To Traffic Light Recognition της Audi θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρόνο και καύσιμα
Ένα σύστημα που αναγνωρίζει το χρώμα των φαναριών και υπόσχεται εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας ενώ παράλληλα θα μειώνει τους παραγόμενους ρύπους τουλάχιστον κατά 15% ετοίμασε η Audi δείχνοντας με τον τρόπο αυτό την τεχνολογική της πρωτοπορεία.
- 14 Μαρτίου 2014 10:31
Το σύστημα αναγνώρισης των φαναριών της Audi δίνει στο αυτοκίνητο τη δυνατότητα να συνδέεται με τον κεντρικό υπολογιστή των φωτεινών σηματοδοτών της πόλης, παρέχοντας στον οδηγό σχετικές πληροφορίες. Με αυτές τις παραμέτρους θα μπορούσε να εξοικονομήσει καύσιμα.
Όταν το αυτοκίνητο έχει σταματήσει μπροστά σε έναν σηματοδότη που είναι κόκκινος, στο ταμπλό εμφανίζεται ένα χρονόμετρο το οποίο μετρά αντίστροφα τον χρόνο που απαιτείται έως ότου το φανάρι γίνει ξανά πράσινο.
Το όλο σύστημα βρίσκεται συγχρόνως σε σύνδεση με το σύστημα Start/Stop του κινητήρα. Ο τελευταίος με το που το φανάρι γίνεται κόκκινο απενεργοποιείται αυτομάτως ενώ με τον ίδιο τρόπο τίθεται σε λειτουργία όταν η ένδειξη γίνει πράσινη.
Όταν τώρα το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση, το όλο σύστημα μπορεί να προβλέψει αν το όχημα είναι σε θέση να πετύχει το επόμενο φανάρι κόκκινο ή πράσινο. Έτσι δίνει τις ανάλογες συμβουλές στον οδηγό, είτε να αυξήσει λίγο την ταχύτητά του ώστε να προλάβει, είτε πότε θα πρέπει να ξεκινήσει την διαδικασία του φρεναρίσματος.
Οι άνθρωποι της Audi πιστεύουν ότι η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να εξοικονομήσει σημαντικές ποσότητες καυσίμου κατά την οδήγηση στην πόλη. Επίσης ότι θα μπορούσε να συμβάλει στην ομαλή ροή της κυκλοφορίας , γεγονός το οποίο θα καθιστούσε τη ζωή των πολιτών πιο εύκολη τις ώρες αιχμής και ιδίως το πρωί.
Η Audi προχωρεί αυτή τη στιγμή σε δοκιμές εξέλιξης του συστήματος σε τρεις πόλεις. Το Βερολίνο, το Λας Βέγκας και τη Βερόνα, ενώ παράλληλα περιμένει την έγκρισή του για να ορίσει την ημερομηνία από την οποία θα αρχίσει να πωλείται.