Πρωτιά στην Ευρώπη, αύξηση σε Γαλλία και Ελλάδα για την Peugeot
Αύξηση στις πωλήσεις της, σε Γαλλία και Ελλάδα, «είδε» η Peugeot το 2014 ενώ παράλληλα επανήλθε (ως PSA) στην πρώτη θέση στην Ευρώπη, ως η εταιρία με τη γκάμα μοντέλων που έχει τις χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.
- 10 Φεβρουαρίου 2015 14:55
Η PSA (Peugeot- Citroën) επανήλθε στην πρώτη θέση στην Ευρώπη, μειώνοντας τα επίπεδα εκπομπών καυσαερίων, με μέσο όρο 110,3γρ. CO2 ανά χλμ. (πηγή: AAA DATA), συγκρινόμενο με τα 123,7γρ. της Ευρωπαϊκής αγοράς. Από το 2008, ο Όμιλος βαθμιαία ελάττωσε τις εκπομπές των οχημάτων του κατά περίπου 30 γραμμάρια.
Η πρωτιά του γαλλικού Ομίλου οφείλεται πρωτίστως στην πολιτική μείωσης του κυβισμού των κινητήρων (downsizing), με τη νέα γκάμα των 3κύλινδρων κινητήρων βενζίνης PureTech καθώς επίσης, και με τους νέας γενιάς οικονομικούς κινητήρες πετρελαίου BlueHDi. Ενδεικτικά, το 2014 το 30% των οχημάτων που πουλήθηκαν από τον Όμιλο εκλύουν λιγότερο από 100γρ. CO2., όπως:
Citroën C4 Cactus, 1.6-litre BlueHDi, 100 hp, 82γρ. CO2 ανά χλμ.
Citroën DS 3, 1.6-litre BlueHDi, 100 hp, 79γρ. CO2 ανά χλμ.
Peugeot 308, PureTech 1.2-litre, 130 hp, 107γρ. CO2 ανά χλμ. Η συγκεκριμένη έκδοση πέτυχε ρεκόρ κατανάλωσης με 2,85 λίτρα ανά 100χλμ. διανύοντας 1.810χλμ. με τα 51 λίτρα χωρητικότητας του δοχείου καυσίμου.
Τα πρόσφατα μοντέλα Peugeot 308 και Citroën C4 Picasso (βασισμένα στη νέα πλατφόρμα EMP2) καθώς και το Citroën C4 Cactus είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τους προκατόχους τους, ζυγίζοντας αντιστοίχως 140 και 200 κιλά λιγότερο, συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών καυσαερίων.
Αύξηση πωλήσεων σε Γαλλία και Ελλάδα
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2014 για την Peugeot στην γαλλική αγορά, εμφανίζοντας αύξηση των πωλήσεων κατά 4%. Συγκεκριμένα, την περσινή χρονιά ταξινομήθηκαν 364.212 νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα με το σήμα της Peugeot , με συνολικό μερίδιο αγοράς 16,8% (0,6% μεγαλύτερο από το 2013).
Στην ανοδική πορεία της μάρκας, καθοριστικό ρόλο είχαν τα PEUGEOT 208, 2008 και 308, τα οποία πλασαρίστηκαν στη 6-άδα με τα δημοφιλέστερα μοντέλα. άν.
Το 2014 λανσαρίστηκαν το ευρύχωρο Peugeot 308 SW, το πρακτικό νέο BOXER, το ευέλικτο super mini πόλης Peugeot 108 και το ανανεωμένο Peugeot 508. Ακόμη πιο πρόσφατη, είναι η πιο ριζοσπαστική έκδοση του 208, το Peugeot 208 GTi 30th.
Καταλυτικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων είχε το νέο Peugeot 308 (στο μοντέλο αυτό αναλογεί το 51% των πωλήσεων της μάρκας) που απέσπασε την κορυφαία διάκριση «Car of the Year 2014». Ανάμεσα στις πάμπολλες διακρίσεις που έχει λάβει μέχρι τώρα το PEUGOT 308 συγκαταλέγεται και η πιο πρόσφατη. Στις 27 Ιανουαρίου, το Peugeot 308 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2015» στο Μαρόκο. Ενημερωτικά, η μαροκινή αγορά αυτοκινήτου το 2014 ήταν στις 122.00 αυτοκίνητα με την PEUGEOT να καταλαμβάνει την 5η θέση και μερίδιο αγοράς στο 7,2%!
Στην Ελλάδα
Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η Peugeot στην ελληνική αγορά, καθώς το έτος 2014 οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 1.960 συνολικά (όταν το 2013 ήταν στις 1.400) εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 41%! Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2014 και η ανταγωνιστική κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την Peugeot να σημειώνει μερίδιο αγοράς 7,4% με 364 ταξινομήσεις. Ενημερωτικά η ελληνική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2014 έκλεισε στις 71.218 ταξινομήσεις από τις 58.694 του 2013, παρουσιάζοντας ανάκαμψη στο +21,3%.
Στο σημείο αυτό να τονίσουμε πως ένα επιπλέον κίνητρο για την απόκτηση ενός μοντέλου της Peugeot αποτελούν τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης και οι δελεαστικές τιμές πώλησης που προκύπτουν από το όφελος της κρατικής απόσυρσης σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ΑΤΟΚΗΣ χρηματοδότησης. Το νέο πρόγραμμα με 0% επιτόκιο αφορά σε όλα τα επιβατικά μοντέλα της Peugeot, με το ποσό χρηματοδότησης σταθερό και με διάρκεια αποπληρωμής 48 μηνών. Ενδεικτικά και με την ισχύουσα άτοκη χρηματοδότηση, η μηνιαία δόση για το 108 διαμορφώνεται στα 108€, για το 208 στα 208€, για το 308 στα 308€, ενώ και για τα υπόλοιπα μοντέλα ισχύουν άκρως ανταγωνιστικές μηνιαίες δόσεις.