Bentley Bentayga vs Dacia Duster. Η απόλυτη μάχη

Bentley Bentayga vs Dacia Duster. Η απόλυτη μάχη

Ένα βίντεο που βάζει σε θέσεις "μάχης" το υπερπολυτελές Bentayga και το ταπεινό Dacia Duster

Το γαλλικό Auto Moto συγκρίνει το υπερπολυτελές SUV Bentayga της Bentley με το Dacia Duster.

Το βίντεο έχει δημιουργηθεί καθαρά για ψυχαγωγικούς σκοπούς καθώς δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης ανάμεσα στα δύο οχήματα καθώς απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό ως προς την οικονομική δυνατότητα.

Η Bentayga με τον 6λιτρο W12 των 608 PS βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα Dacia Duster, στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.2 TCe που για την περίσταση αποδίδει 125 PS.

Η Bentley ξεκινάει από τα 65.000 ευρώ ενώ το Duster φτάνει μέχρι τα 17.000 ευρώ, έχοντας πολύ καλές κριτικές για τις εκτός δρόμου ικανότητες του.

Όπως ανακοινώνει η Bentley για τη Bentayga:

“Με εξαιρετικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας W12 πετυχαίνει έναν αποτελεσματικό συνδυασμό ισχύος, ταχύτητας και αποδοτικότητας. Χάρη στη μέγιστη ροπή των 900 Nm, που είναι ήδη διαθέσιμη λίγο πάνω από το ρελαντί, πατώντας το γκάζι νιώθετε το αυτοκίνητο να ξεχύνεται αβίαστα μπροστά. Η ισχύς θυμίζει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου, με 608 PS και συνδυάζεται αρμονικά με την κορυφαία πολυτέλεια. Η τελική ταχύτητα είναι 301 χλμ./ώ. ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η επιτάχυνση, καθώς για τα 0-100 χλμ./ώ. απαιτούνται μόνο 4,1 δευτερόλεπτα”.

Από την άλλη, όπως ανακοινώνει η Dacia για εκείνους που διαθέτουν σαφώς λιγότερα χρήματα σε σχέση με τη Bentayga:

“Με το έξυπνο χειριστήριο ελέγχου 4×4, προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες οδήγησης με ασφάλεια. Σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση, η επιλογή 2WD είναι ανεκτίμητη. Η ροπή μεταδίδεται στους δύο μπροστινούς τροχούς με στόχο την βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Στην επιλογή “AUTO”, η ροπή κατανέμεται αυτόματα μεταξύ των μπροστινών και πίσω τροχών. Μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, λαμβάνει πληροφορίες για την ταχύτητα του οχήματος, τις συνθήκες του οδοστρώματος και προτείνει την βέλτιστη κατανομή της ροπής, ώστε να απολαμβάνετε ασφαλή και άνετη οδήγηση.

Τέλος, σε δύσκολα περάσματα, σε ανώμαλες επιφάνειες, σε χιόνι ή άμμο, η επιλογή “LOCK” κατανέμει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς για τη βελτιστοποίηση των δυνατοτήτων διέλευσης και την απόλαυση μιας Off Road διαδρομής. Το κιβώτιο των 6 ταχυτήτων συμπληρώνει ιδανικά τις ικανότητες εκτός δρόμου διαθέτοντας μια “κοντή” 1η ταχύτητα, που κρίνεται ιδανική για εκκίνηση σε επικλινές έδαφος, προσπέλαση σε ανώμαλο οδόστρωμα ή έλξη φορτίου”.

Πηγή: autoevolution.com

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα