Μηχανή του Χρόνου: Η Σωτηρία Μπέλλου ξυλοκοπά δημόσια τη Μαρίκα Νίνου

Μηχανή του Χρόνου: Η Σωτηρία Μπέλλου ξυλοκοπά δημόσια τη Μαρίκα Νίνου

Η κόντρα της Σωτηρίας Μπέλλου με τη Μαρίκα Νίνου, που κατέληξε στον δημόσιο ξυλοδαρμό της δεύτερης. Ποια ήταν η αφορμή

Ήταν και οι δύο επιτυχημένες και πολύ ταλαντούχες. Δεν είχαν τίποτα να χωρίσουν εκτός από μια θέση στο πλευρό του Βασίλη Τσιτσάνη. Η γνωριμία της Μπέλλου με τον Τσιτσάνη Κατά τη διάρκεια της κατοχής η Σωτηρία Μπέλλου είχε εγκαταλείψει την πατρίδα της, τη Χαλκίδα και βρισκόταν στην Αθήνα για να κυνηγήσει το όνειρό της. Να γίνει τραγουδίστρια. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Η πείνα θέριζε και η ζωή είχε μηδενική αξία. Κατάφερε όμως να επιβιώσει και να αρχίσει να τραγουδάει σε κάποια ταβερνάκια.

Μετά την κατοχή, η Μπέλλου τραγουδούσε με την κιθάρα της στην ταβέρνα του Καλλέργη στα Εξάρχεια, όπου την άκουσε ο Κίμων Καπετανάκης, συγγραφέας και φίλος του Βασίλη Τσιτσάνη. Η φωνή της τον εντυπωσίασε και της υποσχέθηκε να τη συστήσει στον συνθέτη, ο οποίος ήταν ήδη σημαντικό όνομα στο ρεμπέτικο τραγούδι. Ο Τσιτσάνης αντιλήφθηκε αμέσως το μεγάλο της ταλέντο. Σύντομα μπήκαν για ηχογράφηση, που εκείνη την εποχή για χιλιάδες τραγουδίστριες  ήταν κάτι παραπάνω από όνειρο. Η Μπέλλου δεν πίστευε την τύχη της. Τον Μάιο του 1945 ηχογράφησαν δύο τραγούδια: «Το παιδί που είχες φίλο» και «Όταν πίνεις στην ταβέρνα». Μια μεγάλη συνεργασία μόλις είχε ξεκινήσει.

Η σχέση της Μπέλλου με τον Τσιτσάνη

Η Μπέλλου έπιασε στασίδι δίπλα στο Βασίλη Τσιτσάνη. Οι εμφανίσεις τους  ήταν καταπληκτικές. Αποκορύφωμα της συνεργασίας τους ήταν το τραγούδι «συννεφιασμένη Κυριακή», που απογείωσε την καριέρα της ρεμπέτισσας. Στα κέντρα που εμφανίζονταν, γινόταν το αδιαχώρητο, αλλά παρά την επιτυχία, Τσιτσάνης και Μπέλλου τσακώνονταν συχνά.  Τα καβγαδάκια γίνονταν συνήθως για ασήμαντους λόγους και ποτέ δεν κρατούσαν πολύ.

Η Μπέλλου δεν ήταν ένας συμβατικός χαρακτήρας και η αδυναμία της στον τζόγο δημιουργούσε προβλήματα, τα οποία όμως γρήγορα τα ξεπερνούσαν. Άλλωστε, η Μπέλλου δεν ξεχνούσε ποτέ ότι χρώσταγε την καριέρα της στον Τσιτσάνη. Όσο οι τσακωμοί αφορούσαν μόνο τους δύο τους, όλα λύνονταν.

Την περίοδο του εμφυλίου μια παρέα ζήτησε από τη λαϊκή ορχήστρα να πει το «Του αητού ο γιος». Η Μπέλλου χαρακτήρισε τους πελάτες Χίτες και αρνήθηκε να το ερμηνεύσει. Ο τσακωμός με τον Τσιτσάνη ήταν ομηρικός και η συνεργασία τους διεκόπη. Ο Τσιτσάνης συνεργάστηκε  με τη Μαρίκα Νίνου και η σχέση τους ήταν τόσο δεμένη, που η Μαρίκα μπορούσε να του επιβάλει με ποιες θα εμφανίζεται.

Η Νίνου απαίτησε να μην υπάρχουν πια στο σχήμα οι άλλες τραγουδίστριες, όπως  η Μπέλλου και η περίφημη τραγουδίστρια Σεβάς Χανούμ. Από εκείνη τη στιγμή η Νίνου έγινε θανάσιμος εχθρός της Μπέλλου. Η εκρηκτική ρεμπέτισσα ορκίστηκε να πάρει εκδίκηση. Συγκεκριμένα είπε πως αν έβρισκε μπροστά της τη Νίνου, θα την έσπαγε στο ξύλο. Όλοι ήξεραν το ταμπεραμέντο της Μπέλλου, αλλά κανείς δεν πίστεψε ότι θα έκανε πράξη την απειλή της.

Ο ξυλοδαρμός

Είχε περάσει λίγος καιρός και οι δύο γυναίκες δεν είχαν έρθει πρόσωπο με πρόσωπο. Η Μπέλλου δεν είχε καταφέρει να βρει την αντίζηλό της «εκτός έδρας» και ο καυγάς έπαιρνε συνεχώς παράταση. Μέχρι τη στιγμή που η Μπέλλου δέχτηκε ένα ανώνυμο τηλεφώνημα. Η άγνωστη φωνή την ενημέρωσε ότι εκείνη τη στιγμή η Μαρίκα Νίνου βρισκόταν στου Μάριου, που ήταν το καφενείο των μουσικών στην οδό Ίωνος (σήμερα λέγεται οδός Κοτοπούλη). Η Μπέλλου δεν έχασε καιρό και σε λίγα λεπτά εισέβαλλε σαν μαινόμενος ταύρος στο καφενείο και επιτέθηκε στη Νίνου.

Όσοι βρίσκονταν εκεί, δεν πίστευαν στα μάτια τους. Η Μπέλλου χτύπησε τη Νίνου τόσο, που την έστειλε στο νοσοκομείο. Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η Μπέλλου έστελνε κάποιον στο νοσοκομείο, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Η Μπέλλου δε «χάριζε κάστανα». Γι” αυτό και στον πρώτο της γάμο, χώρισε, αφού έριξε βιτριόλι στο σύζυγό της. Δείτε εδώ το βίντεο με τη συγκλονιστική ιστορία.

Διαβάστε ακόμα στη Μηχανή του Χρόνου

Πώς βγήκε η φράση “δόξα Πατρί”

Η γκάφα του αμερικανού συνταγματάρχη που οδήγησε στον απρόσμενο θάνατο του αιχμαλώτου αρχιναζί, Χάινριχ Χίμλερ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα