Αλέξανδρος Μάνος στο News 24/7: Η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνούμε
O CEO και ιδρυτής της Valuecom, μιλάει στο News 24/7, ενόψει του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, για τα Digital Disruption Sessions, και μας μυεί στο χώρο των νέων τεχνολογιών, της επικοινωνίας και την επίδραση που έχουν στη ζωή μας και στο marketing
- 22 Φεβρουαρίου 2018 15:31
Τα Digital Disruption Sessions, μια σειρά από ανοικτές συζητήσεις για το ρόλο της τεχνολογίας στην επικοινωνία αλλά και την επίδραση των νέων τεχνολογιών στη ζωή μας και το marketing, υλοποιούνται για πρώτη φορά στο πλαίσιο του φετινού Delphi Economic Forum από τη VALUECOM, με την υποστήριξη της Vodafone, το Σάββατο 3 Μαρτίου, από τις 14.00 έως τις 18.00, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» στους Δελφούς.
Πώς προέκυψε η ανάγκη για τα Digital Disruption Sessions;
Στη νέα ψηφιακή εποχή, τεχνολογία και μάρκετινγκ συγκλίνουν και δημιουργούν ένα νέο δυναμικό τοπίο. Μας παρέχουν εντυπωσιακές δυνατότητες να επικοινωνήσουμε διαδραστικά χρησιμοποιώντας πλήθος διαφορετικών μέσων και εργαλείων, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και επενδύσεών μας.
Στην VALUECOM την ολιστική διαχείριση όλων αυτών των νέων και συναρπαστικών τεχνολογιών την αποκαλούμε FULL STACK MARKETING.
Μέσα από τα DIGITAL DISRUPTION SESSIONS επιθυμούμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση, με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας, μέλη της κοινωνίας των πολιτών και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη, για να αναδείξουμε το ρόλο των νέων τεχνολογιών αλλά και τη σημασία του FULL STACK MARKETING.
Σε ποιους απευθύνονται Digital Disruption Sessions;
Business, technology, academia & community leaders, Key Opinion Formers, Media, C level marketing professionals, passionate entrepreneurs, innovation lovers είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται αυτή η ανοιχτή συζήτηση. Στις 3 Μαρτίου στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum, καλούμε το κοινό να συμμετέχει σε μια από τις πιο ρηξικέλευθες συζητήσεις για τη νέα ψηφιακή εποχή στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Η εγγραφή είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register . Οι θέσεις είναι περιορισμένες, οπότε η κράτηση θέσης είναι απαραίτητη.
Τι θέλετε να πετύχετε μέσα από αυτή την ενέργεια; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;
Με τα Digital Disruption Sessions, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο για τις αλλαγές που φέρνει στην καθημερινότητά μας η 4 βιομηχανική/τεχνολογική επανάσταση.
Ειδικότερα για τις καθημερινές αλλαγές στην εργασία, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Αλλαγές που φέρνουν καταπληκτικές νέες δυνατότητες άλλα και πολλές προκλήσεις.
Αλλαγές που επαναπροσδιορίζουν το νόημα της εργασίας, της οικογένειας, της υγείας, της ανθρώπινης ζωής. Σε μια Ελλάδα που έχει την συνήθεια να κοιτάει περισσότερο προς τα πίσω παρά προς τα εμπρός.
Ποιοι θα είναι οι ομιλητές και πως επελέγησαν; Τι να αναμένουμε από αυτούς;
Η VALUECOM συμμετεχει σε όλα τα διεθνή συνέδρια τεχνολογίας και επικοινωνίας όπως το websummit και το sxsw και ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς εμπνευσμένους ομιλητές. Έχουμε καλέσει στα Digital Disruption Sessions τους:
– Leila Janah , ακτιβίστρια και CEO των Samasource και LXMI, δύο εταιρειών με αποστολή να περιορίσουν την παγκόσμια φτώχεια συμβάλλοντας στη δημιουργία θέσεων εργασίας, θα αναλύσει τις αλλαγές που επιφέρει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη η χρήση νέων τεχνολογιών, καθώς και τη σημασία της εκπαίδευσης των κοινωνιών στα Νέα Μέσα. Το θέμα της εισήγησης της είναι “Technology empowers the community / the new CSR : empowerment through training & education” και θα ηγηθεί της 1ενότητας των DDS, όπου θα συμμετέχουν σημαντικοί Έλληνες εισηγητές, που από τη θέση τους προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν κοινό και επιχειρήσεις σε θέματα εκπαίδευσης: η Μαρία Σκάγκου Head of Legal and External Affairs, Vodafone Greece, η Μαρία Φουντά, Maria Founta, Country Marketing Manager, Google, Εύα Καϊλή, Ευρωβουλευτής,Cyril Claquin, Managing Director, Pernod Ricard Hellas και Γιώργος Νικολετάκης, Co-Founder, The Tipping Point. Το συντονισμό του πάνελ θα κάνει η δημοσιογράφος Στέλλα Κάσδαγλη.
– Jessica Gioglio , συγγραφέας και Digital & Social Media Strategist, θα αναλύσει τη συνεχώς αυξανόμενη επιδραστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το φαινόμενο τωνmicro-influencers που μονοπωλεί πλέον τις επικοινωνιακές στρατηγικές των brands. Ηγείται του Session #2 με τίτλο “New media: The rise of the micro-influencer &experience building”, όπου συμμετέχουν σημαντικοί Έλληνες που επενδύουν στη δημιουργία περιεχομένου: Άκης Πετρετζίκης, Chef – CEO & Managing Director, Akis Petretzikis Ltd, Κώστας Μυλωνάς, Executive Marketing Director, Unilever South East Europe, Αθηνά Γεωργιάδου, Content Director, Stardust Influencers Agency και Γαλάτεια Λασκαράκη, Chief Content Officer, Marie Claire Greece. Το συντονισμό της συζήτησης θα κάνει η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου
– Andra Keay , Managing Director της Silicon Valley Robotics, θα μιλήσει για την επιρροή των νέων τεχνολογιών στους κλάδους της Υγείας, της Τραπεζικής και των Ασφαλίσεων στο Session #3 Health, Banking & Insurance disrupted”, το οποίο θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Αντώνης Σρόιτερ και στο οποίο θα συμμετέχουν εκπρόσωποι σημαντικών επιχειρήσεων στον κλάδο των υπηρεσιών: Έφη Πρεσβεία,Accenture, Αλέξης Πανταζής, Co-Founder and Executive Director, Hellas Direct, Γιάννης Καντώρος, CEO, Interamerican Group
Γιατί επιλέξατε να κάνετε αυτή την ενέργεια στα πλαίσια του Delphi Economic Forum;
Η διοργάνωση των Digital Disruption Sessions στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum, του κορυφαίου επιχειρηματικού συνεδρίου στη χώρα μας, αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να απευθυνθούμε στου ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου και να τους φέρουμε σε επαφή με τεχνολογίες που θα επηρεάσουν δραστικά το επιχειρείν στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως.
Τι σημαίνει για την valuecom και τις δραστηριότητές της εταιρείας σας αυτή η πρωτοβουλία;
Για την VALUECOM η διοργάνωση των digital disruption sessions είναι μια πρωτοβουλία εξωστρέφειας και ποιότητας.
Επικοινωνούμε προβληματισμούς, αξίες, καινοτομία και στρατηγική στο χώρο του μαρκετινγκ και της επικοινωνίας. Επιθυμούμε να παρουσιάσουμε και επικοινωνήσουμε την προσέγγιση FULL STACK MARKETING.
Δηλαδή την ολιστική διαχείριση των νέων και συναρπαστικών εργαλείων που μας προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία και μας δίνουν την δυνατότητα να επικοινωνήσουμε διαδραστικά, να φέρουμε άμεσα αποτελέσματα και να αξιολογήσουμε σωστά την αποτελεσματικότητα των ενεργειών και επενδύσεών μας.
Υπενθυμίζεται ότι το 3ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών αναμένεται να παρακολουθήσουν περισσότεροι από 1.500 σύνεδροι μεταξύ των οποίων στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, ακαδημαϊκοί, εκπρόσωποι διπλωματικών αποστολών και εκπρόσωποι ΜΜΕ από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε www.delphiforum.gr