Toorbee: Η ελληνική start-up που συνδέει τις τουριστικές επιχειρήσεις με τη ταξιδιωτική αγορά της Κίνας

Toorbee: Η ελληνική start-up που συνδέει τις τουριστικές επιχειρήσεις με τη ταξιδιωτική αγορά της Κίνας

Με στόχο να αποτελέσει τη «γέφυρα» μεταξύ μεγάλων online travel agents της Κίνας και μικρών και μεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων της Ευρώπης, και έχοντας ως αφετηρία την Ελλάδα, ξεκίνησε τη λειτουργία της η Toorbee, η πρώτη ελληνική start-up παροχής εξειδικευμένων B2B υπηρεσιών στο χώρο του τουρισμού

Η Toorbee μέσα από συνεργασίες με μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, έχει συνδεθεί και ήδη παρέχει σε μεγάλους online travel agents της Κίνας τη διανομή “in-destination” υπηρεσιών σε δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας και της Ευρώπης. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μεταφορά, ξενάγηση, ημερήσιες εκδρομές, εστίαση, παροχή εκπτωτικών κουπονιών για αγορές κά.


Παράλληλα, και πέρα από τη διανομή, η Toorbee μέσα από τις μοναδικές τεχνολογικές λύσεις που αναπτύσσει , προσφέρει σε αυτές τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προχωρήσουν στη δημιουργία στοχευμένου οπτικοακουστικού υλικού για τις υπηρεσίες τους, με πολύ χαμηλό κόστος. « Ο Κινέζος ταξιδιώτης θέλει πολύ να δοκιμάσει νέα πράγματα και νέες εμπειρίες, ως ο μεγαλύτερος spender στον κόσμο, αλλά πρέπει πρώτα να ενημερωθεί, να καταλάβει ποια είναι η προσφερόμενη υπηρεσία» αναφέρει ο ένας εκ των δύο ιδρυτών και CEO της Toorbee, Γιώργος Παπαχρήστος. « Το πρόβλημα αυτό λύνεται μεσα απο τα συστήματα της Toorbee με τη δημιουργία εξαιρετικού γραπτού, οπτικού και ηχητικού localized content, το οποίο αυξάνει κατα πολύ το conversion και τις πωλήσεις ».

«
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και των προϊόντων αποτελεί για μας τη βασική προϋπόθεση για την επιλογή των συνεργατών μας», αναφέρει ο συνιδρυτής της Toorbee, Νίκος Παπαχρήστος. 
«Ασφαλώς η ελληνική αγορά αποτελεί τη βασική μας προτεραιότητα, αλλά υπάρχει πρόβλεψη για κάλυψη αναγκών στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και της Ευρώπης», τονίζει ο Νίκος Παπαχρήστος, συμπληρώνοντας ότι 
«η εταιρεία δουλεύει προς την κατεύθυνση αυτή, έχοντας ήδη συνεργασίες με ταξιδιωτικές εταιρείες από άλλες πέντε ευρωπαικές χώρες».

Τονίζεται ότι η Toorbee έχει προχωρήσει ήδη σε συνεργασία με μεγάλους online travel agents της ηπειρωτικής Κίνας και του Χονγκ Κονγκ στοχεύοντας να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των Κινέζων τουριστών. Σύμφωνα με τον Νίκο Παπαχρήστο,  «υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για την παροχή εξιδεικευμένων και ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών σε μια αγορά, όπως η κινεζική, που αναμένεται να γιγαντωθεί μέσα στα επόμενα χρόνια».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις από την κινεζική πλευρά, ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα σε ετήσια βάση μπορεί να αυξηθεί από τους 150.000 στους 1.500.000 τουρίστες μέσα στην επόμενη πενταετία. «
Ήδη από το 2015, οι Κινέζοι τουρίστες ξεπεράσαν σε αφίξεις στην Ευρώπη τους Αμερικάνους και αποτελούν τη μεγαλύτερη αγορά, με τη μεγαλύτερη κατα κεφαλήν δαπάνη. Για να μπορέσει όμως κάποιος να πάρει κομμάτι αυτής της πίτας, πρέπει να προσαρμοστεί στα δεδομένα των συγκεκριμένων καταναλωτών»  σχολιάζει ο Γιώργος Παπαχρήστος.


Η Toorbee έχει ήδη λάβει χρηματοδότηση 250.000 ευρώ από επενδυτές προερχόμενους από την Κίνα, την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τη Ρωσία, ενώ ετοιμάζεται για ένα δεύτερο γύρο χρηματοδότησης από venture capital funds, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, αξιοποιώντας έτσι τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η συγκεκριμένη τουριστική αγορά.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα