Σταύρος Δρακουλαράκος: Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να ξέρουν που θέλουν να πάνε

Σταύρος Δρακουλαράκος: Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να ξέρουν που θέλουν να πάνε
Στιγμιότυπο από το Οικονομικό Φόρουμ Δελφών. Σαββατο 3 Μαρτίου 20018 (EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ) Ευρωκίνηση

Ο CEO της 24MEDIA Holdings τοποθετήθηκε στο τραπέζι της συζήτησης του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, με θέμα την διαμόρφωση ψηφιακής πολιτικής στην Ελλάδα και τόνισε πως στα μέσα πρέπει να υπάρχουν ενιαίοι κανόνες και φορολόγηση, που θα διέπουν και τις πολυεθνικές πλατφόρμες τύπου Netflix και Google

Νέες τεχνολογίες και ψηφιακή πολιτική. Η ψηφιακή εποχή χαρακτηρίζεται συχνά ως η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση. Ποιες οι προκλήσεις, οι αδυναμίες, αλλά και οι ευκαιρίες της Ελλάδας στον τομέα αυτό; Τι συμβαίνει σήμερα και τι πρέπει να φροντίσει πολιτεία, αλλά και ιδιωτικές επιχειρήσεις για να πάρει η χώρα τη σωστή “ψηφιακή κατεύθυνση”; Ο CEO της 24MEDIA Holdings Σταύρος Δρακουλαράκος, επέλεξε στο τρίτο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών, να αναφερθεί στο ρόλο του ιδιωτικού τομέα στο φλέγον ζήτημα της “διαμόρφωσης ψηφιακής πολιτικής στην Ελλάδα.

“Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μια μακροπρόθεσμη στρατηγική” σχολίασε ο κ. Δρακουλαράκος, εξηγώντας ωστόσο πως η καινοτομία δεν αποτελεί απαραίτητα και στρατηγική. Σύμφωνα με τον ίδιο, κάθε εταιρία οφείλει να διερωτηθεί “που θέλει να πάει”, αλλά και να παρουσιάζει προσαρμοστικότητα.

Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του από την “αίθουσα Διόνυσος” ο CEO της 24MEDIAHoldings, επέμεινε πως το ζήτημα δεν είναι να ασχολούνται οι εταιρίες με τα “μπιχλιμπίδια” όπως τα χαρακτήρισε. Η λογική «Βγήκε το Instagram πρέπει όλοι να είμαστε εκεί» δεν είναι πάντα σωστή. Χρησιμοποιούμε πράγματα που δεν ταιριάζουν απαραίτητα στην στρατηγική μας. Πρέπει κάθε φορά να ελέγχουμε τι μας ταιριάζει” τόνισε.

Ακόμη, ο κ. Δρακουλαράκος υποστήριξε πως η ηγεσία είναι το Α και το Ω. “Είναι η ηγεσία απ’ όπου ξεκινούν όλα. Πρέπει να αποκεντρωθούν οι αποφάσεις. Και να αποκεντρώσουν την καινοτομία” τόνισε, ενώ σημείωσε πως πολλές επιχειρήσεις έχουν “χάσει το παιχνίδι” στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. “Από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η εκπαίδευση για το τι ανθρώπους πρέπει να προσελκύσει η εταιρεία. Και την κουλτούρα. Οποιαδήποτε στρατηγική απόφαση πρέπει να περιλαμβάνει την κουλτούρα στην εφαρμογή της” σημείωσε.

Τέλος, ο Σταύρος Δρακουλαράκος, απευθυνόμενος και στον υπουργό ΨΗΠΤΕ, Νίκο Παππά ο οποίος άνοιξε με την ομιλία του τη συζήτηση,  τόνισε: “Υπουργέ δεν χρειαζόμαστε μόνο γρήγορο ίντερνετ, χρειαζόμαστε ενιαίους κανόνες φορολογίας για όλους. Να εμπίπτουν σε αυτές και οι μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix αλλά και Google/Facebook”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα