Η πολυαναμενόμενη Giulia σηματοδοτεί τη νέα εποχή για την Αlfa Romeo

Η πολυαναμενόμενη Giulia σηματοδοτεί τη νέα εποχή για την Αlfa Romeo

H νέα Giulia, το μεσαίου μεγέθους σεντάν της Alfa Romeo, που θα παρουσιαστεί την Τετάρτη, είναι ζωτικής σημασίας για την αναβίωση της θρυλικής ιταλικής φίρμας.

Η Giulia θα «χτιστεί» επάνω σε μια νέα πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης τόσο πισωκίνητων, όσο και τετρακίνητων εκδόσεων και θα εξοπλίζεται με υψηλής απόδοσης κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου και ενός V6 που προέρχεται από τη Maserati.

Η (νέα) BMW Σειρά 3, ένα μοντέλο που αποτελεί τον βασικό αντίπαλο για την Giulia, έχει προγραμματιστεί να φτάσει στο δίκτυο των διανομέων στην Ευρώπη και το Φεβρουάριο και το Μάρτιο του επόμενου έτους και, λίγους μήνες αργότερα και στις ΗΠΑ. Έως τότε, η Alfa Romeo θα μπορούσε να έχει προσθέσει στη γκάμα της Giulia μια κουπέ και μια ανοικτή έκδοση.

Η Alfa Romeo θα εισαγάγει νέους κινητήρες υψηλής απόδοσης για το συγκεκριμένο σεντάν ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τις BMW και Audi. Έτσι, στην κορυφή της πυραμίδας θα βρίσκεται ένα V6 twin turbo μοτέρ 3.0 λίτρων που θα αποδίδει 510 ίππους. Πρόκειται για έναν κινητήρα που χτίστηκε από τη Ferrari για τις Maserati Quattroporte και Ghibli. Επίσης για την Giulia θα υπάρχει και ένας ακόμη βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων με απόδοση  180 hp, 250 hp και 330 hp.

Η κορυφαία ντίζελ θα είναι ένα 3.0-λίτρων V-6 με 340 hp. Ακόμη θα είναι διαθέσιμος ένας κινητήρας ντίζελ 2.0 λίτρων σε εκδόσεις με απόδοση 135, 180 και 210 ίππων.

Η Giulia είναι το πρώτο καινούργιο μοντέλο που παρουσιάζει η Alfa μετά την Giulietta, η παραγωγή της οποίας ξεκίνησε το 2010. Μια προηγούμενη Giulia ήταν best-seller της Alfa Romeo το 1960 και το 1970. Και οι Ιταλοί ευελπιστούν η νέα Giulia να έχει παρόμοια επιτυχία ώστε να βάλει τέλος σε μια μίζερι κατάσταση που συνοδεύθηκε από αρκετά μεγάλες ζημιές τα τελευταία χρόνια.

Η Alfa σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή της Giulia το Νοέμβριο. Όμως, διάφορες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να πάει λίγο πίσω, επειδή στα μέχρι τώρα τεστ που έχει υποβληθεί το αυτοκίνητο έχουν διαπιστωθεί κατασκευαστικές ατέλειες.

Η Giulia θα παρουσιαστεί στην 105ο επέτειο από την ίδρυση της Alfa (ακρωνύμιο της Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). Τα αποκαλυπτήρια θα πραγματοποιηθούν στο μουσείο της Alfa Romeo στο Αρέσε, έξω από το Μιλάνο, ενώ η παγκόσμια πρώτη θα είναι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο.

SUV και Limo

Αν τα πράγματα εξελιχθούν όπως τα σχεδιάζουν οι υπεύθυνοι της μάρκας, τότε το 2017 αναμένεται να αποτελέσει χρονιά – ορόσημο για την Alfa Romeo, με το λανσάρισμα ενός SUV και ενός κορυφαίου σεντάν.

Στις αρχές του 2017, αναμένεται να είναι έτοιμο το SUV της μάρκας. Ένα μοντέλο μεσαίου μεγέθους που θα είναι αντίπαλος του Q5 της Audi και της BMW X3.

Το μεγάλο σεντάν έχει σχεδιαστεί να παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2017. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ουσιαστικά θα αποτελέσει τη συνέχεια της 166 (η παραγωγή της διακόπηκε το 2007) και  θα ανταγωνιστεί με το Audi A6 και την BMW Σειρά 5.

Τα τρία αυτά μοντέλα (αρχής γενομένης με την Giulia) θα είναι τα πρώτα από τα οκτώ που θέλει να παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια η εταιρία. Ο επικεφαλής της FCA, o Sergio Marchionne θέλει να μετατρέψει την Alfa σε μια premium μάρκα με εξειδίκευση στα σπορ μοντέλα ώστε να ανταγωνιστεί τις BMW και Audi.

Ο Marchionne έχει ως στόχο να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της Alfa Romeo παγκοσμίως σε 400.000 μέχρι το 2018. Πέρυσι, η μάρκα πούλησε λιγότερα από 70.000 αυτοκίνητα, κάτι που είναι απολύτως κατανοητό αφού αυτή τη στιγμή στη γκάμα της Alfa υπάρχουν δύο, όλα κι όλα, μοντέλα. Η Giulietta και η MiTo.

Μέχρι το 2018, η Alfa υπολογίζει ότι περίπου 150.000 μοντέλα της θα πωλούνται στις ΗΠΑ, ενώ η ετήσια παραγωγή της θέλει να φτάσει τα 400.000 κομμάτια.

Βεβαίως, το αν και κατά πόσο αυτός ο στόχος είναι εφικτός, είναι κάτι που σηκώνει μεγάλη συζήτηση.

Η Giulia, το μεγάλο sedan, καθώς και το SUV μεσαίου μεγέθους, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της FCA στο Κασίνο, κοντά στη Ρώμη. Η αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε την αναδιοργάνωση της εργοστάσιο το περασμένο καλοκαίρι και έχει επενδύσει σχεδόν € 800 εκατομμύρια για να κάνει την αναβάθμιση.

Στις αρχές αυτού του μήνα, η προπαραγωγή της Giulia ξεκίνησε, προκειμένου να δοκιμαστεί ο νέος εξοπλισμός τους εργοστασίου. Για τη διατήρηση του απορρήτου, οι εργαζόμενοι  απαιτείται να αφήσουν τα κινητά τους πριν από την είσοδο της γραμμής συναρμολόγησης, ανέφεραν τα Ιταλικά Μέσα Ενημέρωσης.  

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα