Με ελληνική συμμετοχή ο φιλανθρωπικός αγώνας BUDAPEST – BAMAKO CHARITY RALLY
Ο Γιώργος Αναστασάτος και ο Κωνσταντίνος Σύρρος, με ένα 2CV θα πάρουν μέρος στην επόμενη (τον Ιανουάριο) διοργάνωση του ράλι «Βουδαπέστη-Μπαμακο» που είναι το μεγαλύτερο φιλανθρωπικό ράλι στην Αφρική.
- 12 Ιουλίου 2014 10:59
To συγκεκριμένο ράλι ξεκίνησε το 2005 από τον Andrew G. Szabo ως μια εναλλακτική του πανάκριβου ράλι Ντακάρ.
Το 2009 και το 2010 συγκεντρώθηκαν και παραδόθηκαν στις πόλεις και τα χωριά του Μάλι 700.000 ευρώ. Πέρα από τη χρηματική βοήθεια, έχουν γίνει πολλά έργα: ένα πηγάδι με φρέσκο νερό στη Μαυριτανία, δωρεά εξοπλισμού αποστείρωσης και άλλες ιατρικές προμήθειες σε μια κλινική που λειτουργεί με προϊστορικά εργαλεία σε μια φτωχογειτονιά του Μπαμάκο, ανέγερση ηλιακών πάνελ σε χωριά, δωρεά ποδηλάτων σε γυναίκες που δεν είχαν κανένα τρόπο μετακίνησης.
Υποστηρίχθηκε το έργο των σχολείων που βοηθούν τα παιδιά να εκπαιδεύονται παρά να δουλεύουν από πολύ μικρή ηλικία. Αρκετές ομάδες δώρισαν τα αυτοκίνητά τους ως ασθενοφόρα στα χωριά & ένα αυτοκίνητο δόθηκε στο Ίδρυμα Τυφλών ως ένα σχολικό λεωφορείο.
Μπορείτε να δείτε όλες τις φιλανθρωπικές δράσεις του ράλι στο: http://www.budapestbamako.org/en/charity-work
Το ράλι «Βουδαπέστη-Μπαμακο» είναι η ελάχιστη συμβολή από την Ευρώπη προς την Αφρική. Δεν είναι ένα εύκολο στην οδήγηση ράλι, ούτε μια βόλτα.
Δεν υπάρχουν ελικόπτερα διάσωσης, οχήματα οδικής βοήθειας, μεταφραστές, και ξεναγοί. Το κάθε πλήρωμα βασίζεται στη δική του τύχη, πόρους και δεξιότητες. Είναι μια περιπέτεια. To ράλι «Βουδαπέστη-Μπαμάκο» είναι μια τεράστια φιλανθρωπική εκδήλωση, που πραγματοποιείται ανάμεσα σε δύο Ηπείρους.
Η Ελληνική Ομάδα
Είναι η πρώτη φορά στη δεκαετή ιστορία του Ράλι, που μια Ελληνική Ομάδα λαμβάνει μέρος.
Το όνομα της ομάδας είναι GREEK SPIRIT (http://www.budapestbamako.org/en/teams) και αποτελείται από δύο έμπειρους οδηγούς: Το Γιώργο Αναστασάτο και τον Κωνσταντίνο Σύρρο.
Το όχημα με το οποίο θα ταξιδέψουν είναι ένα Citroen 2CV, το οποίο και θα δωρίσουν στους κατοίκους του Μάλι, ώστε να το χρησιμοποιήσουν ως μέσο μεταφοράς.
Εκτός από το όχημα, θα δωριστούν ρούχα για παιδιά, παιχνίδια, είδη υγιεινής και χρήματα που θα συγκεντρωθούν.
Τις ομάδες συνοδεύει ένα φορτηγό, το οποίο μεταφέρει όλα τα προϊόντα που συγκεντρώνονται για δωρεά.
Λίγα λόγια για τους οδηγούς:
Ο Κωνσταντίνος Σύρρος είναι γεννημένος το 1980 και ασχολείται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό από το 1998, με τη συμμετοχή του σε αγώνες 4Χ4.
Έως το 2010 συμμετείχε σε αγώνες trial και trophy με πολλές διακρίσεις. Από το 2010 ασχολήθηκε με τη δημιουργία και εξοπλισμό ταξιδιωτικών οχημάτων και ταξίδεψε σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Διαθέτει δυνατές μηχανικές γνώσεις και γνώσης πλοήγησης μέσω χαρτών αλλά και gps.
Ο Γιώργος Αναστασάτος είναι γεννημένος το 1969. Ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό από το 1987, με την συμμετοχή του σε αγώνες 2CV CROSS, 4Χ4 Rally, Trial, Enduro, Raid και σε αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων με πολλές διακρίσεις. Είναι μέλος της Ελληνικής Λέσχης Φίλων 2CV από το 1987. Ασχολείται με ανακατασκευές, βελτιώσεις, επισκευές Citroen 2CV από το 1986 και διαθέτει άριστη γνώση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Έχει ταξιδέψει me αυτό σε Ευρώπη και Ασία από Γιβραλτάρ μέχρι Βόρειο Ακρωτήριο και από Σκωτία μέχρι την Καππαδοκία και έχει συμμετάσχει σε πολλές Παγκόσμιες Συναντήσεις.
Το πρώτο θετικό βήμα για την ελληνική ομάδα είναι γεγονός και η ΜΙΝΟΑΝ LINES είναι πλέον χορηγός στο εγχείρημα της παραχωρόντας δωρεάν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια Πάτρας – Ανκόνα.
Η Διαδρομή
Ο αγώνας θα αναχωρήσει και φέτος από μία από τις ομορφότερες πόλεις της Ευρώπης, τη Βουδαπέστη στις 16 Ιανουαρίου 2015
ΕΥΡΩΠΗ
Το ξεκίνημα γίνεται στη Βουδαπέστη και οι ομάδες ξεκινούν να οδηγούν προς την Αφρική. Οι ομάδες από τις Νότιες Ευρωπαϊκές Χώρες θα πρέπει να πάρουν πλοίο από τη Γένοβα ή τα Ισπανικά λιμάνια και να συναντήσουν τα πληρώματα στο Μαρόκο. Το Ελληνικό πλήρωμα θα πρέπει να κατευθυνθεί από την Πάτρα στην Ανκόνα, τη Γένοβα και από εκεί στο Μαρόκο για να συναντήσει τα πληρώματα που θα έχουν ξεκινήσει από τη Βουδαπέστη. Στις 20 Ιανουαρίου θα γίνει η συγκέντρωση των πληρωμάτων στην Ταγγέρη για να ξεκινήσει το Αφρικανικό μέρος του ράλι.
MAΡΟΚΟ
Απίστευτοι ορεινοί δρόμοι, βραχώδεις διαδρομές στο Atlas και το Sarhro θα οδηγήσουν τις ομάδες στα βουνά Bani και στις παλιές πίστες του ράλι Ντακάρ. Για πρώτη φορά οι ομάδες θα παραμείνουν ένα βράδι στο Μαρακές. Η διάσχιση του Μαρόκο είναι απαιτητική με δύσκολες πίστες, αλλά η μαγεία αυτής της χώρας θα γίνει με τον καλύτερο τρόπο. Η διάσχιση της Zagora και της Mhamid θα δώσει στις ομάδες μια γεύση από τη ζωή της φυλής των Tούαρεγκ και του πολιτισμού της Σαχάρα.
ΜΑΥΡΙΤΑΝΙΑ
Το ράλι θα συνεχιστεί 5 ημέρες στη Μαυριτανία με νέους προορισμούς και πραγματική οδήγηση στην έρημο. Αναμένονται χρυσοί αμμόλοφους, διαδρομές στη μαλακή άμμο και αλυκές για γρήγορη οδήγηση.
Η διαδρομή θα συνεχιστεί στο Εθνικό Πάρκο Banc D’Arguin και η διαμονή θα είναι στην Arkeiss. Μετά από την ξεκούραση στην πρωτεύουσα Nouakchott θα κατευθυνθούμε στην ανατολική σαβάνα και θα οδηγήσουμε προς το Μάλι κατά μήκος του ποταμού Senegal.
ΜΑΛΙ
Στο Μάλι η οδήγηση θα γίνει για τρεις ολόκληρες ημέρες σε κλασική έρημο, προς την Πρωτεύουσα Μπάμακο. Εκεί θα εορταστεί η επιστροφή της Ειρήνης και της Δημοκρατίας με τους κατοίκους του Μάλι. Το ράλι έχει τερματισμό στο στάδιο Bafoulabé πριν ολοκληρωθεί με την επίσκεψη στην πρωτεύουσα από τους σκονισμένους και σπασμένους δρόμους.