Ισχυρός και αθόρυβος diesel με 136 ίππους για το Opel Astra GTC
Πρεμιέρα για τον αθόρυβο diesel στο Astra GTC: ο νέος 1.6 CDTI προσφέρει τώρα ισχυρές και ‘καθαρές’ επιδόσεις στο σπορ, συμπαγές coupé. Ο turbo diesel 100 kW/136 hp με μέγιστη ροπή 320 Nm διατίθεται για όλη την οικογένεια Astra.
- 04 Ιουλίου 2014 19:47
Ο 1.6 CDTI καταναλώνει μόλις 4,1 lit diesel / 100 km με εκπομπές CO2109 g/km. Με τέτοιες τιμές, το Astra GTC αποκτά τη γερμανική ετικέτα ενεργειακής κλάσης Α. Και δεν είναι μόνον αυτό – με τις ισχυρές επιδόσεις του, ο turbo diesel δικαιολογεί απόλυτα το σπορ χαρακτήρα του coupé.
Η νεώτερη γενιά του αλουμινένιου turbo παράγει πλούσια μέγιστη ροπή 320 Nm – 20 Nm παραπάνω από το προηγούμενο μοντέλο των 1.7 lit με 130 hp. Ο αθόρυβος diesel αποδίδει περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη γενιά παρά το μικρότερο κυβισμό του. Με ιπποδύναμη αυξημένη κατά 6 hp, το Astra GTC επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 10,2 δευτ. Η εν κινήσει επιτάχυνση 80 – 120 km/h με πέμπτη σχέση ολοκληρώνεται σε 8,9 αντί 10,5 δευτ. που ήταν προηγουμένως. Η τελική ταχύτητα είναι εντυπωσιακή, στα 198 km/h.
Η Opel ανανέωσε την οικογένεια κινητήρων του Astra GTC σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Η ποικίλη γκάμα ολοκληρώνεται με τον κορυφαίο OPC 206 kW/280 hp, τον υψηλών επιδόσεων diesel 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, τον ισχυρό 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 125 kW/170 hp και 147 kW/200 hp και τον αθόρυβο 1.6 CDTI με 100 kW/136 hp.
Υψηλότερη άνεση
Ο νέος κινητήρας 1.6 CDTI διατίθεται με Start/Stop και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης στάνταρ και συνδυάζεται με το πιο εξελιγμένο, βελτιωμένο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτό εγγυάται υψηλότερη άνεση στις αλλαγές σχέσεων. Μία σειρά βελτιώσεων στα εξαρτήματα του κιβωτίου, τον επιλογέα και το σύστημα ενσωμάτωσής τους στο όχημα, είχαν σαν αποτέλεσμα σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της άνεσης.
Ο υπέρ αποδοτικός, αθόρυβος diesel της Opel είναι ο πρώτος στη γκάμα του Astra που ήδη πληροί τις μελλοντικές προδιαγραφές Euro 6, όντας ο καθαρότερος diesel που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. Ο κινητήρας είναι ο καλύτερος στην κατηγορία σε χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών χάρη στο βελτιστοποιημένο σχεδιασμό των εξαρτημάτων και μία ιδιαίτερα αποδοτική διαδικασία καύσης με πολλαπλό ψεκασμό και πρόσθετα ακουστικά μέτρα. Το αποτέλεσμα είναι απόλυτα πειστικό. Ο νέος 1.6 CDTI της Opel είναι ο πιο αθόρυβος diesel στην κατηγορία του. Στις ισχυρές και ‘καθαρές’ επιδόσεις του συμβάλλουν επίσης ο υπερσυμπιεστής VTG (τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας), το σύστημα ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης και το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων NOx (LNT). Το LNT προηγείται στην εξαγωγή του φίλτρου σωματιδίων diesel και μπορεί να συγκρατήσει και να μειώσει τα οξείδια του αζώτου από τα καυσαέρια, αποτελώντας μία καθαρή λύση που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο.