Τα πόστερ της καμπάνιας του BREMAIN που ‘κόπηκαν’

default image

Αυτές είναι οι αφίσες κατά του Brexit που δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας πριν το βρετανικό δημοψήφισμα (Pics)

Στη δημοσιότητα δόθηκαν οι αφίσες υπέρ του remain που απορρίφθηκαν και δεν αναρτήθηκαν ποτέ, πριν το βρετανικό δημοψήφισμα που θέτει τη Μεγάλη Βρετανία εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι αφίσες σχεδιάστηκαν από τους ανθρώπους των διαφημιστικών εταιρειών Saatchi & Saatchi και M&C Saatchi, που είναι δύο από τις μεγαλύτερες στον πλανήτη. Οι εν λόγω εταιρείες εργάστηκαν για λογαριασμό των ανθρώπων που ανέλαβαν την επίσημη καμπάνια για την παραμονή.

Η επιτροπή που έκρινε τα πόστερ ήταν διακομματική, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι των παραπάνω εταιρειών, μιλώντας στον Guardian. Όπως λένε, η όλη καμπάνια “ήταν δομημένη με τέτοιο τρόπο που η αποτυχία θα ερχόταν με μαθηματική ακρίβεια”.

Ο επικεφαλής της M&C Saatchi τονίζει πως το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας που σχεδίασε ήταν θετικό, όχι πεσιμιστικό, και καλούσε τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν υπέρ μιας παραμονής έτσι ώστε η χώρα τους “να ηγηθεί στη νέα Ε.Ε., όχι να υποταχθεί”.

“Υπήρξε έλλειψη στρατηγικής και νεύρου”, ανέφερε άλλη πηγή που διατηρεί την ανωνυμία της. “Σε τέτοιες εκστρατείες χρειάζεσαι ξεκάθαρα και δυνατά μηνύματα. Πρέπει να ελέγχεις εσύ τον διάλογο που προκύπτει”.

Οι άνθρωποι των εταιρειών ανέφεραν μάλιστα πως δέχθηκαν θετικά μηνύματα από εκείνους που είχαν δει τα προσχέδια. Η πιο δυνατή εικόνα είναι εκείνη που απεικονίζει τον Nigel Farage πίσω από ένα μικρόφωνο με τη σκιά που πέφτει πάνω του να μοιάζει με χιτλερικό μουστάκι.

Η αφίσα που προκρίθηκε ήταν εκείνη που παρουσίαζε τον Boris Johnson μέσα στην τσέπη του Farage, μια αφίσα που δεν σχεδιάστηκε όμως από τους Saatchi & Saatchi και M&C Saatchi.

 
 
 
 
 

(Με πληροφορίες από τον Guardian)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα