Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας: Δημοπρατείται το πρώτο τμήμα εντός 4μήνου

Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας: Δημοπρατείται το πρώτο τμήμα εντός 4μήνου

Τι δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, για τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Διαπραγματεύσεις με την ΕΤΕπ και άλλους φορείς (Pics)

Μέσα στο επόμενο τετράμηνο ή πεντάμηνο, θα δημοπρατηθεί το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, που αποτελεί το 35% του έργου, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.

Πρόσθεσε, ότι αυτήν την περίοδο γίνονται διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και άλλους φορείς, ώστε να δημοπρατηθεί μέσα στο 2016 και το δεύτερο τμήμα του σημαντικού αυτού εργο που θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα φτάνει στην Πανεπιστημίου και μέσω Καισαριανής θα καταλήγει στο Μαρούσι.

Στη συνέχεια ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης, θα παραστεί στην π Παρουσίαση της νέας Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ, από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχ. Χρυσοχοϊδη και τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014. (EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) Eurokinissi

 

Ο κ. Σπιρτζης είπε ότι η κυβέρνηση έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για όλα τα έργα, καθώς τέλη του 2017 θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όσα έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, ανάμεσά τους και το πρώτο τμήμα του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε ο υπουργός, μόνο με ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων υποδομής θα αντιμετωπιστεί και το ασφαλιστικό και θα υπάρξει ανάπτυξη, αλλά κάποιοι από την αντιπολίτευση, όπως υποστήριξε, φαίνεται ότι δεν το θέλουν.

Στη συνέχεια ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης, θα παραστεί στην π Παρουσίαση της νέας Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ, από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχ. Χρυσοχοϊδη και τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014. (EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) Eurokinissi

 

Το τμήμα Ευαγγελισμός-Αλσος Βεΐκου (8,3 χιλιόμετρα, 9 σταθμοί) έχει μελετηθεί εκτενώς τα προηγούμενα χρόνια και θεωρείται ώριμο (μάλιστα, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου έχει από το 2012 κατατεθεί στο υπουργείο Περιβάλλοντος). Έχει προϋπολογισμό 900-950 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την ΕΤΕπ. Το έργο είναι αναμφισβήτητα σημαντικό, καθώς θα δώσει «διέξοδο» σε εξαιρετικά πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας, όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, του Γκύζη και τα Εξάρχεια, οι οποίες δεν έχουν σήμερα πρόσβαση σε μέσα σταθερής τροχιάς.

Στη συνέχεια ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης, θα παραστεί στην π Παρουσίαση της νέας Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ, από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχ. Χρυσοχοϊδη και τον πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστο Τσίτουρα, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014. (EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) Eurokinissi

 

Ολόκληρη η γραμμή 4 (Περισσός-Αλσος Βεΐκου-Πανεπιστήμιο-Ευαγγελισμός-Βύρωνας-Κατεχάκη-Μαρούσι-Λυκόβρυση) έχει μήκος 33 χλμ., 29 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 3,3 δισ. ευρώ.

Αρχικά, στη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995-1999) είχε αποφασιστεί να κατασκευαστεί όχι με τη μορφή νέας γραμμής, αλλά χωρισμένη σε δύο επεκτάσεις των υφιστάμενων γραμμών, επιλογή που τελικά αποκλείστηκε για διάφορους λόγους (διακοπή λειτουργίας του μετρό, σύνθετη κατασκευή, υψηλό κόστος κ.λπ.).

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα