Ανανεωμένο το Ford S-MAX, τώρα και τετρακίνητο
Το νέο Ford S-MAX που κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και βασισμένο στην απήχηση του πρώτου SAV συνδυάζει χώρους για επτά άτομα και ξεχωριστό στυλ με ευελιξία και οδηγική απόλαυση μικρότερου αυτοκινήτου
- 17 Σεπτεμβρίου 2014 18:00
Το νέο S-MAX θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της τεχνολογίας Ford Adaptive Steering στην Ευρώπη για βελτιστοποιημένη απόκριση στις εντολές του οδηγού όταν κυκλοφορήσει του χρόνου.
Το Intelligent All-Wheel Drive και μία γκάμα προηγμένων κινητήριων συνόλων – συμπεριλαμβανομένου ενός νέου βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost – υπόσχονται επίσης αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας.
Το S-MAX θα είναι το πρώτο Ford παγκοσμίως με σύστημα φωτισμού Ford Dynamic LED Headlamps με Glare-Free Highbeam που διατηρεί τη μέγιστη φωτεινότητα χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες των δρόμων. Η προηγμένη τεχνολογία Pre-Collision Assist της Ford θα συμβάλλει στον περιορισμό των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης ακόμα και με υψηλές ταχύτητες.
Το νέο S-MAX μπορεί να μεταφέρει με άνεση μέχρι επτά άτομα, είτε σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο ή σε καθημερινές διαδρομές – με 32 διαφορετικούς συνδυασμούς καθισμάτων και χώρου φόρτωσης, αλλά και τα πρώτα στην κατηγορία καθίσματα Easy-Fold στη δεύτερη και τρίτη σειρά.
Το ευφυές σχήμα του S-MAX και η χαρακτηριστική γραμμή των παραθύρων γίνονται τώρα ακόμα πιο ελκυστικά καθώς συμπληρώνονται από στοιχεία ταυτότητας όπως τα φώτα ημέρας LED Day Time Running Lights και τα τεχνικά πίσω φώτα που προσθέτουν οπτικό πλάτος. Αυτά συνδέονται με μία χαρακτηριστική σατινέ χρωμιωμένη λωρίδα. Ένας πίσω διαχύτης διαχωρίζει τις ενσωματωμένες απολήξεις εξαγωγής επιτυγχάνοντας μία πιο μοντέρνα αίσθηση.
Στο εσωτερικό, μία ώριμη, σοφιστικέ και δυναμική αίσθηση δημιουργείται από την ανάγλυφη κεντρική κονσόλα που αποτελεί αρμονική συνέχεια του πάνω τμήματος του ταμπλό, τα αλουμινένια στοιχεία πάνω από το ντουλαπάκι και την αμφιθεατρική τοποθέτηση των καθισμάτων της δεύτερης και τρίτης σειράς. Η ανοιχτή και ‘ευάερη’ καμπίνα αναδεικνύεται από μια πανοραμική κρυστάλλινη οροφή πλήρους μήκους, ενώ η έξυπνη σχεδίαση των καθισμάτων με λεπτότερες πλάτες αυξάνουν την ευρυχωρία στην περιοχή των ποδιών.
Μειωμένοι ρύποι, υψηλές επιδόσεις
Το νέο S-MAX υπόσχεται άνετα και αθόρυβα ταξίδια με νέους αποδοτικούς και υψηλής απόκρισης κινητήρες diesel ή EcoBoost βενζίνης.
Οι εκπομπές CO2 των κινητήρων diesel προβλέπεται να μειωθούν κατά επτά τοις εκατό. Περιλαμβάνεται ένας 2.0 TDCi (120 PS) με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας ανανεωμένος 2.0 TDCi (150 PS) και (180 PS) με μηχανικό ή Powershift αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Active Thermal Management System βελτιώνει τους χρόνους προθέρμανσης ώστε να επιτυγχάνεται ταχύτερα η μέγιστη απόδοση και να μειώνονται οι εκπομπές CO2.
Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει το νέο αποδοτικό 1.5 EcoBoost 160 PS της Ford με μηχανικό κιβώτιο και τον 2.0 EcoBoost 240 PS με αυτόματο κιβώτιο.
Οι εκπομπές CO2 και η απόδοση καυσίμου του S-MAX βελτιώνονται και με τις λειτουργίες Smart Regenerative Charging και Auto-Start-Stop. Αεροδυναμικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος και η τεχνολογία Active Grille Shutter αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση, ενώ οι επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί κατά τη διάρκεια δοκιμών 400 ωρών στην αεροδυναμική σήραγγα.