Τoyota. 8 εκατ. υβριδικά παγκοσμίως μετά το πρώτο Prius το 1977
Στις μέρες μας, η τεχνολογία των υβριδικών αυτοκινήτων είναι γνωστή και δεδομένη. Όταν όμως η Toyota σχεδίασε το πρώτο πρωτότυπο Prius, τότε λοιπόν το ζήτημα ήταν ιδιαιτέρως περίπλοκο.
- 24 Αυγούστου 2015 19:12
Το 1995 τα υβριδικά αυτοκίνητα ήταν σε πειραματικό στάδιο με αβέβαιο μέλλον. Για παράδειγμα, η ομάδα των μηχανικών δεν μπορούσε να το θέσει σε λειτουργία για 49 ολόκληρες μέρες.
«Δεν είχαμε ιδέα τι μπορεί να φταίει, αλλά δουλεύαμε νύχτα και μέρα για να λύσουμε το πρόβλημα. Τελικά, κατορθώσαμε να το βάλουμε μπροστά αλλά μόνο για 500 μέτρα», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος της Τoyota, Takeshi Uchiyamada.
Τα τελευταία 20 χρόνια η Toyota έχει πουλήσει πάνω από 8 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου και των μοντέλων plug-in. Η εταιρεία επίσης ισχυρίζεται ότι με αυτές τις πωλήσεις έχει συμβάλει οικολογικά μιας και είχαμε 58 εκατομμύρια λιγότερους τόνους εκπομπών CO2 απ΄ότι θα εκπέμπονταν από βενζινοκίνητα οχήματα παρόμοιου μεγέθους και απόδοσης.
Σε όλα αυτά ας προστεθεί και η εκτίμηση της Toyota ότι με τη χρήση υβριδικών αυτοκινήτων έχει εξοικονομηθεί περίπου 22 εκατομμύρια χιλιόλιτρα βενζίνης.
Από την παρουσίαση του πρώτου Prius το 1997, η Toyota έχει διευρύνει τη γκάμα των υβριδικών αυτοκινήτων από το compact Yaris Hybrid μέχρι το πιο πρόσφατο μοντέλο RAV4 Hybrid,Esquire Hybrid (μόνο στην Ιαπωνία), Lexus RC300h, και Sienta Hybrid.