Νέο Ford Focus ST: Και ντίζελ (185 ίπποι) και βενζίνη (250 hp).

Νέο Ford Focus ST: Και ντίζελ (185 ίπποι) και βενζίνη (250 hp).

Η Ford λανσάρει το Focus ST με τεχνολογία Auto-Start-Stop που βελτιώνει την απόδοση καυσίμου του 2.0 EcoBoost 250 PS κατά 6%

Το πιο προηγμένο Focus ST όλων των εποχών -έκανε πρεμιέρα το προηγούνενο σαββατοκύριακο- διαθέτει νέες τεχνολογίες ελέγχου πλαισίου, νέα σεταρίσματα συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης, αλλά και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών που διασφαλίζουν ταχύτερη απόκριση και πιο ισορροπημένη και ποιοτική οδηγική εμπειρία. Και για πρώτη φορά θα προσφέρεται με δύο ισχυρούς κινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα και έναν diesel.

 

Το πρώτο Focus ST diesel ανεβάζει τον πήχη στην καθημερινή χρηστικότητα και τη σπορ οδική συμπεριφορά όντας το αποδοτικότερο και λιγότερο ρυπογόνο Ford υψηλών επιδόσεων όλων των εποχών. Η έκδοση 2.0 TDCi 185 PS επιταχύνει από 0 -. 100 χλμ/ώρα σε 8,1 δεύτερα, με κατανάλωση 4,4 l/100 km και εκπομπές CO2114 g / km *

Για τους οπαδούς βενζίνης, ο 2.0 EcoBoost 250 PS επιταχύνει από 0-100 km / h σε 6,5 δευτερόλεπτα, καταναλώνει 6,8 l/100 km και εκπέμπει 158 g CO2/km. Και τα δύο μοντέλα αποκτούν Auto-Start-Stop για πρώτη φορά που βελτιώνει την απόδοση της έκδοσης EcoBoost κατά 6% – το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο Focus ST μέχρι σήμερα.

Η Ford έχει πουλήσει πάνω από 140.000 Focus ST σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο από το 2002 που το αυτοκίνητο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά.

Αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά

Η Ford Team RS, ο διακεκριμένος Ευρωπαϊκός τομέας του γκρουπ Παγκόσμια επιδόσεις του οχήματος της Ford, έθεσε ως Νο 1 στόχο τη βελτίωση της συνολικής οδηγικής εμπειρίας για το νέο Focus ST.

Η σπορ ανάρτηση διαθέτει νέα εμπρός ελατήρια και πιο σπορ ρύθμιση αμορτισέρ μπροστά και πίσω. Σε συνδυασμό με τις ειδικές αντιστρεπτικές δοκούς και τα πίσω ελατήρια από την προηγούμενη γενιά ST, αυτές οι βελτιώσεις πετυχαίνουν ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις.

Το σετάρισμα του Electronic Power Assisted Steering και των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου οχήματος έχει επίσης προσαρμοστεί για να ικανοποιεί τις ειδικές σπορ απαιτήσεις του νέου Focus ST.

Η βέλτιστη μετάδοση ισχύος υπό δυνατή επιτάχυνση – ειδικότερα η ελκτική πρόσφυση και η ποιότητα αλλαγών σχέσεων – υποστηρίζεται επίσης από βάσεις κινητήρα ειδικά σχεδιασμένες για να εναρμονίζονται με τις επιδόσεις του νέου Focus ST. Επιπλέον, η Ford συνεργάστηκε με τη Michelin για τη δημιουργία ενός νέου ελαστικού 19 ιντσών που υποστηρίζει τη δυναμική συμπεριφορά, μεγιστοποιώντας κυρίως την πλευρική πρόσφυση.

 

Δύναμη επιλογής

Ο νέος δίλιτρος diesel 185 PS που κάνει ντεμπούτο στο νέο Focus ST έχει βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει επιδόσεις και ταμπεραμέντο ST σε συνδυασμό με οικονομία και καθημερινή πρακτικότητα.

Η αυξημένη απόδοση ισχύος του Focus ST 2.0 TDCi – βελτίωση 23% έναντι του δίλιτρου 150 PS του νέου Focus-επιτυγχάνεται μέσω νέας ηλεκτρονικής χαρτογράφησης, ενός αναβαθμισμένου συστήματος εισαγωγής και μιας νέας, σπορ εξαγωγής.

Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 3.500rpm και η ροπή των 400Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.000-2.750rpm, επιτρέποντας στο νέο Focus ST diesel να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 217 χλμ/ώρα. Η υψηλή ροπή μεταφράζεται σε εντυπωσιακή εν κινήσει επιτάχυνση και άριστες επιδόσεις στις χαμηλές στροφές. Με 6η σχέση, η επιτάχυνση 80-120 km / h ολοκληρώνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ ο συνδυασμός πιο κοντής σχέσης και αυξημένης ισχύος δίνει στο Focus ST ένα πλεονέκτημα υπεροχής 2,2 δευτερολέπτων έναντι του Focus 150 PS.

Ο 2.0 EcoBoost 250 PS της Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση, τεχνολογία Twin-ανεξάρτητο Variable Cam Timing (T-iVCT), και άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης για ασυμβίβαστες επιδόσεις. Η μέγιστη ισχύς διατίθεται στις 5.500rpm, τα 360Nm ροπής διατίθενται μεταξύ 2.000 και 4.500rpm, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 248 χλμ/ώρα.

Και οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με σπορ επιλογέα κοντών διαδρομών. Οι σχέσεις μετάδοσης – αποκλειστικές για το ST και σε συνάρτηση με κάθε κινητήρα ατομικά – προσφέρουν ταχεία επιτάχυνση  μέσω των πρώτων σχέσεων και οδηγική άνεση στις υψηλές ταχύτητες.

Δυναμική παρουσία

Το νέο Focus ST διαθέτει πιο σπορ και δυναμικό στυλ από την προηγούμενη γενιά με χαμηλότερη, φαρδύτερη εμφάνιση, νέο ανάγλυφο καπό, πιο λεπτούς προβολείς και ορθογώνιους προβολείς ομίχλης.

Η Ford σχεδίασε εκ νέου το εσωτερικό του Focus επιδιώκοντας μία πιο «διαισθητική» διάταξη και παράλληλα απλούστερη, με πιο σαφή οπτική σύνδεση μεταξύ των κύριων εξαρτημάτων και λιγότερα μπουτόν στην καμπίνα.

Μια πρόσθετη σειρά τριών οργάνων στο ταμπλό – χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων ST-παρουσιάζει την πίεση του υπερσυμπιεστή, τη θερμοκρασία λαδιού και πληροφορίες πίεσης λαδιού. Νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και στεφάνη από μαλακό δέρμα, λεβιές ταχυτήτων σε σατινέ χρώμιο και πεντάλ ST συνθέτουν ένα περιβάλλον που ικανοποιεί τις προσδοκίες των οδηγών ST.

Οι παραγγελίες στην Ευρώπη ξεκινούν από φέτος το φθινόπωρο και τα πρώτα νέα Focus ST προγραμματίζεται να φτάσουν στις αρχές του 2015. Οι τιμές θα ανακοινωθούν όταν πλησιάζει η ημερομηνία λανσαρίσματος.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα