Ελληνική συμμετοχή στο Ράλι Μόντε Κάρλο με ένα Honda Civic Type-R

Ελληνική συμμετοχή στο Ράλι Μόντε Κάρλο με ένα Honda Civic Type-R

Για 3η χρονιά το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, θα συμμετάσχει με Honda Civic Type-R, στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθήματος Ράλλυ για το 2015, το 83ο Ράλι Μόντε Κάρλο.

To 83ο Ράλι Μόντε Κάρλο, ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2015 θα πραγματοποιηθεί από τις 22 – 25 Ιανουαρίου 2015 με εκκίνηση την Place du Casino in Monte Carlo και τερματισμό την Place du Palais. Ο αγώνας του 2015 είναι κατά 75% νεοσχεδιασμένος και περιλάμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355,48 χιλιομέτρων, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 1403χλμ.

Ο οδηγός του Honda Civic Type–R (της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε.,  Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας Honda στην Ελλάδα), Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε:

« Ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2015, το  83ο Ράλι Μόντε Κάρλο είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας με απότομες εναλλαγές στις καιρικές συνθήκες ακόμη και μέσα στην ίδια ειδική διαδρομή. Για πρώτη φορά ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χλμ. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το Civic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3 Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.»

Tο επιτελείο της Honda Team Εrg πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών,τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιταλία (JAS Motorsports).

Η ελληνική ομαδα στελεχώενται από τους: Νίκος Θρουβάλας, Πέτρος Βασιλείου, Σωτήρης Φωτόπουλος,  Δημήτρης Ναυρίδης, Ηρώ Μπιστολά και Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος).

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Honda Civic Type–R FN2 R3

Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά  με κυβισμό 1998 cm3

Μεγ. Ισχύς : > 280PS @ 8500 rpm

ECU : Efi Euro 4

Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)

Μετάδοση: Διπλόδισκος συμπλέκτης, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)

 Ανάρτηση : Ρυθμιζόμενη X-Treme Tech

Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα

Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3

Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα