Lenovo: ‘Απαντάμε στη ζήτηση της ελληνικής αγοράς για προσιτά smartphones’

Lenovo: ‘Απαντάμε στη ζήτηση της ελληνικής αγοράς για προσιτά smartphones’

Τι λέει ο επικεφαλής του τομέα mobile συσκευών της Lenovo στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Του Παναγιώτη Μαρκίδη

«Αν και η ελληνική αγορά είναι δύσκολη για όλους τους κατασκευαστές, κατακερματισμένη και με κάποιες ιδιαιτερότητες, μέχρι στιγμής είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την παρουσία μας σε αυτή. Στα κανάλια πωλήσεων που δραστηριοποιούμαστε έχουμε μερίδιο 20%. Φυσικά, θέλουμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε ως Lenovo να διαθέτουμε smartphones και στις πιο προσιτές κατηγορίες τιμών, κάτω από τα 200 ευρώ, έχοντας τη δυνατότητα να είμαστε και εκεί κερδοφόροι. Απαντάμε στη ζήτηση για προσιτές συσκευές. Αντλούμε τεχνογνωσία από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπου η Lenovo είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο. Αυτό μας βοηθά πολύ στην αποδοτικότερη οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, της παραγωγής και της μεταφοράς των προϊόντων μας», λέει ο Vladislav Ivanov, επικεφαλής του τομέα mobile συσκευών της Lenovo στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Αναφερόμενος στη σειρά των Moto Z και τα Moto Mods που τα συνοδεύουν (ειδικά εξαρτήματα πρόσθετων λειτουργιών που κουμπώνουν μαγνητικά πάνω στο smartphone), υποστηρίζει πως πρόκειται για ουσιαστική καινοτομία: «Δεν έχει να κάνει απλά με την αύξηση του μεγέθους της οθόνης ή της μνήμης της συσκευής. Δεν είμαστε οι πρώτοι που παρουσιάσαμε κάτι αντίστοιχο. Το κάναμε όμως με έναν δικό μας, διαφορετικό τρόπο, που απλοποιεί και αναβαθμίζει την εμπειρία χρήσης».

Τονίζει πως οι μέχρι σήμερα πωλήσεις άνω των 2 εκατομμυρίων Moto Ζ και Ζ Play smartphones σε όλο τον κόσμο, παράλληλα με την αγορά κάποιου Mod σε ποσοστό τουλάχιστον 50%, έχουν δικαιώσει τη στρατηγική δημιουργίας ενός νέου οικοσυστήματος.

«Βλέπουμε ότι οι πελάτες μας αντιμετωπίζουν τα Moto Z και Z Play ως τη βάση μια μεγαλύτερης πλατφόρμας λειτουργιών που βασίζονται στα διαφορετικά Moto Mods, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες που τους παρέχει ένα smartphone. Έχουμε ως στόχο την πώληση τριών εκατομμυρίων Moto Z smartphones για τον πρώτο χρόνο και πιστεύω ότι θα τον πετύχουμε», υπογραμμίζει ο Vladislav Ivanov της Lenovo.

Όπως σημειώνει, μέχρι στιγμής το πιο επιτυχημένο εμπορικά Mod είναι το ηχείο της JBL: «Και το πιο σημαντικό είναι ότι οι πελάτες μας το χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 14 ώρες την εβδομάδα. Το στοιχείο αυτό ενισχύει την πεποίθηση πως κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Δώδεκα νέα Mods θα κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος. Επίσης, δεσμευόμαστε προς τους πελάτες μας ότι τα Moto Z και Z Play θα είναι συμβατά με τα επόμενα Mods και αντίστροφα, τα Moto Mods θα είναι συμβατά με τις επόμενες σειρές των Moto Ζ smartphones, τουλάχιστον για τα επόμενα τρία χρόνια. Πραγματικά πιστεύουμε ότι αυτή είναι η πορεία που πρέπει να ακολουθήσουμε, έχοντας τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε. Παρά τους περιορισμούς από το καθιερωμένο σχήμα και την τυπολογία των smartphones, σκεφτόμαστε διαφορετικά βλέποντας το μέλλον της εξέλιξης των Mods. Δημιουργούμε μια ανοικτή πλατφόρμα. Όπως έχουμε ήδη δείξει, επιζητούμε συνέργειες με άλλους κατασκευαστές, οι οποίοι σχεδιάζουν Mods που μπορούν να προσφέρουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία χρήσης. Αναπτύσσουμε ένα concept ανοικτό σε όλους, από το οποίο πιστεύουμε ότι θα προκύψουν εντυπωσιακά πράγματα».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα