O Qivos ερρίφθη: Η ελληνική Cloudbiz μεγαλώνει και κοιτά τον παγκόσμιο χάρτη

O Qivos ερρίφθη: Η ελληνική Cloudbiz μεγαλώνει και κοιτά τον παγκόσμιο χάρτη

Αύξηση κύκλου εργασιών 32,3% το 2016 - Ενδυνάμωση της εξωστρέφειας και παροχή ολοκληρωμένων ψηφιακών υπηρεσιών σε Ευρώπη και Ασία στα άμεσα σχέδια για το 2017

Του Παναγιώτη Μαρκίδη

Σημαντικά αποτελέσματα σημείωσε η Cloudbiz το 2016, επιτυγχάνοντας αύξηση 32,3% στον κύκλο εργασιών της. Παράλληλα, ενίσχυσε σημαντικά τη βάση των εγγεγραμμένων μελών, η οποία σήμερα μετράει περισσότερα από 4 εκατομμύρια καταναλωτές. Η εταιρεία εξειδικεύεται στην παροχή τεχνολογικών λύσεων μάρκετινγκ, με άξονα τα προγράμματα διαχείρισης πελατών, επιβράβευσης αγορών και καταναλωτικής αφοσίωσης.

Με 13 χρόνια δυναμικής ανάπτυξης και παρουσία σε 10 χώρες, το 2016 η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Folli Follie, με στόχο την περαιτέρω επέκτασή της σε νέες αγορές του εξωτερικού. Ήδη, από τον Ιανουάριο, διαθέτει φυσική παρουσία στο Λονδίνο προσφέροντας CRM/Loyalty και e-commerce υπηρεσίες, ενώ από το δεύτερο εξάμηνο του 2017 αναμένεται να έχει παρουσία και στο Χονγκ Κονγκ.

Παράλληλα, επιδιώκοντας να παρέχει ανταγωνιστικές e-commerce υπηρεσίες, η εταιρεία ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την Salesforce Commerce cloud, κορυφαία εταιρεία στον τομέα των e-commerce και digital υπηρεσιών για εκατοντάδες brands του λιανεμπορίου παγκοσμίως, όπως και με την Emarsys, κορυφαίο πάροχο λογισμικού αυτοματοποίησης στον τομέα του marketing για το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό, η Cloudbiz μετονομάζεται σε QIVOS. Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της, Βαγγέλη Καραλή (CEO) και Φανή Χαρμπή (COO), το νέο brand name εκφράζει τη φιλοσοφία της εταιρείας για παροχή ολοκληρωμένων και προηγμένων  υπηρεσιών μάρκετινγκ που διασφαλίζουν τη βέλτιστη εμπειρία πελάτη, για κάθε brand σε όλα τα σημεία επαφής, μέσω ολοκληρωμένων λύσεων, για κάθε κανάλι πώλησης.

«Το 2016 ήταν μία πολύ καλή  χρονιά για εμάς, καθώς καταφέραμε να σημειώσουμε θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς και να επιτύχουμε μία πολύ σημαντική και στρατηγική συνεργασία, αυτήν με τον όμιλο Folli Follie, για την περαιτέρω ενδυνάμωση των δραστηριοτήτων μας και την υλοποίηση του business plan μας για δυναμική επέκταση σε διεθνείς αγορές. Από φέτος η Cloudbiz γίνεται Qivos. Το νέο αυτό όνομα εκφράζει πλήρως τη φιλοσοφία και το όραμα μας να παρέχουμε τις πιο σύγχρονες, ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στον τομέα του customer loyalty management, σε φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε σίγουροι πως το νέο όνομα, οι στρατηγικοί μας συνεργάτες και το ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας, θα βοηθήσουν  ουσιαστικά στο πλάνο μας για δυναμική επέκταση σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης και της Ασίας», σημείωσε ο Βαγγέλης Καραλής, συνιδρυτής και CEO της εταιρείας κατά την ανακοίνωση του νέου ονόματος.

 

Σημειώνεται, πως στο τέλος του 2017, οι δραστηριότητες της Qivos στο εξωτερικό αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 50% του συνολικού τζίρου της εταιρείας. Σήμερα το ανθρώπινο δυναμικό της είναι περισσότερα από 50 άτομα, με στόχο το 2018 οι εργαζόμενοι να ξεπεράσουν τους 80.

Όπως επιπλέον είπε ο Βαγγέλης Καραλής, αναφερόμενος ειδικότερα στην εγχώρια αγορά, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, από το 2010 και μετά, η συμπεριφορά του καταναλωτή άλλαξε. Στράφηκε στις λεγόμενες «έξυπνες αγορές», καθώς πλέον αφιερώνει περισσότερο χρόνο στη σύγκριση τιμών και προϊόντων, ψάχνει για προσφορές και επιδιώκει κάποια ανταπόδοση για τις αγορές του. Ο CΕΟ της Qivos προέβλεψε ότι πολύ γρήγορα η αξιοποίηση λύσεων που θα βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην πρόβλεψη και την προώθηση προς τον καταναλωτή της σωστής προσφοράς, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι πωλήσεων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα