Βρέθηκε τρόπος να πίνεις το αναψυκτικό σωστά, ακόμα κι αν δεν θες

default image

Ένας τρόπος για να πίνεις σωστά το αναψυκτικό σου ακόμα κι αν θέλεις να το πιεις με τον λάθος τρόπο (Vid)

Η Orangina είναι ένα αναψυκτικό που κυκλοφορεί σε 68 χώρες του πλανήτη.

Το νέο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας δεν βασίζεται στη δύναμη της εικόνας, αλλά στην ουσία παρουσιάζει στον καταναλωτή το καινούργιο κουτάκι που θα τον “αναγκάσει” να πιει το φρουτοποτό με τον σωστό τρόπο, θέλει δεν θέλει.

Η εταιρεία τοποθετεί το πώμα στην κάτω μεριά του κουτιού. Γιατί; Για να μπορεί να γίνει αναγκαστικά, η απαραίτητη μείξη των συστατικών του φρουτοποτού έτσι ώστε ο καταναλωτής να το απολαύσει όπως πρέπει.

Το ποτό αποτελείται από: ανθρακούχο νερό, πυκνό χυμό πορτοκαλιού, ζάχαρη και αιθέρια έλαια. Υπάρχουν και παραλλαγές με λεμόνι, μανταρίνι και grapefruit. Αρχικά αποτελείτο από χυμό πορτοκαλιού και ανθρακούχο νερό. Στη συνέχεια προστέθηκαν και διαφορετικά συστατικά και κύριο μότο έγινε το “shake me”.

Η ιστορία του ξεκινάει στην πόλη Boufarik το 1936, περίπου τριάντα χιλιόμετρα από το Αλγέρι. Δημιουργός του ήταν ο πατέρας του Ζαν Κλοντ Μπετόν. Ο ίδιος ο Ζαν Κλοντ που πέθανε το 2013 σε ηλικία 88 ετών, είναι ο άνθρωπος που έκανε διάσημη την πορτοκαλάδα σε όλο τον πλανήτη. Ήταν ο πρώτος που είχε την ιδέα να συσκευάσει αναψυκτικό σε μικρό μπουκάλι και διέδωσε την Orangina σε βόρεια Αφρική και σε ολόκληρη την Ευρώπη κάνοντας τη διάσημη.

Η παραγωγή “μετακόμισε” στη Μασσαλία το 1962 και το 1978 εισήχθη σαν ποτό και στις ΗΠΑ. Το 2000 η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Cadbury Schweppes.

Πηγή: adweek.com

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα