξει τα δικά της  chipsets, ένα πλάνο με  ορίζοντα ολοκλήρωσης πιθανότατα μία διετία.

Πέραν αυτού, σύμφωνα με τον  Louis Xingang, γενικό διευθυντή μάρκετινγκ του τμήματος καταναλωτικών προϊόντων της Huawei για την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, των Σκανδιναβικών Χωρών και του Καναδά, ο οποίος βρέθηκε πρόσφατα στην Αθήνα, η βασική στρατηγική της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός οικοσυστήματος προϊόντων με καινοτόμα χαρακτηριστικά που θα συνδέονται μεταξύ τους, προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία στον χρήστη, αλλά και εφαρμογές για το «έξυπνο σπίτι», το «έξυπνο γραφείο», την «έξυπνη μελέτη» κλπ.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά τα smartphones, σύμφωνα με τον κ. Xingang, η Huawei όχι μόνο δεν προτίθεται να σταματήσει την επένδυση σε αυτό τον τομέα αλλά σχεδιάζει να παρουσιάσει άμεσα μία νέα σειρά smartphones με δυνατά χαρακτηριστικά που θα απευθύνεται στα μεσαία στρώματα της αγοράς, και η οποία θα γίνει διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά. Από τα πλάνα της εταιρείας δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά και μία ακόμα πιο εξελιγμένη συσκευή «αναδιπλούμενου» (foldable) smartphone που θα είναι πιο μικρό σε μέγεθος σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα συνεχίζοντας και σε αυτό τον τομέα την επίδειξη της καινοτόμας τεχνολογίας της.

Σύμφωνα με τον κ. Xingang, η Huawei θέλει να κινηθεί δυναμικά, εξυπηρετώντας τους πιο βασικούς τομείς της  καθημερινότητάς μας, ανάμεσα σε άλλους και στο χώρο του «έξυπνου» γραφείου (smart office) έχοντας στο πλάνο της να λανσάρει νέους προσωπικούς υπολογιστές και καινοτόμα tablets με ιδιαίτερες λειτουργίες όπως, για παράδειγμα το MatePad 11 το οποίο θα λανσαριστεί και στην Ελληνική αγορά στα τέλη Αυγούστου, οθόνες που θα είναι «έξυπνες» και θα συνδέονται εύκολα και γρήγορα με άλλες υπολογιστικές συσκευές, νέο μοντέλο φορητού υπολογιστή (laptop) με ιδιαίτερα δυνατά χαρακτηριστικά το οποίο αναμένεται να καταφτάσει στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου ενώ στα μελλοντικά πλάνα περιλαμβάνεται και η είσοδος στον κλάδο της εκτύπωσης.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στην Ελλάδα η Huawei έχει λανσάρει ήδη τους φορητούς υπoλογιστές της σημειώνοντας εξαιρετική επιτυχία στις προτιμήσεις των καταναλωτών οπότε κάθε νέα άφιξη καινούριου μοντέλου αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Με ενδιαφέρον όμως αναμένεται στην Ελλάδα και η σειρά των οθονών της  Huawei. Επίσης, ο κινεζικός κολοσσός εξετάζει και το ενδεχόμενο εισόδου στο χώρο των υπολογιστών που απευθύνονται σε gamers, μία κατηγορία η δημοτικότητα της οποίας ενισχύεται διαρκώς.

Η Huawei έχει ήδη παρουσιάσει και διαθέτει  τη δική της σειρά τηλεοράσεων στην Κίνα, οι οποίες ενδεχομένως να λανσαριστούν και στην Ευρώπη το 2022. Παράλληλα, στην Κινεζική αγορά ο προϊοντικός σχεδιασμός της Huawei  περιλαμβάνει και μία σειρά από λύσεις για το «έξυπνο» σπίτι που αξιοποιούν το Internet of Things (IoT) και  χρησιμοποιούν το tablet ή το smartphone ως «κέντρο ελέγχου» όλου αυτού του νέου οικοσυστήματος.

Ένας άλλος ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας για την Huawei είναι η κατηγορία των wearables και audio προϊόντων τα οποία κατατάσσονται πολύ υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και στην Ελλάδα έχει σημαντική εμπορική επιτυχία. Η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει νέες σειρές wearables – τόσο ακουστικά όσο και smartwatches- βελτιώνοντας συνεχώς την εμπειρία χρήσης.

Όπως σημείωσε ο κ. Xingang, στα πλάνα της Huawei είναι η συνεχής επένδυση, εκτός από νέες συσκευές, και στο οικοσύστημα που έχει αρχίσει να δημιουργεί, το Huawei AppGallery, και χρησιμοποιεί ως λειτουργικό σύστημα τόσο το android αλλά και το νέο λειτουργικό της Huawei που εξοπλίζει τις νέες της συσκευές, το Harmony OS. Με το οικοσύστημα της Huawei ασχολούνται πάνω από 2 εκατ. δημιουργοί εφαρμογών (developers) παγκοσμίως, ενώ στις επόμενες κινήσεις περιλαμβάνεται ακόμη και η ανάπτυξη μίας πλατφόρμας για προβολή διαφημίσεων στο πλαίσιο του οικοσυστήματος. Παράλληλα, επεκτείνεται η διαθεσιμότητα υπηρεσιών όπως, για παράδειγμα, το Huawei Music, το οποίο ήδη είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα.

Το βέβαιο είναι ότι στο άμεσο μέλλον η Huawei σκοπεύει να ενισχύσει την παρουσία της σε πολλές προϊοντικέες κατηγορίες και όπως υποσχέθηκε ο κ. Xingang. «Φροντίζουμε  ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να απολαμβάνει μια εξαιρετική εμπειρία χρήσης με τις συσκευές μας σε όλους τους τομείς».

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα