Ένας στους πέντε οδηγούς στη Βρετανία δεν ξέρει να ανοίξει το καπό του αυτοκινήτου του!
Με την παράδοση ενός και πλέον αιώνα στην αυτοκίνηση που έχουν οι Βρετανοί, πως να μην πέφτεις από τα σύνεφα όταν διαβάζεις έρευνα από την οποία προκύπτει ότι ένας στους πέντε δεν ξέρει να ανοίγει το καπό του αυτοκινήτου του...
- 04 Ιουνίου 2014 13:54
Μια πρόσφατη μελέτη που έγινε για λογαριασμό της κατασκευάστριας εταιρίας ελαστικών, της Kumho, αποκαλύπτει ένα αρκετά ανησυχητικό γεγονός για τους Βρετανούς οδηγούς: ένας στους πέντε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων δεν γνωρίζει πώς να ανοίξει το καπό στο δικό του αυτοκίνητο! Επιπλέον, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι μισοί οδηγοί δεν ξέρουν πώς να αλλάζουν λάστιχο.
Ένα άλλο, επίσης ενοχλητικό στοιχείο, είναι το ότι ένας στους έξι οδηγούς άνω των 30 ετών που έλαβε μέρος στην έρευνα δήλωσε ότι απευθύνθηκε στους γονείς του προκειμένου να αντιμετωπίσει βλάβη που παρουσιάσθηκε στο όχημά του. Με δεδομένο δε, ότι στους δρόμους της Βρετανίας συμβαίνουν καθημερινώς περί τις 7.000 βλάβες οχημάτων, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι ολοένα και περισσότερο οι οδηγοί εξαρτώνται από τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας.
Ωστόσο, ο αριθμός των βλαβών αναμένεται να αυξηθεί, καθώς αυξάνεται ο αριθμός των χρηστών των αυτοκινήτων που αδυνατούν να εντοπίσουν τα τυχόν προβλήματα που έχει το αυτοκίνητό τους.
Περίπου το ένα τρίτο των οδηγών στηρίζονται στα ετήσια σέρβις προκειμένου να ανακαλύψουν μηχανικές βλάβες και να εξασφαλίσουν το οκέι του συνεργείου ότι το αυτοκίνητό τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα. Προφανώς, οι συγκεκριμένοι οδηγοί αγνοούν το γεγονός ότι στο ετήσιο σέρβις ίσως να μην φανεί κάποια βλάβη ενώ κανείς δεν μπορεί να διασφαλίσει τον χρήστη του αυτοκινήτου ότι αμέσως μετά τον τεχνικό έλεγχο δεν θα προκύψει πρόβλημα.
«Προκαλεί ανησυχία το γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό των Βρετανών χρηστών του οδικού δικτύου δεν γνωρίζουν τα βασικά γύρω από την συντήρηση του αυτοκινήτου, ειδικά δε κάτι τόσο σημαντικό όπως είναι η πρόσβαση στο χώρο του κινητήρα! Μια βασική γνώση για το πώς λειτουργεί το αυτοκίνητο εξασφαλίζει ότι οι οδηγοί αναγνωρίζουν τα πιθανά προειδοποιητικά σημάδια τυχόν βλάβης. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η ασφάλεια για όλους τους οδηγούς. Ίσως οι Βρετανοί οδηγοί πρέπει να πάμε πίσω στα βασικά », δήλωσε ο Dan Woodward, brand manager της εταιρίας Kumho, στο Ηνωμένο Βασίλειο.