FCEV. Το επόμενης γενιάς ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου της Honda
Το Honda FCEV Concept κάνει την πρώτη του Ευρωπαϊκή εμφάνιση. Κομψό και αεροδυναμικό, το Concept δηλώνει την πιθανή στυλιστική κατεύθυνση της επόμενης γενιάς του ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου της Honda που θα εμφανισθεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία το 2015, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη.
- 12 Μαρτίου 2014 19:24
Προβάλλοντας το συναρπαστικό και μοντέρνο στυλ του, οι «σαρωτικές» χαρακτηριστικές γραμμές του Honda FCEV Concept υπογραμμίζονται από ένα σούπερ αεροδυναμικό αμάξωμα. Επίσης προσφέρει πλούσιο χώρο στο εσωτερικό και καθίσματα για πέντε επιβάτες, χάρη στις μειωμένες απαιτήσεις χώρου του συστήματος κίνησης.
Η επόμενη γενιά του FCEV της Honda θα περιλαμβάνει την παγκοσμίως πρώτη εφαρμογή ενός συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου που δεν υπερβαίνει σε διαστάσεις το χώρο του κινητήρα με αποτέλεσμα να προσφέρει ευρυχωρία και ευελιξία στην καμπίνα για εφαρμογή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου σε πολλαπλούς τύπους οχημάτων στο μέλλον.
Σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις στη συστοιχία κυψελών καυσίμου απέδωσαν πάνω από 100kW ισχύ, με πυκνότητα ισχύος τώρα 3kW/L, αύξηση 60%, και το μέγεθος της συστοιχίας να έχει μειωθεί κατά 33%, συγκριτικά με το τρέχον FCX Clarity. Η επόμενη γενιά Honda FCEV προβλέπεται να προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 μίλια με σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού περίπου τρία λεπτά στα 70 MPa.
Επί δύο δεκαετίες σχεδόν, η Honda οδηγεί την εξέλιξη και εφαρμογή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου μέσα από εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, σημαντικές βελτιώσεις στη λειτουργία κυψελών καυσίμου και συμμόρφωση σε αυστηρούς κανόνες εκπομπών ρύπων και ασφάλειας. Το FCX Clarity, το σημερινό ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου της Honda που παρουσιάστηκε το 2008 ήταν προάγγελος μιας τεχνολογικής επανάστασης σε επίπεδο σχεδίασης, διάταξης χώρων και απόδοσης.
Ως το παγκοσμίως πρώτο αποκλειστικό όχημα κυψελών καυσίμου, το FCX Clarity διαθέτει εντυπωσιακό σχήμα και χαμηλωμένη καμπίνα. Με τη συστοιχία κυψελών καυσίμου ‘V-flow ‘ τοποθετημένη στο κέντρο του οχήματος και τον ηλεκτροκινητήρα μπροστά, η Honda μπόρεσε να διατηρήσει το φουτουριστικό στυλ παρέχοντας αυτονομία 240 μιλίων.