Τα ποπ κορν “σκοτώνουν” την διαφήμιση

Τα ποπ κορν “σκοτώνουν” την διαφήμιση

Όταν μασάς, δεν σκέφτεσαι. Πώς άθελά μας προστατευόμαστε από τα μηνύματα των διαφημιστών

Τα φώτα κλείνουν και εσύ βουλιάζεις στο κάθισμα του κινηματογράφου αγκαλιά με τα ποπ κορν. Θα μπορούσες να φανταστείς ότι το σνακ που έχουμε συνδυάσει με την μεγάλη οθόνη είναι ο χειρότερος εχθρός των διαφημίσεων που προηγούνται της ταινίας; Και όμως ισχύει.

Μια νέα επιστημονική μελέτη αποδεικνύει ότι το ποπ κορν μας κάνει να έχουμε «ανοσία» στα μηνύματα που προσπαθούν να μας περάσουν οι διαφημιστές. Και ο λόγος;

Όταν παρακολουθούμε την ρεκλάμα ενός νέου προϊόντος, ο εγκέφαλος ασυναίσθητα συλλαβίζει το όνομα και έτσι το απομνημονεύουμε.

Επομένως μας είναι γνώριμο όταν το ξαναβλέπουμε στα ράφια του σούπερ μάρκετ. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβεί όταν το στόμα μας είναι γεμάτο. Έτσι οι μελετητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το να μασάς (οτιδήποτε) σε κάνει και να μην συγκρατείς οπτικά και γλωσσικά ερεθίσματα.

Η μελέτη έγινε στην Κολωνία. Οι ερευνητές χώρισαν θεατές κινηματογράφου σε δύο ομάδες. Τους έδειξαν μια κανονική ταινία αλλά πριν από αυτήν, μια σειρά από διαφημίσεις ξένων προϊόντων, τα οποία δεν γνώριζαν.

Στα μέλη της μιας ομάδας έδωσαν ποπ κορν και στης άλλης ένα κύβο ζάχαρη. Μετά από μερικές ημέρες, τους ξανακάλεσαν και τους έδωσαν κάποια χρήματα για να αγοράσουν προϊόντα. Η ομάδα με την ζάχαρη είχε επηρεαστεί από τις διαφημίσεις και αναγνώρισε τις μάρκες. Η ομάδα με τα ποπ κορν, δεν θυμόταν ποια είναι….

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα