2013 Getty Images

KESHA: ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΑΣΤΗ ΜΟΥ

Η υπόθεση κακοποίησης της νεαρής τραγουδίστριας από τον ίδιο της τον παραγωγό, πήρε τεράστιες διαστάσεις, ανοίγοντας ένα παραθυράκι στον σκοτεινό κόσμο της μουσικής βιομηχανίας και αναδεικνύοντας την αποτυχία του αμερικανικού νομικού συστήματος να προστατεύσει τις γυναίκες από τους βιαστές τους

Από την Ανδρονίκη Μπάκουλη

Η δικαστική διαμάχη της Αμερικανίδας τραγουδίστριας-συνθέτριας Kesha εναντίον του παραγωγού της, Dr. Luke και της εταιρίας που ελέγχει τα καλλιτεχνικά της δικαιώματα, έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ μεγαλύτερο στις ΗΠΑ. Έγινε η ιστορία μιας νέας γυναίκας που ήταν για χρόνια θύμα κακοποίησης και τόλμησε να τα βάλει με έναν επιχειρηματικό κολοσσό και έναν πολύ επιτυχημένο άνδρα, για να βρει το δίκιο της. Και αναφερόμαστε στη χώρα που το 20% των άστεγων γυναικών, έχουν προσδιορίσει ως το λόγο που έμειναν στο δρόμο την ενδοοικογενειακή βία. Κατ’ αρχάς, να γνωριστούμε. Ή για την ακρίβεια, να σας συστήσουμε τους πρωταγωνιστές της ιστορίας.

Η Kesha Rose Sebert, γνωστή ως Ke$ha, που μετά το έκανε Kesha, είναι 28 χρόνων, εξ Αμερικής, τραγουδίστρια, συνθέτρια και ράπερ. Το 2005, σε ηλικία 18 χρόνων είχε υπογράψει συμβόλαιο δημιουργίας οκτώ άλμπουμ με την Kemosabe Records, ιδιοκτησίας του Dr. Luke -ο οποίος τον Νοέμβριο του 2011 την έκανε κομμάτι της Sony Music Entertainment, με τη συμφωνία να αφορά τις δικές του παραγωγές, αλλά και άλλες που άνηκαν εξ ολοκλήρου στην πολυεθνική. Η νεαρή κοπέλα έγινε γνωστή το 2009, μέσω της συνεργασίας της με τον Flo Rida, για το “Right Round”. Έλα που δεν το ξέρεις.

Άντε και δεν το είχες ακούσει. Αποκλείεται να μην έχεις ακούσει ποτέ αυτό, ειδικά αν είσαι γονιός, αφού είχε κάνει θραύση στα παιδικά πάρτι και όχι μόνο, αν σκεφτείς ότι είναι ένα από τα singles που πούλησαν περισσότερο στην ιστορία της πώλησης των digital singles. Πόσα; Περί τα 14 εκατομμύρια “κομμάτια”. Μόνο την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας, είχαν “φύγει” 610.000 digital units. Επιπροσθέτως, για εννέα εβδομάδες ήταν στο Billboard Hot 100 -όχι όπου κι όπου, αλλά στο Νο1.

Εν πάση περιπτώσει, το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο Animal είχε γίνει Νο1 στις ΗΠΑ, ενώ δυο single του είχαν φτάσει επίσης στην κορυφή. Κάτι ανάλογο έγινε και με το δεύτερο άλμπουμ με τίτλο Warrior, που κυκλοφόρησε το 2012. Από το ντεμπούτο της, μέχρι τη σήμερον ημέρα είχε προταθεί για περισσότερα από 50 βραβεία και πήρε σπίτι τα 13. Οι πωλήσεις της έχουν ξεπεράσει τα 33 εκατομμύρια άλμπουμ στις ΗΠΑ και τα 60 εκατομμύρια παγκοσμίως. Πάμε τώρα και στον κατηγορούμενο.

 

Ο Dr. Luke γεννήθηκε ως Lukasz Sebastian Gottwald πριν 42 χρόνια. Φοίτησε για δυο χρόνια στο Manhattan School of Music και η επαγγελματική του καριέρα, ως μουσικού ξεκίνησε από το Saturday Night Live (από τις μακροβιότερες και πιο επιτυχημένες τηλεοπτικές εκπομπές σάτιρας της αμερικανικής τηλεόρασης). Το 1997 έγινε ο πρώτος κιθαρίστας στην μπάντα της εκπομπής και έμεινε εκεί έως το 2007. Στο μεσοδιάστημα έκανε και άλλα. Είχε αναλάβει, ως παραγωγός, τα remixes καλλιτεχνών όπως ο Bon Jovi και ο Gravediggaz. Το 2004 έγινε ο παραγωγός της Kelly Clarkson, στο τραγούδι “Since U been gone”, μαζί με τον Σουηδό (υπερ)παραγωγό άλμπουμ, Max Martin. Ο τελευταίος έγινε ο μέντορας του Dr. Luke, που δούλεψε με τους Pink, Avril Lavigne, Katy Perry,  B.o.B, Britney Spears, Nicki Minaj, Rihanna, T.I., Flo Rida, Miley Cyrus, Jessie J, Juicy J, Ne-Yo, Shakira και Pitbull. Έτσι, έγινε ένας από τους καλύτερους παραγωγούς, στη λίστα του Billboard για τη δεκαετία του 2000. Τιμήθηκε με βραβεία από την American Society of Composers, Authors and Publishers, ενώ ήταν υποψήφιος για “καλύτερος παραγωγός της χρονιάς στην κατηγορία non classical”, στα Grammys’ του 2011.

 

Οι δυο τους, λοιπόν, είχαν συνθέσει ένα επιτυχημένο -βάσει των αριθμών- δίδυμο και ο Dr. Luke ήταν ο παραγωγός και των πέντε άλμπουμ της Kesha. Ώσπου το 2012 προέκυψε το πρώτο θεματάκι. Στη δεύτερη ολοκληρωμένη δουλειά της καλλιτέχνιδος, υπήρχε ένα τραγούδι με τίτλο “Die Young”, το οποίο αποκλείστηκε από όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, διότι είχε προκύψει ένα πολύ σοβαρό συμβάν: η δολοφονική επίθεση 20χρονου στο δημοτικό σχολείο Sandy Hook, όπου πυροβόλησε εναντίον 20 παιδιών ηλικίας 6 και 7 χρόνων και έξι ενήλικες υπαλλήλους του δημοτικού σχολείου. Προηγουμένως, ο Adam Lanza (ο θύτης) είχε δολοφονήσει τη μητέρα του και αφότου ολοκλήρωσε, αυτοκτόνησε. Αυτή η υπόθεση ήταν η πιο θανατηφόρα, σε επίπεδο μαζικής δολοφονίας σε σχολείο, στην ιστορία των ΗΠΑ.

Τότε, η Kesha είχε εξηγήσει μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Twitter πως ο Dr. Luke την πίεσε να ερμηνεύσει το στίχο που έλεγε “ας βγάλουμε ό,τι μπορούμε περισσότερο από τη νύχτα, γιατί θα πεθάνουμε νέοι”. Λίγο αργότερα, διευκρίνισε με post στην ιστοσελίδα της ότι το “με πίεσε” δεν είναι η σωστή λέξη. “Είχα κάποιες ανησυχίες ως προς τη φράση ‘πεθαίνω νέος’ στο ρεφρέν, όταν γράφαμε τους στίχους. Κυρίως γιατί οι περισσότεροι από τους φαν μου είναι νέοι και αυτός ήταν ο λόγος που είχα γράψει τόσες πολλές version του συγκεκριμένου τραγουδιού”. Οι αναρίθμητοι οπαδοί της έκαναν αυτομάτως τον Dr. Luke φωτογραφία, την οποία τοποθέτησαν στο κέντρο του dart board -ευρύτερα γνωστό ως “βελάκια”.

Το πρώτο #freekesha ήταν -τελικά- προφητικό

Τον Σεπτέμβριο του 2013, η Rebecca Pimmel, εκ των πιο δραστήριων φαν της Kesha, είχε δημιουργήσει μια online αίτηση/αναφορά που ζητούσε από τους… συντρόφους της να “ελευθερώσουν” την αγαπημένη τους καλλιτέχνιδα από τη συμφωνία των 8 άλμπουμ που είχε υπογράψει με τον Dr. Luke. Στο έγγραφο, η φαν κατηγορούσε τον παραγωγό πως εμποδίζει τη δημιουργική εξέλιξη του ειδώλου της “και της συμπεριφέρεται σαν να είναι μαριονέτα, βάζοντας την να κάνει πράγματα που δεν θέλει και μοιραία κάνοντας κακό στην καριέρα της. “Ως φαν της ανησυχούμε πως σύντομα θα χάσει το ενδιαφέρον που έχει για τη μουσική, αφού θα κουραστεί να παίζει το παιχνίδι της βιομηχανίας και έτσι θα σταματήσει να κυκλοφορεί δουλειές της”. Είχε προηγηθεί η παραγωγή και η προβολή του ντοκιμαντέρ για τη ζωή της, με τίτλο “My Crazy Beautiful Life”, στο οποίο η Kesha παραδεχόταν ότι δεν είχε τον απόλυτο δημιουργικό έλεγχο των άλμπουμ της. Αυτή ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία, που φαν είχαν διαδηλώσει υπέρ της “απελευθέρωσης” μιας μεγάλου βεληνεκούς καλλιτέχνιδας από τον πιο επιτυχημένο παραγωγό του “παιχνιδιού”, με την αναφορά  να μαζεύει 1250 υπογραφές.

www.akmgsi.com

 

Στις 6 Ιανουαρίου του 2014, η Kesha εισήχθη σε κέντρο αποτοξίνωσης στο Σικάγο, γιατί αντιμετώπιζε συμπτώματα νευρικής ανορεξίας. Την παραμονή της εισαγωγής της, ενημέρωσε με επίσημο δελτίο Τύπου τους φαν της πως “για τις 30 προσεχείς ημέρες θα είμαι μη διαθέσιμη”. Η μητέρα της τραγουδίστριας -και πρώην συνθέτρια- Pebe Sebert, έδωσε συνέντευξη στο People, όπου είπε πως οι σύμβουλοι της κόρης της την πίεζαν να χάσει κιλά και της είχαν δημιουργήσει πρόβλημα. Στο “κατηγορητήριο” υπήρχε και η φράση “έχεις γίνει σαν γαμ… ψυγείο” του Dr. Luke προς τη συνεργάτιδα του. “Έκανε γυμναστική και δίαιτα, έκανε ό,τι μπορούσε, αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετό. Και τότε έγινε βουλιμική. Ξεκίνησε διατροφή 14 ημερών με χυμούς, για αποτοξίνωση και τότε εκείνος της είπε ‘επιτέλους ξεφορτώθηκες το βάρος σου. Όλοι μιλούσαμε για αυτό’. Τότε ένιωσε πως δεν μπορεί να εμπιστευτεί κανέναν”.

Το αμερικανικό περιοδικό είχε ζητήσει και την άποψη του παραγωγού. Είπε πως όλα είναι ψέματα και πρόσθεσε “είναι ατυχές το γεγονός ότι σε μια στιγμή που η Kesha υποφέρει και προσπαθεί να γίνει ξανά υγιής, η μητέρα της διαλέγει αυτήν την προσέγγιση, στην επικοινωνία της με τα ΜΜΕ. Έχω στηρίξει την Kesha και της εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά”. Η αποθεραπεία διήρκεσε δυο μήνες και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους μίλησε η ίδια για το πρόβλημα της, στο Elle UK. Μεταξύ πολλών άλλων, είπε ότι “η πρώτη μου μέρα στο κέντρο ήταν αυτή που φοβήθηκα πιο πολύ από ποτέ. Ήμουν πολύ ευάλωτη” και για όσους την κατηγορούσαν πως είχε μπει στο κέντρο, γιατί διασκέδαζε ξέφρενα μέχρι πρωίας, διευκρίνισε πως “το μικρό ‘βρώμικο’ μυστικό που έχω, είναι πως είμαι απίστευτα υπεύθυνη και θεωρούσα ότι το να είμαι όσο πιο αδύνατη μπορούσα, θα ήμουν ΟΚ. Προσπαθούσα να ανταποκριθώ στις μη ρεαλιστικές επιταγές της μουσικής βιομηχανίας και έγινα πολύ επικριτική για το σώμα μου. Τελικά, το κακοποιούσα. Είχα γίνει “θύμα” όσων παρανοϊκών σχολίων δημοσιεύονταν στο Internet για εμένα -τα οποία ήταν τόσα που τα είχα πιστέψει”. Επί της ενδεχόμενης πίεσης που της ασκούσε ο παραγωγός της, δεν είπε κουβέντα. Τότε. Είπε αργότερα.

Στις 14/10 του 2014 το TMZ (δημοφιλέστατο site για celebrities στις ΗΠΑ) αποκάλυψε πως η Kesha κατέθεσε μήνυση εναντίον του Dr. Luke -σε δικαστήριο της Καλιφόρνια- για “συναισθηματική κακοποίηση και για ένα περιστατικό σεξουαλικής επίθεσης”. Ζητούμενο της μήνυσης ήταν να ελευθερωθεί από τη συνεργασία τους και να μπορεί να κάνει τη δουλειά της με άλλες εταιρίες. “Πρόκειται για μια ειλικρινή προσπάθεια της Kesha να ανακτήσει τον έλεγχο της καριέρας της ως μουσικός και της προσωπικής της ελευθερίας, αφού προηγουμένως υπέφερε για δέκα χρόνια, ως θύμα πνευματικής χειραγώγησης, συναισθηματικής κακοποίησης και σεξουαλικής επίθεσης, στα χέρια του Dr. Luke” ήταν η δήλωση του δικηγόρου της, Μark Geraros στο περιοδικό “Billboard”.

Ο συνήγορος της Kesha κατέληξε στο ότι “τα γεγονότα που παρουσιάζουμε στη μήνυση μας, δημιουργούν την εικόνα ενός ανθρώπου που έχει τον έλεγχο και προβαίνει σε τραγικές ενέργειες κακοποίησης, σε μια προσπάθεια να εκφοβίσει μια εύπιστη, ταλαντούχα, νέα γυναίκα καλλιτέχνιδα σε υποταγή, προς προσωπικό του όφελος. Η Kesha δεν νιώθει ασφαλής πια να δουλεύει μαζί του και θέλει να προχωρήσει στο ζωή της και στην καριέρα της, να ξεπεράσει αυτήν την τραγική περίοδο”, κατά την οποία η Kesha πίστευε “πως ο Dr. Luke έχει τα χρήματα και τη δύναμη να κάνει τις απειλές του, πράξεις και για αυτό δεν τολμούσε να του αντιμιλήσει ή να τον καταγγείλει”.

Προφανώς, αυτός ήταν και ο λόγος που το 2011 κατέθεσε ενόρκως ότι “ο Dr. Luke δεν με εκμεταλλεύτηκε ποτέ σεξουαλικά”, στο πλαίσιο της δικαστικής διαμάχης που είχε με την Das Communications, εταιρία που την εκπροσωπούσε πριν αλλάξει ατζέντη και είχε μηνύσει την ίδια και τον παραγωγό της, το 2010 για διαφορές που αφορούσαν το συμβόλαιο που είχε υπογράψει και οικονομικές οφειλές της προς την εταιρία. Στην ίδια κατάθεση, είχε αρνηθεί πως ο Dr. Luke της είχε δώσει ναρκωτικές ουσίες, προσθέτοντας πως “δεν ξέρω αν μου έδωσε ποτέ κάτι που δεν μπορείς να αγοράσεις σε φαρμακείο”. Όταν την ρώτησαν αν έχει ξυπνήσει ποτέ σε δωμάτιο ξενοδοχείου, ανήμπορη να θυμηθεί τι έγινε το προηγούμενο βράδυ, είχε απαντήσει “δεν θυμάμαι”.

Pop star Kesha, center, leaves Supreme court in New York, Friday, Feb. 19, 2016. Kesha is fighting to wrest her career away from a hitmaker she says drugged, sexually abused and psychologically tormented her _ and still has exclusive rights to make records with her. Producer Dr. Luke says the singer is slinging falsehoods and ruining his reputation to try to weasel out of her recording contract and strike a new deal. (AP Photo/Mary Altaffer) AP

 

Μήνυση… απάντηση στη μήνυση

Λίγο μετά τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του η Kesha, ο Dr. Luke πήγε σε δικαστήριο της Νέας Υόρκης για να μηνύσει εκείνος την συνεργάτιδα του -και τη μητέρα της, μαζί με τους εκπροσώπους της στην Vector Management- για δυσφήμιση και παραβίαση της σύμβασης, υποστηρίζοντας πως “έχουν καταθέσει ψευδείς και σοκαριστικές κατηγορίες εναντίον μου, τη στιγμή που η άρνηση της Kesha να ηχογραφήσει νέες δουλειές ισοδυναμεί με εκβιασμό”. Από τότε που κατέθεσε τη μήνυση, η Kesha δίνει συναυλίες αραιά και που, σε πανεπιστήμια. Προς τα τέλη του 2015 έπαιξε στο Νashville και σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook έγραψε “μην ανησυχείτε. ΚΑΝΕΙΣ δεν θα με κάνει να σκάσω”. Αυτά τα έσοδα ωστόσο, ουδεμία σχέση είχαν με εκείνα από τις πωλήσεις της ηχογραφημένης δουλειάς της, εξ ου και πριν λίγο καιρό ομολόγησε πως έχει οικονομικό πρόβλημα, μετά τα εκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε -και ξοδεύει- για το δικαστικό αγώνα.

Η δικαστής Shirley Kornreich ανέλαβε να δικάσει όλα τα παραπάνω, στο Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Υόρκης και την περασμένη εβδομάδα αποφάσισε πως δεν υπάρχει θέμα για επιβολή ασφαλιστικών μέτρων, που θα επέτρεπαν στην καλλιτέχνιδα να δουλέψει με άλλες εταιρίες και όχι αυτή του Dr. Luke. “Δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι έχει υποστεί ανήκεστο βλάβη. Της δόθηκε η ευκαιρία να ηχογραφήσει”, απεφάνθη η δικαστής που πήρε την υπόθεση από το Ανώτερο Δικαστήριο του Λος Άντζελες, αφού η δικαστής Barbara Sheper έκρινε πως εφ’ όσον η όλη ιστορία αφορούσε και συμβόλαιο συνεργασίας -με ό,τι προέκυπτε από αυτό- έπρεπε να κριθεί στη Νέα Υόρκη. Εκεί, η δικαστής Kornreich ζήτησε περισσότερα στοιχεία, πριν καταλήξει στην οριστική της απόφαση. Έως τότε, το συμβόλαιο ισχύει.

Η επόμενη ακρόαση έχει οριστεί για τις 16 Μαΐου, αλλά αν έχει γίνει κάτι σαφές ήταν πως δεν υπάρχουν νικητές και χαμένοι, με την έννοια της δικαιοσύνης να ‘χει χαθεί. Και ενώ ο Dr. Luke αφήνει τον δικηγόρο του να κάνει τις δηλώσεις, έκανε μια εξαίρεση στις 23 Φεβρουαρίου, οπότε έγραψε στο Twitter πως “δεν βίασα την Kesha και ουδέποτε έκανα sex μαζί της. Ήμασταν φίλοι για πολλά χρόνια και ήταν σαν η μικρή μου αδελφή. Είναι ντροπή που κυκλοφορούν τόσες φήμες, οι οποίες στηρίζονται σε πολύ λίγες πληροφορίες. Ο μόνος αληθινά αντικειμενικός κριτής που ξέρει τα γεγονότα, είναι ο δικαστής και αυτός δεν δίκασε υπέρ της Kesha, την Παρασκευή”.

Το κύμα στήριξης του κινήματος #freeKesha

Πέραν των δεκάδων φαν της Kesha που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το δικαστήριο της Νέας Υόρκης, για να φωνάξουν “Free Kesha”, το κίνημα που είχε ξεκινήσει το 2013 ενδυναμώθηκε τις τελευταίες ημέρες, σε τεράστιο βαθμό. Στους χιλιάδες ανθρώπους προστέθηκαν και πολλοί καλλιτέχνες, οι οποίοι τάχθηκαν “ανοιχτά” υπέρ της Kesha. Μεταξύ αυτών ήταν οι Snoop Dogg, Lady Gaga (έγραψε μεταξύ άλλων “γιατί να είναι πάντα ψεύτης το θύμα;”), Adele, Mariska Hargitay, Lena Dunham, Kelly Clarkson, με την Adele να “κλείνει” την ευχαριστήρια ομιλία ενός εκ των τεσσάρων βραβείων που πήρε στα BRIT Awards με το “στηρίζω την Kesha”. Η μόνη που δεν έχει κάνει ακόμα την κίνηση (και έχει προκαλέσει απορίες) είναι η Katy Perry.

Η Taylor Swift της χάρισε 250.000 δολάρια, για να τη βοηθήσει στην κάλυψη των δικαστικών εξόδων, ενώ οι παραγωγοί και συνθέτες Zadd και Jack Antonoff πρόσφεραν κάθε βοήθεια, εάν εκείνη θέλει να ηχογραφήσει το οτιδήποτε, όταν της επιτραπεί. Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας, ευχαρίστησε τους πάντες με μια δήλωση στο Facebook, στην οποία ξεκαθάρισε ότι “αυτή η ιστορία δεν είχε ποτέ ως κύριο στόχο την επαναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου μου. Είχε την ελευθέρωση από τον άνθρωπο που με κακοποιεί. Θα δούλευα με τη Sony, αρκεί να διαλύσει όλα τα δεσμά που με δένουν με τον θύτη μου. Σε αυτό το σημείο, η ιστορία με έχει ξεπεράσει. Αφορά πολλά περισσότερα από εμένα”.

Free Kesha

A photo posted by Lady Gaga (@ladygaga) on

Τι έχει να πει η Sony για όλα αυτά;

Την περασμένη Παρασκευή (26/2) η Sonny Entertainement κάλεσε την Kesha στα αρχηγεία της, στο Manhattan, για να δοθεί ένα τέλος σε όλο αυτό. Ευθύς εξ αρχής ωστόσο, ήταν δεδομένο πως η “μητέρα” εταιρία δεν μπορούσε να “σπάσει” το συμβόλαιο της. Αυτό ήταν κάτι που μπορούσε -και μπορεί- να κάνει, μόνο ο Dr. Luke. Tι έκανε η Sony; “Της έδωσε το ελεύθερο να ηχογραφήσει με όποιον παραγωγό θέλει, χωρίς την παραμικρή επαφή, ανάμειξη, εμπλοκή με τον Dr. Luke”, όπως είπε ο νομικός εκπρόσωπος της εταιρίας, Scott Edelman, για να τονίσει ότι “η Sony κάνει τα πάντα για να στηρίξει την καλλιτέχνιδα στις δεδομένες συνθήκες, αλλά νομικά δεν έχει το δικαίωμα να τερματίσει το συμβόλαιο της”. Για την ιστορία, το συμβόλαιο του Dr. Luke με την εταιρία λήγει φέτος.

 

Και τι έχουν να απαντήσουν οι ακτιβιστές

Αυτό που συμβαίνει με την Kesha αποκαλύπτει τον τρόπο που το αμερικανικό νομικό σύστημα συνεχίζει να “πληγώνει” τις γυναίκες, με την αποτυχία του να τις προστατεύσει από τους άνδρες, οι οποίοι αναγνωρίζονται ως θύτες τους. Για παράδειγμα, 19 πολιτείες των ΗΠΑ επιτρέπουν σε βιαστές να διεκδικούν γονικά δικαιώματα των παιδιών που απέκτησαν, μέσα από την πράξη του βιασμού -και άρα “δένουν” τα θύματα της ιστορίας με τους βιαστές τους για όλη τους τη ζωή. Άλλη έρευνα αποδεικνύει πως το 98% των περιπτώσεων που αφορούν κακοποίηση σε σχέση, έχουν ως ρίζα την οικονομική φύση. Όταν λοιπόν, αφαιρείται από τη γυναίκα η δυνατότητα να ελέγξει τα οικονομικά της, γίνετε έρμαιο στα χέρια του άνδρα. Υπάρχουν εν τω μεταξύ, πολλές περιπτώσεις στις οποίες τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας μπορούν ακόμα και να ζήσουν την έξωση από τα σπίτια τους, αν ειδοποιήσουν την αστυνομία για την κακοποίηση τους. Ναι, υπάρχει σχετικός νόμος που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των κατοικιών να διώξουν τους ενοίκους, αν εμφανιστούν στο κατώφλι αστυνομικοί για να ελέγξουν καταγγελία βίαιης συμπεριφοράς. Το 20% των άστεγων γυναικών, έχουν προσδιορίσει ως το λόγο που έμειναν στο δρόμο την ενδοοικογενειακή βία. Οπότε, αντιλαμβάνεστε γιατί το θέμα έχει ξεπεράσει κατά πολύ την Kesha, έτσι;

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα