Πούλησέ το! Μια απλή ιδέα που έγινε από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές σε Apple και Android
Το NEWS 247 μιλά με τον Σταύρο Καραγιάννη, τον άνθρωπο πίσω από το Pouliseto, το application που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος ανάμεσα στους χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων
- 19 Οκτωβρίου 2015 07:42
Νεοφυείς επιχειρήσεις ή σε… απλά ελληνικά startup! Πρόκειται για τη λαμπρή εξαίρεση στη βαλτώδη επιχειρηματικότητα της Ελλάδας, στις οποίες έχουν αναφερθεί λίγο, πολύ όλοι οι πολιτικοί της χώρας. Κι αν οι υποσχέσεις των πολιτικών μοιάζουν λίγο, πολύ ασαφείς, ένα απτό παράδειγμα μπορεί να αποδείξει πως μια έξυπνη και απλή ιδέα μπορεί όντως να ανθίσει, ακόμη και στην άνυδρη ελληνική αγορά.
Ο Σταύρος Καραγιάννης είχε μια τέτοια ιδέα και σήμερα, βλέπει τους κόπους, αλλά και τα όνειρά του να παίρνουν σάρκα και οστά. Το NEWS 247 μίλησέ μαζί του για την εφαρμογή Pouliseto που έφτασε γρήγορα στην πρώτη θέση της κατηγορίας Lifestyle και τη δεύτερη στο Top Chart του Apple Store, ενώ συμπεριλαμβάνεται στις κορυφαίες νέες εφαρμογές στο Google Play. Και να φανταστείτε πως δεν έχει πάνω από ένα μήνα που κυκλοφορεί εκεί έξω…
Τι είναι το Pouliseto;
Το Pouliseto είναι μια νέα εφαρμογή που κάνει εύκολες και πρακτικές τις αγοραπωλησίες μέσω Internet. Σχεδιάστηκε με μοναδικό σκοπό να μπορεί ο καθένας μόνος του να ανεβάζει αγγελίες από το κινητό ή το tablet χωρίς να χρειάζεται βοήθεια από συγγενείς και φίλους. Όλοι έχουμε πράγματα που δεν μας χρησιμεύουν ή δεν τα χρησιμοποιούμε πια. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως έχασαν και την αξία τους. Η καινοτομία της εφαρμογής είναι πως σε τρία απλά βήματα, ό, τι χρειάζεται κανείς να “βγάλει στο σφυρί” είναι αναρτημένο στο Pouliseto και διαθέσιμο προς κάθε επίδοξο αγοραστή.
Ο κ. Καραγιάννης μας εξηγεί πως προέκυψε η ιδέα. “Πάντα γνωστοί και φίλοι επικοινωνούσαν μαζί μου για να πουλήσουν κάποιο αντικείμενο και τον τρόπο που θα το έκαναν. Το Pouliseto δημιουργήθηκε με σκοπό και ο πιο απλός χρήστης smartphone και tablet να μπορεί να κάνει αυτή τη διαδικασία μόνος του χωρίς να χρειάζεται βοήθεια από συγγενείς και φίλους” μας λέει.
Κι επειδή είναι στο ελληνικό DNA να έχουμε δεκάδες αντικείμενα συσκευασμένα σε κούτες στο πατάρι ή την αποθήκη, φαίνεται πως το concept της εφαρμογής χτύπησε κυριολεκτικά “φλέβα χρυσού”. “Οι Έλληνες μαζεύουν τα πάντα σε μία αποθήκη, άλλα δεν είχαν το μέσο για να πουλήσουν τα παλιά αντικείμενα τους εύκολα και γρήγορα και έπρεπε να μπουν σε μία χρονοβόρα διαδικασία. Έρχεται η εφαρμογή μας να τους λύσει τα χέρια. Φωτογραφίζουν, περιγράφουν, ανεβάζουν τόσο απλά. Τώρα αν υπάρχει και ένα οικονομικό όφελος ακόμα καλύτερα, το τερπνόν μετά του ωφελίμου!” σημειώνει ο ίδιος.
Από την οικογενειακή στη… δική του επιχείρηση
Αναρωτιόμαστε αν ο Σταύρος Καραγιάννης πρόκειται για ένα από εκείνα τα ιδιοφυή παιδιά που παίζουν την τεχνολογία στα δάκτυλα, κάτι που φυσικά θα έκανε ένα τέτοιο εγχείρημα παιχνιδάκι. Ιδιοφυής μεν, σε επίπεδο χρήστη η σχέση του με την τεχνολογία δε. “Η σχέση μου με την τεχνολογία είναι πολύ καλή, αλλά σε επίπεδο χρήστη και όχι developer. Διαρκώς αγοράζω αντικείμενα από αγγελίες και επίσης διαρκώς πουλάω πράγματα που δεν καλύπτουν πλέον τις ανάγκες μου” μας αναφέρει.
“Έχω τελειώσει Οικονομικά στο Καποδιστριακό και εργαζόμουν μέχρι να ξεκινήσω το Pouliseto σε οικογενειακή επιχείρηση στον τομέα των εξαγωγών” μας λέει ο Σταύρος για τον τρόπο που βρέθηκε να ασχολείται με μια δημοφιλέστατη εφαρμογή. Φυσικά, το γεγονός πως το Pouliseto είναι ακόμη ένα τεχνολογικό βρέφος κάποιων μηνών, δεν σημαίνει πως η προεργασία για να τεθεί σε λειτουργία ήταν απλό πράγμα. “Το τρέξιμο μου ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο για το σχεδιασμό και το στήσιμο του Pouliseto και σε συνεργασία με την iProject, την εταιρία που ανέλαβε το development, να ολοκληρώσουμε την υλοποίηση του”.
“Σήμερα το Pouliseto είναι η βασική μου απασχόληση από το πρωί μέχρι το βράδυ” σημειώνει και τονίζει πως μια καλή ιδέα μπορεί να είναι ιδανική ευκαιρία για νέους που θέλουν να κάνουν κάτι δικό τους: “Είναι μια καλή λύση για τους νέους που μπορεί να έχουν μία ωραία ιδέα αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό. Θέλει να το πιστεύεις πολύ, πείσμα και θέληση”.
Γιατί το Pouliseto και όχι οι… μικρές αγγελίες;
Η επιτυχία του εγχειρήματος είναι προφανής, από τους ολοένα και αυξανόμενους χρήστες της εφαρμογής. Τι είναι όμως εκείνο που το κάνει τόσο ελκυστικό, σε σύγκριση με εταιρίες μικρών αγγελιών; Αρχικά, το γεγονός πως κάθε ενέργεια μπορεί να γίνει από το έξυπνο κινητό του χρήστη, πράγμα που κάνει το Pouliseto πιο εύκολα προσβάσιμο. “Δεν υπάρχει άλλο site που να ανεβαίνει η αγγελία του χρήστη σε τόσο γρήγορο χρόνο” προσθέτει ο Σταύρος Καραγιάννης. “Υπάρχει βέβαια η διαδικασία της έγκρισης, αλλά να ανεβαίνει η αγγελία σε λιγότερο από 1′ λεπτό δεν υπάρχει. Επίσης το Pouliseto προσφέρει ένα πολύ ωραίο περιβάλλον περιήγησης που κάνει κατά μέσο όρο τον κάθε χρήστη να χαζεύει αγγελίες για πάνω από 5 λεπτά” εξηγεί ο εμπνευστής της.
Τι συμβαίνει σε περιπτώσεις κακής χρήσης;
Το Pouliseto είναι ο δίαυλος επικοινωνίας και γι’ αυτό κάθε αγοραπωλησία θα πρέπει να γίνεται με προσοχή από τους ίδιους τους συμβαλλόμενους. “Δεν σου πουλάει η εταιρία το προϊόν σου, το προϊόν το πουλάει ο χρήστης με το πόσο ωραία θα το φωτογραφήσει, θα το πλασάρει και σε τι τιμή θα πουλήσει, άρα την ίδια “ασφάλεια” προσφέρει και το Pouliseto” και συνεχίζει: “Το Pouliseto είναι η πλατφόρμα για να έρθουν σε επαφή ο αγοραστής με τον πωλητή. Η πραγματοποίηση της αγοραπωλησίας αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του πωλητή και του αγοραστή και το Pouliseto δεν έχει απολύτως καμία ευθύνη. Γι αυτό πρέπει οι χρήστες να κάνουν οποιαδήποτε αγοραπωλησία με ασφάλεια και προσοχή και να μην εμπιστεύονται εύκολα κάποιον. Από την πλευρά μας κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να ελέγχονται σωστά οι αγγελίες και οι χρήστες που μπαίνουν στην εφαρμογή μας”.