Νέες τεχνολογίες για λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα αυτοκινήτων
Στη μάχη για τον περιορισμό του θορύβου, έχουν επιστρατευθεί τα τζάμια νέας γενιάς, καθώς και άλλες ενέργειες όπως η στήριξη των θυρών, η βελτιωμένη μόνωση του κινητήρα, το ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ κ.ά.
- 12 Οκτωβρίου 2017 10:14
Ένα από τα δυσκολότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτοκίνητων είναι ο περιορισμός των θορύβων και των κραδασμών στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.
Συνήθως τα μεγάλα και ακριβότερα μοντέλα διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή και αποτελεσματικές μονώσεις για να προσφέρουν ήσυχο και άνετο ταξίδι στους επιβάτες.
Η προσπάθεια για να περιορισθεί ο θόρυβος από τις διάφορες πήγες (κινητήρας, κύλιση, συντονισμός τμημάτων κ.ά.) ξεκινά από το πλαίσιο του αυτοκίνητου. Η κατάλληλη κατασκευή του πλαισίου, τα υποπλαίσια και οι εξελιγμένες μέθοδοι συγκόλλησης των επιμέρους τμημάτων, παίζουν καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Επίσης, δίνεται μεγάλη προσοχή στη στήριξη του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Όλα τα τμήματα μετριούνται για τον ήχο που προξενούν σε ειδικά εργαστήρια.
Στη μάχη για τον περιορισμό του θορύβου, έχουν επιστρατευθεί τα τζάμια νέας γενιάς, καθώς και πολλές άλλες ενέργειες όπως η στήριξη των θυρών κ.ά.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο Ford Fiesta είναι ένα από τα πιο αθόρυβα μοντέλα στη κατηγορία του. Το επίπεδο θορύβου είναι βελτιωμένο κατά 7% σε σχέση με το παλαιό μοντέλο. Η πιο άκαμπτη δομή του αμαξώματος του νέου supermini, προσφέρει μειωμένους θορύβους, κραδασμούς και τριγμούς από το σύστημα κίνησης. Η βελτιωμένη μόνωση του κινητήρα και το ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ συμβάλουν στη μείωση του θορύβου στην καμπίνα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ