Το Ello δεν είναι μόνο ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Τώρα και επίσημα, Οργανισμός Κοινής Ωφέλειας

Το Ello δεν είναι μόνο ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Τώρα και επίσημα, Οργανισμός Κοινής Ωφέλειας

Και με επίσημη ανακοίνωση το Ello επισημοποιεί την υπόσχεση του για μη προβολή διαφημιστικών αναρτήσεων στη σελίδα του

Είναι το κοινωνικό δίκτυο που απειλεί το Facebook. Η ανάπτυξη του ραγδαία και το λανσάρισμα του παγκόσμιο γεγονός από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του. Ένα κοινωνικό δίκτυο που ξεκίνησε σαν πείραμα και βασίστηκε από τα σπάργανα του στην αρχή μη ανάρτησης διαφημίσεων.

Ο δημιουργός του, Paul Budnitz είχε δηλώσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει τα δεδομένα των χρηστών του σε διαφημιστές και δέχθηκε κριτική από εκείνους που δεν τον πίστεψαν.

Έτσι, η ομάδα του Ello με επίσημο δελτίο τύπου ενημερώνει το κοινό της ότι έγινε και επίσημα Public-benefit corporation, μια εταιρεία που στις ΗΠΑ θεωρείται δημοσίου οφέλους.

Πλέον το Ello προχωράει στις παρακάτω κινήσεις:

-Επισήμως δεν θα πουλάει ή εκχωρεί τα δεδομένα χρηστών του σε τρίτες επιχειρήσεις.

-Δεν θα προβάλλει διαφημίσεις επί πληρωμή προς όφελος τρίτων.

-Δεν θα παραβιαστούν τα παραπάνω σε περίπτωση εξαγοράς τις εταιρείας ή σε περίπτωση που θα μεταβιβαστούν τα περιουσιακά του στοιχεία.

Το Ello δέχθηκε χρηματοδότηση ύψους  5,5 εκατ. δολαρίων από επενδυτές για να περάσει από τη δοκιμαστική του έκδοση στην τελική μορφή. Για απόκτηση εσόδων θα υπάρξουν υπάρξουν μελλοντικά premium λειτουργίες και συνδρομές για όσους χρήστες επιθυμούν να “ξεκλειδώσουν” κάποιες πρόσθετες λειτουργίες.

Το Business Insider αναφέρει ότι το Ello διαθέτει πλέον μια βάση χρηστών που ξεπερνά το 1 εκατομμύριο, ενώ δέχεται περίπου 40 – 50 χιλιάδες αιτήματα την ώρα για προσκλήσεις δημιουργίας προφίλ.

Τέλος, ο Paul Budnitz τόνισε ότι το σύνολο των επενδυτών υπέγραψαν σχετική δεσμευτική (με τις διακηρύξεις του Ello) επιστολή για να αποφευχθούν μελλοντικές αξιώσεις υιοθέτησης διαφημίσεων στην πλατφόρμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα