Edge. Τo πιο προηγμένο SUV της Ford θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2015

Edge. Τo πιο προηγμένο SUV της Ford θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2015

Η Ford παρουσίασε το νέο Ford Edge, ένα high tech, υψηλών προδιαγραφών SUV που θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 2015.

Το νέο Edge σχεδιάστηκε εξ αρχής με γνώμονα το σπορ στυλ και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας που επικρατούν στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο.

Το Edge με προηγμένες νέες τεχνολογίες θα αποτελέσει το τρίτο κεφάλαιο του σχεδίου επέκτασης της γκάμας SUV της Ford για την Ευρώπη – πλαισιώνοντας το νέο μεσαίο Kuga SUV και το νέο μικρό EcoSport SUV.

Το Edge λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη Β. Αμερική το 2007, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια του παραδοσιακού SUV στο χώρο της βιομηχανίας και ιδρύοντας την κατηγορία ‘crossover SUV’. Σήμερα, το Edge είναι σταθερά best-seller στην κατηγορία του στη Β. Αμερική – επιτυγχάνοντας ρεκόρ πωλήσεων το  2013 – και διατίθεται σε επίλεκτες αγορές της Ν. Αμερικής, Ρωσίας και Ανατολικής Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας.

 

Με το νέο Edge, η Ford εισέρχεται σε μία νέα κατηγορία στην Ευρώπη, προσφέροντας στους πελάτες ένα υψηλών προδιαγραφών, ποιοτικό, τεχνολογικά προηγμένο και ευρύχωρο SUV. Υιοθετώντας τετράθυρη, πενταθέσια διάταξη και το DNA οδηγικής απόλαυσης Ford, το νέο Edge θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στη Β. Αμερική στις αρχές της επόμενης χρονιάς και θα ακολουθήσουν η Ευρώπη, Ν. Αμερική και Ασία Ειρηνικού μέσα στο 2015.

Προηγμένη τεχνολογία

Το νέο Edge θα περιλαμβάνει Adaptive Steering, για ευκολότερους ελιγμούς και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση και θα λανσάρει στην Ευρώπη τις τεχνολογίες Active Noise Cancellation και Front Split View Camera.

Το Adaptive Steering μεταβάλλει συνεχώς το λόγο υποπολλαπλασιασμού σύμφωνα με την ταχύτητα του οχήματος βελτιστοποιώντας την απόκριση διεύθυνσης σε όλες τις συνθήκες. Στις χαμηλότερες ταχύτητες, όπως στο παρκάρισμα ή σε ελιγμούς σε στενούς χώρους, το νέο σύστημα κάνει το όχημα πιο ευέλικτο και διευκολύνει το στρίψιμο. Στον αυτοκινητόδρομο, επιτρέπει στο Edge να αντιδρά πιο ομαλά και με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού.

 

Το σύστημα Active Noise Cancellation της Ford χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα στην καμπίνα και παράγει ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης μέσω του ηχοσυστήματος που αναβαθμίζουν τόσο τον ήχο του κινητήρα όσο και το περιβάλλον της καμπίνας. Η τεχνολογία Front Split View Camera διευκολύνει το όχημα να διασχίσει μία διασταύρωση ή να παρκάρει σε χώρους με περιορισμένη ορατότητα. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιεί ένα σύστημα κάμερας 180 μοιρών εγκατεστημένο στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Το Edge διαθέτει επίσης ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς στο πλάι του αυτοκινήτου που δημιουργούν ένα είδος ‘αεροκουρτίνας’, για βελτίωση της αεροδυναμικής στις υψηλές ταχύτητες.

Μεταξύ των άλλων τεχνολογικών του νέου Edge περιλαμβάνονται:

• Hands-Free Tailgate

• SYNC 2, το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας και φωνητικού ελέγχου της Ford

• Adaptive Cruise Control με Collision Mitigation και Forward Alert

• Βελτιωμένο Active Park Assist με Perpendicular Parking και Cross Traffic Alert

• Inflatable Rear Seatbelts

• Intelligent All Wheel Drive με Torque Vectoring Control και Curve Control

• Active City Stop

• Blind Spot Information System

• Lane Keeping Aid

• Traffic Sign Recognition

• Θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα

 

Δυναμική σχεδίαση, ποιότητα και συμπεριφορά

Η ποιότητα υλικών και η αισθητική ήταν στο επίκεντρο της εξέλιξης. Σε όλο το αυτοκίνητο, η σχεδιαστική φιλοσοφία υλοποιείται με τρόπο που μειώνει την οπτική ασυνέχεια των γραμμών. Η ομάδα μελέτησε και τις παραμικρές λεπτομέρειες, όπως η σύνδεση των εμπρός θυρών με το ταμπλό οργάνων, απλουστεύοντας τα σημεία ‘συγχώνευσης’ και μειώνοντας τα όποια προβλήματα ευθυγράμμισης.

Το νέο Edge διαθέτει χαρισματική, εξωτερική σχεδίαση με περίοπτη χρωμιωμένη μάσκα, λεπτούς και ανάγλυφους εμπρός προβολείς LED, και πίσω φώτα LED σε τρισδιάστατο σχήμα λεπίδας. Οι προτεταμένοι θόλοι τροχών φιλοξενούν αλουμινένιους τροχούς 20-ιντσών.

Μία προηγμένη δομή αμαξώματος και το σύστημα ανάρτησης απορροφά και αμβλύνει τις ανωμαλίες του δρόμου και το θόρυβο χωρίς θυσίες στην οδική συμπεριφορά, προσφέροντας μία οδηγική εμπειρία που ικανοποιεί απόλυτα τις προσδοκίες των Ευρωπαίων καταναλωτών.

Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση Integral-link διασφαλίζει άριστη δυναμική συμπεριφορά. Ατσάλια υψηλής αντοχής διαμορφώνουν μία ανθεκτική δομή αμαξώματος που συμβάλλει στην αξιόπιστη οδική συμπεριφορά και την άμεση απόκριση. Οι θόρυβοι στην καμπίνα έχουν ελαχιστοποιηθεί με τη χρήση ηχομονωτικών κρυστάλλων, ενώ τα ελαστικά του  Edge είναι ειδικά επιλεγμένα για μείωση των θορύβων.

Στην Ευρώπη, η Ford θα προσφέρει με το Edge δύο εκδόσεις του 2.0 Duratorq TDCi diesel της:

• Μία έκδοση 180PS που αποδίδει ροπή 400 Nm και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 149 g/km, με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο

• Μία έκδοση 210 PS που αποδίδει  ροπή 450 Nm και προβλεπόμενες εκπομπές 159 g/kmCO2, με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift και χειριστήρια στο τιμόνι (paddle)

Ανερχόμενη κατηγορία

Με τον ερχομό του Ford Edge, η Ford προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα οχημάτων που ικανοποιούν την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ford, η Ευρωπαϊκή κατηγορία οχημάτων SUV αυξήθηκε σε 21% από 10% στο διάστημα μεταξύ 2008 και 2013. Οι πωλήσεις του νέου Kuga SUV, που λανσαρίστηκε το 2012, αυξήθηκαν κατά 38% μέσα σε ένα χρόνο το πρώτο πεντάμηνο του 2014 και η Ford έχει ήδη λάβει πάνω από 16.000 παραγγελίες για το νέο EcoSport SUV που βρίσκεται στις εκθέσεις των εμπόρων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα