Γυναικεία επιχειρηματικότητα: Επινόημα ή πραγματικότητα;

Γυναικεία επιχειρηματικότητα: Επινόημα ή πραγματικότητα;

Η επιχειρηματικότητα σήμερα μέσα σε μία κοινωνία, όπως η ελληνική, της οποίας ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται, ο ρόλος του κοινωνικού κράτους μειώνεται, η πίστη στο πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται, οι κοινωνικές ανισότητες, η ανεργία και η ανασφάλεια για το άμεσο και απώτερο μέλλον αυξάνονται, ίσως να είναι η απάντηση για την υγιή σταδιακή οικονομική ανάπτυξη. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι εδραιωμένες αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται από δυναμισμό, δημιουργικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια σε μια κοινωνία απαλλαγμένη από στερεότυπα και παθογένειες, όπου άνδρες και γυναίκες συμπορεύονται.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας, παρατηρείται ένα χάσμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας ανάμεσα στα δύο φύλα.

Το βιβλίο « Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας » που κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rosili καλύπτει όλες τις πτυχές του εν λόγω θέματος και απαντάει αναλυτικά στα παρακάτω ερωτήματα :

·      Είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα επινόημα ή πραγματικότητα;

·      Πού και γιατί διαφοροποιούνται οι γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες επιχειρηματίες;

·      Ποιες πολιτικές πρέπει να εφαρμοστούν για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα;

·      Ποιες θεματικές ενότητες αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον;

Το βιβλίο φωτίζει τη σημασία της επιχειρηματικότητας και μάλιστα της γυναικείας επιχειρηματικότητας ως μιας πιθανής διεξόδου από την κρίση τονίζοντας ότι η επιχειρηματικότητα γενικά είναι θέμα των πολλών και όχι των λίγων. Είναι θέμα κοινωνικοοικονομικό. Είναι θέμα κατεξοχήν δημιουργικό, είναι θέμα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία και απαιτεί «συν»: συνεργασία, συνεταιρισμό, συνασπισμό, συνοχή, συνέπεια, συνδιαλλαγή, συν-ανταγωνισμό, συνύπαρξη, συνεισφορά… από γυναίκες και άνδρες.

Το βιβλίο « Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας », των συγγραφέων Κατερίνας Σαρρή και Άννας Τριχοπούλου, κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rosili.

Επισκεφθείτε το www.rosili.gr κι ενημερωθείτε για τις εκδόσεις Rosili, τον καινούριο μειωμένο τιμοκατάλογο και τα προσφερόμενα πακέτα επιχειρησιακών βιβλίων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα