Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ πρώτα στις on line διεθνείς αγορές

Ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ πρώτα στις on line διεθνείς αγορές

Τι ζητάνε οι καταναλωτές προτού προχωρήσουν σε μια ηλεκτρονική αγορά, σύμφωνα με την PayPal

Του Παναγιώτη Μαρκίδη

Το 76% των e-καταναλωτών κατατάσσει τις καλύτερες τιμές ως τον πιο σημαντικό λόγο για την πραγματοποίηση αγορών από ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με νέα έρευνα της PayPal και της Ipsos. Η πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στην χώρα τους είναι επίσης ένα ισχυρό κίνητρο (65%) για on line αγορές παγκοσμίως.

Οι πλέον δημοφιλείς κατηγορίες για τις διασυνοριακές αγορές διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ (το 46% των ερωτηθέντων από όλες τις χώρες έχει πραγματοποιήσει μια αγορά από το εξωτερικό σε αυτή την κατηγορία κατά τους τελευταίους 12 μήνες), τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (29%), οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (25%), η ψηφιακή ψυχαγωγία και τα εκπαιδευτικά αγαθά (24%), καθώς και τα παιχνίδια (23%).

«Τελικά αυτό που έχει σημασία είναι η διαφάνεια και η αξιοπιστία του εμπόρου: παράγοντες όπως η περιγραφή ή τα μεταφορικά κόστη θα πρέπει να εντοπίζονται εύκολα και να είναι οικονομικά, από την πλευρά της εμπορικής ιστοσελίδας», σχολιάζει ο Matt Komorowski, managing director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Οι διεθνείς πωλήσεις αποτελούν παράλληλα μια ουσιώδη ευκαιρία για τους εμπόρους σε όλο τον κόσμο να επεκτείνουν την επιχείρησή τους, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση της δυναμικής του e-commerce. Σύμφωνα με την PayPal, για να το καταφέρουν θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους κάποιους σημαντικούς παράγοντες, όπως:

-Η άνεση του πελάτη είναι μία από τις βασικές κινητήριες δυνάμεις για τις διασυνοριακές αγορές διεθνώς. Οι κυριότεροι παράγοντες που δύνανται να ωθήσουν τους αγοραστές να προβούν σε αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξένης χώρας περιλαμβάνουν: τα δωρεάν μεταφορικά (επιλέχθηκαν από το 46% των διαδικτυακών καταναλωτών) ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής (44%), ακολουθούμενος από τα αγαθά που ενδέχεται να είναι δυσεύρετα σε τοπικό επίπεδο (40%), την εμφάνιση της τιμής σε τοπικό νόμισμα (37%) και το χαμηλότερο συνολικό κόστος (35%).

-Τα μεταφορικά αποτελούν ένα από τα βασικότερα ζητήματα για πολλούς διαδικτυακούς καταναλωτές. Όταν ερωτώνται σχετικά με τα εμπόδια που αφορούν στις αγορές από ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι online shoppers επιλέγουν πρώτα τα μεταφορικά έξοδα αποστολής (35% ). Επίσης, ανησυχούν για την πιθανότητα μη παράδοσης του προϊόντος (33%), την τυχόν καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης (29%) και τους προβληματίζει το ενδεχόμενο το προϊόν να μην αντιστοιχεί στην δοθείσα περιγραφή (29%).

-Η ασφάλεια καθοδηγεί την επιλογή του τρόπου πληρωμής. Στις 24 από τις 32 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, η PayPal εμφανίζεται να αποτελεί την πιο συχνά αναφερθείσα διασυνοριακή μέθοδο πληρωμής. Ένα εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο είναι το ότι ο πιο συχνά παρατιθέμενος λόγος που θα προέτρεπε τους διαδικτυακούς αγοραστές να επιλέξουν την PayPal, αντί για ενός άλλου τρόπου πληρωμής, είναι το ότι θα είναι σε θέση να διασφαλίσουν την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μη παράδοσης του προϊόντος ή ασυμφωνίας με την περιγραφή του.

Τέλος, όταν ένας έμπορος προβαίνει σε διασυνοριακές πωλήσεις, είναι σημαντικό να γνωρίζει τα βασικά στοιχεία και δεδομένα κάθε αγοράς-στόχου, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών των τοπικών περιόδων εκπτώσεων, αργιών και εθίμων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα