Skoda. Μεγαλύτερη έμφαση στον εσωτερικό χώρο στα μελλοντικά μοντέλα της

Skoda. Μεγαλύτερη έμφαση στον εσωτερικό χώρο στα μελλοντικά μοντέλα της

Τα στελέχη της Skoda πιστεύουν ότι η καλύτερη στρατηγική για τα μελλοντικά μοντέλα του είναι η βελτίωση της πρακτικότητας που προσφέρουν, μέσω της προσφοράς περισσότερων χώρων.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη της φίρμας, έχοντας πίσω τους και μια σειρά από έρευνες που έχουν γίνει σε όλη την Ευρώπη, διαπίστωσαν πως οι καταναλωτές που αγοράζουν Skoda έχουν πολύ ψηλά στον δείκτη των απαιτήσεων τους τόσο την ευρυχωρία για τους επιβάτες, όσο και τους άθφονους χώρους για τις αποσκευές τους.

 

Η φιλοσοφία αυτή περιγράφεται με τον καλύτερο τρόπο στο καινούργιο Fabia, το οποίο, παρόλο που είναι μικρότερο από τους ανταγωνιστές του, με μήκος μόλις 4 μέτρα,  προσφέρει μεγάλο χωρο στο πορτμπαγκάζ. Μάλιστα, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Skoda, ο Dr Frank Welsch,  δηλώνει πως η «μόδα» αυτή θα συνεχίσει και στόχος της εταιρίας είναι η κορυφαία άνεση να προσφέρεται στον καταναλωτή σε φυσιολογική τιμή.

Έτσι, το καινούργιο Suberb  το οποίο θα κυκλοφορήσει σε περίπου 6 μήνες παρόλο που είναι μικρότερο από τον ανταγωνιστή του, το Passat, έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ακόμα, το νέο Yeti, το SUV των 4,2 μέτρων, θα έχει μεταξόνιο κατά 10 εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Όσο για το επερχόμενο μεγάλο SUV ο Welsch δεν έδωσε πολλές πληροφορίες.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα