Νέα Lancia Delta Integrale. Μύθοι και πραγματικότητα

Νέα Lancia Delta Integrale. Μύθοι και πραγματικότητα

Αν και δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που το αφεντικό της Fiat ανακοίνωσε τον ...παροπλισμό της Lancia, το τελευταίο διάστημα οι φήμες για τη νέα Lancia Delta Integrale συνεχώς πληθαίνουν. Κατά πόσο όμως ένα τέτοιο εγχείρημα μπορεί να είναι στεφθεί από επιτυχία;

Η Lancia Delta Integrale ήταν ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα μαζικής παραγωγής της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και αγαπήθηκε, όσο λίγα, άλλα.

 

Μια σειρά πληροφοριών από τη γειτονική Ιταλία, αναφέρουν ότι πολλά στελέχη της κοινοπραξίας Fiat-Chrysler πιέζουν για μια επιστροφή της θρυλικής Lancia Delta Integrale.

Το ερώτημα που εύλογα τίθεται, είναι αν θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη νέα Integrale στην διάρκεια της ζωής μας; Η απάντηση, είναι, πιθανώς.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κατάφερε να συλλέξει το περιοδικό Autocar, υψηλόβαθμα στελέχη της Fiat επιχειρούν να ανατρέψουν τις αποφάσεις του αφεντικού της φίρμας, Sergio Marchionne, ο οποίος το τελευταίο διάστημα έχει ρίξει όλο το βάρος του στην Alfa Romeo, τόσο σε ότι αφορά το λανσάρισμα της Giulia όσο μοντέλων που θα ακολουθήσουν.

 

Βεβαίως, το ζητούμενο είναι αν η ιταλική κοινοπραξία μπορεί να αντέξει, από οικονομικής άποψης, την παραγωγή ενός μοντέλου, το οποίο αν δεν πλαισιωθεί από μια πλειάδα άλλων μοντέλων ουσιαστικά δεν θα μπορέσει να αναστήσει μια μάρκα όπως την Lancia.

Η Delta Integrale έχει μείνει στην ιστορία. Την χαίρονται αυτοί οι λίγοι που την έχουν και όσοι επισκέποται κάποιο μουσείο αυτοκινήτων. Σπανίως, όλο και θα δούμε κάποια και στο δρόμο.

Η νέα Integrale, κατά πόσο θα μπορούσε, άραγε, να …ξυπνήσει συναισθήματα όπως εκείνα που προσέφερε απλόχερα η προκάτοχός της; Μήπως, δε, το νέο μοντέλο δεν καταφέρει ποτέ να έχει την αίγλη του παλιού και εν τέλει τσαλακώσει και την εικόνα του;

 

Είναι βέβαιο, πως οι λάτρεις της Lancia Delta Integrale σε όλο τον πλανήτη προτιμούν να θυμούνται με νοσταλγία το μοντέλο που συνόδευε τα όνειρά τους, παρά το καινούργιο να μην ανταποκριθεί στις πολύ υψηλές απαιτήσεις που ούτως ή άλλως θα υπάρχουν.

Ο ανταγωνισμός, είναι επίσης ένας στοιχείο που η «μαμά» Fiat θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη. Για παράδειγμα, στην μικρομεσαία κατηγορία των γρήγορων μοντέλων υπάρχουν η Mercedes-Benz A 45 AMG, το Audi RS3 Sportback και το Ford Focus RS. Όταν η Integrale κυριαρχούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στς καρδιές των ανθρώπων που αγαπούν το αυτοκίνητο, ο ανταγωνισμός την έβλεπε με τα κυάλια και με απέραντο δέος. Στις σημερινές συνθήκες, θα μπορέσει μια νέα Integrale να ανταποκριθεί σε αυτές τις υψηλές απαιτήσεις; Κάποιοι απαντούν ναι, και βάζουν ως αναγκαία προϋπόθεση να φορά τον V6 twin-turbo κινητήρας της νέας Alfa Romeo Giulia, με τους 510 ίππους. Ένα μοτέρ, δια χειρός Ferrari.

 

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι το Delta είναι το όνομα διαφόρων μοντέλων αυτοκινήτων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Lancia, όλα της μικρομεσαίας κατηγορίας C. Η πρώτη γενιά κατασκευαζόταν από το 1979 έως το 1994 και η δεύτερη από το 1993 έως το 1999, χωρίς να υπάρξει τότε άμεσος διάδοχος. Από το 2008 έως το 2014 παρήχθη ένα νέο Delta, με σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και εμφανώς πιο πολυτελή εξοπλισμό από τα παλαιότερα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα