Τσίπρας: Το μετρό Θεσσαλονίκης θα πάψει να είναι γεφύρι της Άρτας

Τσίπρας: Το μετρό Θεσσαλονίκης θα πάψει να είναι γεφύρι της Άρτας
( ) , 81 , , 10 2016. SOOC

Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε τον υπό κατασκευή σταθμό στη Νέα Ελβετία και τόνισε ότι το μετρό ξαναμπήκε στις ράγες και θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα. Μέχρι το τέλος του χρόνου, θα έχει ολοκληρωθεί η σήραγγα

Το μετρό Θεσσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την επίσκεψη του στον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία.

( ) , 81 , , 10 2016. SOOC

Θέλω να πω ότι μετά απ’ αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει- φεύγω εξαιρετικά αισιόδοξος

Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία ότι το έργο του μετρό, που αποτελεί ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη βόρεια Ελλάδα, αλλά και τη χώρα, θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα, που έχουν καθοριστεί.

( ) , 81 , , 10 2016. SOOC

Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική

Σχολίασε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι το μετρό της συμπρωτεύουσας είχε καταντήσει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας ότι τα 1100- 1200 μέτρα σήραγγας που απομένουν θα έχουν διανοιχθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

( ) , 81 , , 10 2016. SOOC

Ένα έργο που ξεκίνησε το ’06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα

Υπογράμμισε επίσης ότι το έργο ξεκόλλησε μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους.

( ) , 81 , , 10 2016. SOOC

Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος

Ολόκληρη η δήλωση του πρωθυπουργού έχει ως εξής:

«Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική. Ένα έργο που ξεκίνησε το ’06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα. Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

»Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος αλλά και ένας εξαιρετικά σύγχρονος σταθμός μετρό. Από τον Μάρτιο που μας πέρασε, 28 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα έργα, έχουν φτιαχτεί περίπου 750 μέτρα. Απομένουν περίπου 1.100-1.200 μέτρα σήραγγας, που μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν διανοιχτεί. Το οποίο σημαίνει ότι ένα έργο πνοής για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους έχει ξαναμπεί σε ράγες κι αυτό είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και τη χώρα, που το έχουμε πολύ ανάγκη μετά από πέντε χρόνια καταστροφικής κρίσης. Θέλω να πω ότι μετά απ’ αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει- φεύγω εξαιρετικά αισιόδοξος».

ΠΗΓΗ SOOC.

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα