Εκπληκτικό πείραμα: Αν οι αναγνώστες, έφτιαχναν την πρώτη σελίδα

Εκπληκτικό πείραμα: Αν οι αναγνώστες, έφτιαχναν την πρώτη σελίδα

Πώς θα ήταν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, με βάση τα ενδιαφέροντα των αναγνωστών. Δείτε το πριν και το μετά από τις μεγαλύτερες εφημερίδες στον κόσμο (Pics)

Οι άνθρωποι των ΜΜΕ, έχουν συνήθως ως στόχο να πιάνουν τον παλμό των αναγνωστών και φυσικά αν γνώριζαν τι είναι αυτό που την επόμενη μέρα θα “πουλήσει” περισσότερο θα ήταν ευτυχισμένοι.

Συνήθως εικάζουν και ελπίζουν οι ιδέες τους να συναντηθούν με αυτό που οι αναγνώστες θέλουν να διαβάσουν. Η προσπάθειά τους δεν έχει πάντα επιτυχία, κάτι που φαίνεται και από το πείραμα του NewsWhip.com.

Την περασμένη Τετάρτη, συγκέντρωσε τα πρωτοσέλιδα των μεγαλύτερων εφημερίδων από όλο τον κόσμο και χρησιμοποιώντας το Spike, άρχισε να ελέγχει ποιες ειδήσεις ήταν αυτές που τράβηξαν την προσοχή του κοινού στο διαδίκτυο, ανεξαρτήτως αν οι αρχισυντάκτες τις είχαν επιλέξει για την πρώτη σελίδα.

Αφού συγκεντρώθηκαν τα δεδομένα, το NewsWhip, αντικατέστησε τις επιλογές των δημοσιογράφων, με αυτές των αναγνωστών.

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και η σύγκριση των πρωτοσέλιδων, δείχνει ότι πολλές φορές το να μαντέψεις τα ενδιαφέροντα του κοινού, δεν είναι πολύ εύκολη υπόθεση.

*Δείτε τα πρωτοσέλιδα (Δεξιά, όπως διαμορφώνονται μετά την “παρέμβαση” των αναγνωστών)

The Wall Street Journal

 

Οι αναγνώστες μοιράστηκαν περισσότερο την ιστορία για τη χρηματοδότηση των βετεράνων, αδιαφορώντας για την Ουκρανία. Επίσης, τους απασχόλησαν οι θέσει στο αεροπλάνο, οι δράκοι, οι ράπερς και η φαντασία.

The Washington Post

Οι αναγνώστες της Washington Post αντίθετα, δεν ενδιαφέρθηκαν για τους βετεράνους, που επέλεξε η εφημερίδα, αλλά μια ιστορία σχετικά με τους γάμους ατόμων του ιδίου φύλου. Η Μισέλ Ομπάμα και τέσσερα νεογέννητα λιονταράκια δεν διέφυγαν της προσοχής τους. Για Ουκρανία και Πούτιν, φυσικά, ούτε λόγος

The New York Times

Ουκρανία κανείς; Και πάλι όχι. Οι αναγνώστες των New York Times, μοιράστηκαν περισσότερο ένα δημοσίευμα για μια διαμαρτυρία γονέα στο διαδίκτυο, σχετικά με τις ελλείψεις καθηγητών σε σχολείο στο Brooklyn

O Θάνατος του συγγραφέα Sherland Nuland, αλλά και ένα άρθρο για ένα μονοπάτι για ποδηλάτες, βρήκε θέση στην πρώτη σελίδα των αναγνωστών.

USA Today

Ένα οικογενειακό δράμα, έφαγε τον Πούτιν στη USA Today. Η μήνυση μια νεαρής κοπέλας κατά των γονέων, που αρνήθηκαν να πληρώσουν για τις σπουδές της αντικατέστησε και εδώ την Ουκρανία. Δημοσιογράφοι και αναγνώστες πάντως, συνέπεσαν ως προς την Χίλαρι Κλίντον και ένα δημοσίευμα για την απήχησή της. Κάτι είναι και αυτό.

The New York Post

Επιτυχία 100% για τη NY Post! Στην πρώτη σελίδα, το ίδιο ακριβώς θέμα, με διαφορετική προσέγγιση και φωτογραφία. Καθόλου άσχημα!

Daily Mail

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Οι αναγνώστες της Daily Mail, ενδιαφέρονται πολύ για την καλή τους υγεία και για σπίτια στην άκρη του βουνού. Οι συλλήψεις μπορούν να περιμένουν.

The Guardian

Daily Mail και Guardian, θα είχαν ως πρώτο θέμα τη δίαιτα και την υγεία, αν ήταν στο χέρι των αναγνωστών. Το δημοσίευμα για την κακή διατροφή και εδώ ήταν αυτό που μοιράστηκαν περισσότερο, οι χρήστες του διαδικτύου. Ένα χτύπημα για Ουκρανία, πάντως υπάρχει. Χαμηλά, αλλά υπάρχει.

The Irish Times

Την έκπληξη κάνουν οι αναγνώστες των Irish Times, τουλάχιστον στα Social Media. Θέλουν Ουκρανία οι άνθρωποι και όχι οικονομικές ειδήσεις για το χρέος.

The Toronto Star

Ποιος Rob Ford; Το κόκκινο κρασί και το καλό που κάνει στην υγεία μας, απασχολεί τους αναγνώστες της Toronto Star. Γενικά τα θέματα υγείας έχουν πέραση.

Daily Mirror

Μια ιστορία αυτοκτονίας εφήβου, μοιράστηκαν περισσότερο οι αναγνώστες της Daily Mirror, βγάζοντας από το πρωτοσέλιδο την είδηση για τους τραπεζίτες, που “τσέπωσαν” 1.000.000 λίρες ως μπόνους

Metro

Μεγάλη έκπληξη από τους αναγνώστες της Metro. Οι δημοσιογράφοι επέλεξαν τον απόλυτο συνδυασμό, σεξ και υγεία, ωστόσο οι αναγνώστες μοιράστηκαν περισσότερο την ιστορία για τον αστεροειδή, που θα πέρναγε “ξυστά” από τη γη. Πουθενά δεν τους πιάνεις.

The Indipendent

Η Λουπίτα Νιόνγκο με το Όσκαρ Β’ γυναικείου ρόλου, εκτόπισε την Ουκρανία από το πρωτοσέλιδο του Indipendent.

The Daily Telegraph

H Selfie του πιλότου και η παρωδία των Simpsons για την Selfie της Ντε Τζενέρις στην τελετή των Όσκαρ, κυριαρχούν στο πρωτοσέλιδο της Telegraph, όπως διαμορφώνεται από τις επιλογές των αναγνωστών στα Social Media.

Αυτό το τελευταίο, είναι βεβαίως και χαρακτηριστικό παράδειγμα της διαφορετικής συμπεριφοράς του διαδικτυακού αναγνώστη σε σχέση με τον αναγνώστη της εφημερίδας.

Καλός οδηγός τα Shares και ο “θόρυβος” στο διαδίκτυο, αλλά όπως βλέπετε και από τις παραπάνω εικόνες, θα ήταν τεράστιο λάθος να αποτελούν το μοναδικό κριτήριο, για το τι επιλέγει κανείς να προβάλλει.

(Πηγή: NewsWhip.com)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα