Alfa Romeo Canguro. Όταν ο Bertone έγραφε ιστορία
Βλέποντας αυτό το υπέροχο supercar που σχεδίασε ο Bertone για λογαριασμό της Alfa Romeo και παρουσιάσθηκε το 1964, δεν μπορείς παρά να αναρωτηθείς πόσο διαφορετική θα ήταν η πορεία κάποιων εταιριών αν είχαν επιλέξει άλλους δρόμους να ακολουθήσουν.
- 13 Απριλίου 2014 12:03
Το 1964 , η Alfa Romeo θέλησε να αξιολογήσει τις δυνατότητες ώστε να παρουσιάσει ένα μοντέλο για καθημερινή χρήση, το οποίο θα βασιζόταν επάνω στην αγωνιστική (και πανέμορφη είναι αλήθεια) Giulia TZ. Ο26χρονος τότε Giorgetto Bertone ανέλαβε αυτή την δουλειά παρουσιάζοντας ένα από τα πιο πετυχημένα -από πλευράς σχεδιασμού- μοντέλα της εποχής εκείνης.
Στο Σαλόνι του Παρισιού το 1964 , οι καμπύλες -από fiberglass- του αμαξώματος του καγκουρό (Canguro στα ιταλικά ) άφησαν άφωνους τους πάντες.
Παρ ‘όλα αυτά , η Alfa Romeo αποφάσισε να μην παράγει το όχημα . Λίγο μετά έκθεση στο Παρίσι το Canguro υπέστη σοβαρή ζημιά από έναν δημοσιογράφο κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος στην πίστα της Monza. Το μπροστινό μέρος του οχήματος καταστράφηκε ολοσχερώς .
Το Canguro αποθηκεύθηκε κάτω από ένα υπόστεγο για πολλά χρόνια μέχρι την 10ετία του ΄70, όταν ο Γερμανός δημοσιογράφος Gary Schmidt το αγόρασε πολύ φθηνά. Κατάφερε να αποκαταστήσει ορισμένα τμήματα του οχήματος και στη συνέχεια το πούλησε στον Ιάπωνα συλλέκτη Shiro Kosaka. Ο τελευταίος ολοκλήρωσε την αναμόρφωση του αυτοκινήτου.
Το Canguro κέρδισε το τίτλο του ” Best of Show ” το 2005, στην κορυφαία σύναξη παλιών αυτοκινήτων στον πλανήτη, ” Concours d’ Elegance Villa d’ Este”.