Η Lucasfilm θα εξαλείψει το post production των ταινιών χρησιμοποιώντας βιντεοπαιχνίδια

Η Lucasfilm θα εξαλείψει το post production των ταινιών χρησιμοποιώντας βιντεοπαιχνίδια

Πως οι μηχανές βιντεοπαιχνιδιών θα χρησιμοποιούνται στην παραγωγή ταινιών με σκοπό να εξαλειφθεί η μετέπειτα επεξεργασία των ταινιών. Τι ανέφερε ο υπεύθυνος της στρατηγικής της τεχνολογίας της Lucasfilm σε συνέδριο (Vid)

Μέσα στην επόμενη δεκαετία οι μηχανές βιντεοπαιχνιδιών θα χρησιμοποιούνται στην παραγωγή ταινιών με σκοπό να εξαλειφθεί το στάδιο της παραγωγής που ακολουθεί μετά το γύρισμα, το λεγόμενο post-production, το οποίο αν και αναφέρεται κυρίως στο μοντάζ και το μιξάζ περιλαμβάνει και άλλα πολλά όπως η σύνθεση της μουσικής επένδυσης, τα ειδικά εφέ κτλ.

Αυτό το φιλόδοξο σχέδιο έρχεται από την Lucasfilm, την Καλιφορνέζικη εταιρεία παραγωγής υπεύθυνη για τα Star Wars.

Μιλώντας στο συνέδριο Technology Strategy Board στο Λονδίνο ο υπεύθυνος της στρατηγικής της τεχνολογίας Kim Libreri ανακοίνωσε ότι οι εξελίξεις στα γραφικά των υπολογιστών δείχνουν ότι η εταιρεία μπορεί να μεταφέρει τις τεχνικές της στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών.

Η καταγραφή της κίνησης σε πραγματικό χρόνο και τα γραφικά των παιχνιδομηχανών θα χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο στην παραγωγή ταινιών, κάνοντας την επεξεργασία της ταινίας να λαμβάνει χώρα εκείνη τη στιγμή, εξαλείφοντας το post production.

Έτσι, επιτρέπει τη διαδραστική εικονική παραγωγή σε πραγματικό χρόνο.

“Ο καθένας έχει δει τι μπορούμε να κάνουμε σε ταινίες, και νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών εξελίσσεται. Είμαι σίγουρος ότι μέσα στην επόμενη δεκαετία, θα δούμε μια σύγκλιση όσον αφορά τις παραδοσιακές οπτικές ικανότητες εφέ – [όπως] δημιουργώντας μια ρεαλιστική φωτιά, πλάσματα, και περιβάλλοντα – αλλά λειτουργώντας πλήρως διαδραστικά”, είπε.

Πιστεύουμε ότι τα γραφικά των υπολογιστών θα είναι τόσο ρεαλιστικά σε πραγματικό χρόνο ώστε μέσα στην επόμενη δεκαετία κιόλας θα εξαλείψουμε το post production. Όταν δηλαδή θα φεύγουμε από το πλατό η σκηνή θα είναι κιόλας έτοιμη.

Η Lucasfilm είναι αισιόδοξη πάνω σε αυτό το σκεπτικό και ήδη το δοκιμάζει σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής οπτικών εφέ  Industrial Light & Magic (ILM).

Πρόκειται για μια μικρή ταινία που δημιουργήθηκε μέσα σε 8 εβδομάδες στην οποία άλλαξαν τις τεχνικές rendering, διαδικασίας δηλαδή ρεαλιστικής απόδοσης γραφικών με την πρόσθεση τρισδιάστατων ιδιοτήτων για να παράγουν ένα βίντεο το οποίο δεν δημιουργείτο σε 24 καρέ ανά δευτερόλεπτο και όχι παραδοσιακά δέκα ώρες το καρέ.

Αυτό είναι 41 χιλιοστά του δευτερολέπτου ανά καρέ, που παράγεται σε μια μηχανή παιχνιδιών με πολλά hardware παιχνιδιών.

Μετά από αυτή τη ταινία η Lucasfilm και η ILM ασχολήθηκαν με ένα project του βιντεοπαιχνιδιού Star Wars ονόματι 1313.

To εν λόγω παιχνίδι βρισκόταν σε εξέλιξη για περίπου δύο χρόνια χρησιμοποιώντας το hardware Nvidia μέχρι να ακυρωθεί ότανη Disney έκλεισε τον Απρίλιο την Lucasarts.

Ωστόσο το 1313 χρησιμοποιήθηκε από την Lucasfilm για να παρουσιάσει την καταγραφή της κίνησης σε πραγματικό χρόνο, δείχνοντας ότι οι μηχανές των βιντεοπαιχνιδιών μπορούν να χρησιμοποιηθούν στις ταινίες και μια μέρα μπορούν να αντικαταστήσουν τη διαδικασία του post-production.

πηγή: inquirer.net

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα