Δέκα παγκόσμια εμπορικά σήματα που ‘ψηφίζουν’ οι νέοι

Ορισμένα από αυτά αποτελούν έκπληξη!
- 05 Σεπτεμβρίου 2016 08:02
Οι millennials αποτελούν μια σημαντική ομάδα καταναλωτών της αγοράς. Και για το λόγο αυτό, το διαφημιστικό πρακτορείο Moosylvania ζήτησε σε πάνω από 1.500 millennials, από 16 έως 36 ετών, να επιλέξουν τα αγαπημένα τους brand.
Δείτε παρακάτω τα δέκα καλύτερα από αυτά, σύμφωνα με την έρευνα:
10. VICTORIA’S SECRET
Έδρα: Οχάιο, ΗΠΑ
Θέση στην τελευταία δημοσκόπηση: 25η
Γιατί την επιλέγουν: Η Victoria Secret αποτελεί τον ηγέτη στην αγορά εσωρούχων, ελέγχοντας το 61% του μεριδίου αγοράς, σύμφωνα με το IBIS World. Με σχεδόν 7,7 δισ. δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις το 2015, η μάρκα εσωρούχων έχει κερδίσει αδιαμφισβήτητα την αγάπη των millennials.
9. MICROSOFT
Έδρα: Oυάσινγκτον, ΗΠΑ
Θέση στην τελευταία δημοσκόπηση: Πέμπτη
Γιατί την επιλέγουν: Η Microsoft εργάζεται αυτήν τη στιγμή προκειμένου να δελεάσει τους χρήστες της Apple με το νέο Microsoft Surface και δεν φαίνεται να τα έχει πάει κι άσχημα.
8. ΑMAZON
Έδρα: Σιάτλ, ΗΠΑ
Θέση στην τελευταία δημοσκόπηση: Έβδομη
Γιατί την επιλέγουν: Η Amazon προσφέρει παράδοση μιας ώρας για τα Prime μέλη της, ενώ επέκτεινε τη δραστηριότητα παράδοσης προϊόντων από το παντοπωλείο της στην πόλη της Νέας Υόρκης. Ακόμη, ο τεχνολογικός κολοσσός εισήγαγε στην αγορά μια νέα συσκευή, το Button Dash, διευκολύνοντας τους καταναλωτές να ψωνίζουν με πιο εύκολο τρόπο είδη οικιακής χρήσης, όπως τα απορρυπαντικά.
7. WAL-MART
Έδρα: Αρκάνσας, ΗΠΑ
Θέση στην τελευταία δημοσκόπηση: Ένατη
Γιατί την επιλέγουν: Η Wal-Mart προσέφερε στους υπαλλήλους της μεγαλύτερο μισθό, ενώ άνοιξε μικρότερα καταστήματα -τύπου παντοπωλεία- τα οποία ταιριάζουν περισσότερο στο στυλ των millennials, και μέσω της εφαρμογή της δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να αναζητούν τις προσφορές σε όλα της τα καταστήματα.
Δείτε τα υπόλοιπα εδώ
(ΠΗΓΗ: Fortunegreece)