«Μάρκα, το κλειδί για την ανάπτυξη»

«Μάρκα, το κλειδί για την ανάπτυξη»

Ολοι σήμερα, ως καταναλωτές, ως επαγγελματίες αλλά ακόμη και ως πολίτες, ασχολούμαστε με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο με τις Μάρκες. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι Μάρκες (brands) επηρεάζουν και επηρεάζονται από τους περισσότερους από μας, παραμένουν πρακτικά άγνωστες. Αγνοούμε σημαντικές διαστάσεις, καθώς και το πώς δημιουργούνται, πώς ενδυναμώνονται και πώς πρέπει να τις διαχειριστούμε και να τις διοικήσουμε, για να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πολλοί από εμάς, μάλιστα, διαθέτουμε εν δυνάμει πολύ σημαντικά περιουσιακά στοιχεία – μάρκες (προϊόντα, υπηρεσίες, ιδέες, ο ίδιος μας ο εαυτός) τα οποία διατηρούμε ανεκμετάλλευτα. Υποχρέωση και ευθύνη είναι πλέον για τον καθένα μας, να βελτιστοποιεί με τον σωστότερο τρόπο την μάρκα, το άυλο περιουσιακό στοιχείο που διαθέτει και διαχειρίζεται.

Το βιβλίο « Διοίκηση Μάρκας – Σύγχρονες Στρατηγικές » με συγγραφέα τον Jean-Noël Kapferer, αυθεντία στον τομέα της διοίκησης μάρκας, αποτελεί από τα πλέον αναγνωρισμένα και πολυδιαβασμένα βιβλία στο χώρο του branding (της οικοδόμησης Μαρκών) παγκόσμια. Σύμφωνα με τον πατέρα του Μάρκετινγκ, Philip Kotler, «προσφέρει συναρπαστικές νέες ιδέες και αντιλήψεις που απουσίαζαν από τη βιβλιογραφία μας», και συγκεκριμένα εξαιρετικές αρχές, στρατηγικές και προτάσεις σκέψης σχετικά με την λήψη αποφάσεων σε θέματα που άπτονται των Μαρκών. Ξεχωρίζουν η διεισδυτική σκέψη, το αναλυτικό ύφος και οι καινοτομικές οπτικές του συγγραφέα. Όπως επισημαίνει, μάλιστα, η Ειρήνη Ρηγοπούλου, επιστημονική επιμελήτρια του βιβλίου για την ελληνική έκδοση, όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το πλήθος σύγχρονων παραδειγμάτων, προσφέρουν στον αναγνώστη, ανεξάρτητα με το αν αυτός συνδέεται περισσότερο ή λιγότερο με το Μάρκετινγκ και τη διοίκηση Μαρκών, ένα εξαιρετικό σύμβουλο!

H «Διοίκηση Μάρκας – Σύγχρονες Στρατηγικές» κυκλοφορεί από τον Εκδοτικό Οίκο Rosili. Συγγραφέας είναι ο Jean-Noël Kapferer, Καθηγητής στη HEC Paris, πρωτοπόρος και ειδικός όσον αφορά τις μάρκες, με πληθώρα γνώσεων και μεγάλη επιρροή, ενώ την επιστημονική επιμέλεια ανέλαβε η Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Επισκεφθείτε το www.rosili.gr κι ενημερωθείτε για τις εκδόσεις Rosili, τον καινούριο μειωμένο τιμοκατάλογο και τα προσφερόμενα πακέτα επιχειρησιακών βιβλίων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα