Peugeot 308 Racing Cup, με 308 ίππους και αγωνιστικό dna
Το Peugeot 308 Racing Cup, προορίζεται να ενθουσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες, που αναζητούν κυρίως τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, χάρις στους 308 ίππους που αποδίδει ο γνωστός 1.600σάρης κινητήρας της γαλλικής φίρμας.
- 28 Αυγούστου 2015 15:38
Η εμφάνιση, οι καμπύλες και η αεροδυναμική του σιλουέτα, δίνουν μία πρώτη ένδειξη για το DNA του μοντέλου.
Τα φτερά, σε σχέση με το 308 GTi φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς, προσδίδοντας έτσι στο PEUGEOT 308 Racing Cup μία μοναδική αθλητική εμφάνιση.
Το μεγάλο σποϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC.
Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση.
Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65).
Εξαιρετικός κινητήρας
Ο κινητήρας THP των 1.6 λίτρων είναι ο ίδιος που κινεί και το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Οι ειδικοί του τμήματος κινητήρων της εταιρείας στο Vélizy φρόντισαν να κάνουν ακόμα πιο «κοφτερή» την απόδοσή του, στοχεύοντας σε ένα πολύ ψηλότερο επίπεδο όπως αυτό που επικρατεί στις πίστες των αγώνων. Έτσι, και με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, το PEUGEOT 308 Racing Cup ξεπέρασε ήδη το κατώφλι των 308 ίππων. Η διαρκής δουλειά στην εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα δώσει την ευκαιρία επίτευξης ακόμα καλύτερων και πιο ριζοσπαστικών επιδόσεων.
Το PEUGEOT 308 Racing Cup δανείζεται επίσης και τμήματα της ανάρτησης από το μοντέλου δρόμου, όπως τα ψαλίδια και ο πίσω άξονας. Σε άλλους τομείς, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν δραστικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα οι 6πίστονες δαγκάνες των φρένων, ώστε να καταστήσουν το αυτοκίνητο ανταγωνιστικό στην πίστα. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται από τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι.
Μεγάλη προτεραιότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί και στο συνολικό βάρος του PEUGEOT 308 Racing Cup, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλών.
Ένα μοντέλο με διεθνή καριέρα
Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.
Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 17 Σεπτεμβρίου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος: 1.6λίτρα THP από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (υπερσυμπιεστής από το 208 T16)
Ισχύς: 308hp
Κυβισμός: 1,600cc
Μέγιστη ισχύς : Τουλάχιστον 308hp
Διάμετρος εξαγωγής: 70mm
Ρεζερβουάρ: standard
Ψεκασμός: άμεσος, υψηλής πίεσης
Μετάδοση
6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, με paddles αλλαγών στο τιμόνι
Πλαίσιο
Δομή: πλαίσιο ενισχυμένο με πιστοποιημένο roll cage βάσει προδιαγραφών της FIA
Αμάξωμα: ειδικοί προφυλακτήρες και φτερά εμπρός και πίσω
Παράθυρα: πλαστικά πίσω πλευρικά παράθυρα και πίσω παρμπρίζ
Βάρος: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω: 63% / 37%
Ρυθμιζόμενο ίχνος/κάμπερ/ύψος από το έδαφος/κλίση πίσω πτέρυγας/αμορτισέρ (απόσβεση συμπίεσης & επαναφορά)
Διατάσεις
Μήκος: 4,288mm (χωρίς την πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC)
Πλάτος: 1,910mm
Μεταξόνιο: 2,620mm
Ειδικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και φτερά
Αεροδυναμική
Εμπρός αεροτομή
Πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC
Ζάντες/τροχοί
Ειδικοί 10” x 18”
Ελαστικά Slick και βρόχινα (27/65)