Παγκρήτια διάκριση για τα παιδιά του 4ου Γυμνασίου Χανίων

Παγκρήτια διάκριση για τα παιδιά του 4ου Γυμνασίου Χανίων

Σ' ένα φεστιβάλ στο οποίο συναγωνίζονται μαθητές από σχολεία όλης της Κρήτης σε διάφορες κατηγορίες με κοινό χαρακτηριστικό τη χρήση της αγγλικής γλώσσας

Η ερευνητική δουλειά, η πρωτοτυπία, η ομαδικότητα, η συνεργασία, η ποικιλία στην εργασία των μαθητών της Α’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Χανίων κέρδισαν τα εύσημα και το πρώτο βραβείο στην κατηγορία του στον 6ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό του “English on the spot festival”.

Ένα φεστιβάλ στο οποίο συναγωνίζονται μαθητές από σχολεία όλης της Κρήτης σε διάφορες κατηγορίες με κοινό χαρακτηριστικό τη χρήση της αγγλικής γλώσσας.

Με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Χρύσας Κοντοχρήστου τα παιδιά του Α1 – Α3 του 4ου Γυμνασίου αναζήτησαν στοιχεία για το αγγλικό Πάσχα, κατέγραψαν πολιτιστικές διαφορές και ομοιότητες, έκαναν τη μετάφραση, έφτιαξαν παραδοσιακά αγγλικά γλυκίσματα (τσουρεκάκια), τραγούδησαν και πήραν το 1ο βραβείο για το σύνολο του δρωμένου που παρουσίασαν.

«Στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών τα παιδιά μας παρουσίασαν ένα project που συνδύαζε θεατρικό δρώμενο, τραγούδι, έρευνα και… μαγειρική. Το κυριότερο όμως είναι ότι συνεργάστηκαν, αναζήτησαν, ήρθαν σε επαφή με διαφορετικά πολιτιστικά ήθη και δούλεψαν παράλληλα και τα αγγλικά τους», τονίζει η κα Κοντοχρήστου, συμπληρώνοντας πως η όλη προσπάθεια δεν θα πετύχαινε χωρίς τη συνεργασία των γονιών των παιδιών που «η στήριξή τους ήταν συγκινητική», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Οι μαθητές

«Δεν ήταν μια εύκολη εργασία. Αλλά με πολλή προσπάθεια και συνεργασία τα καταφέραμε και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Αυτό πιστεύω ότι εκτιμήθηκε γι’ αυτό και πήραμε το πρώτο βραβείο», μας λέει η Ειρήνη Κανούτου, ενώ η Νικολέτα Φραντζεσκάκη υπογραμμίζει πως «με τέτοιες εργασίες μαθαίνουμε καλύτερα τη γλώσσα, βελτιώνουμε την προφορά μας και το μάθημα γίνεται πιο ευχάριστο».

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα της εκπαιδευτικού τους και εργάστηκαν για την υλοποίησή της.

«Η πρόταση της κας Κοντοχρήστου για τη συγκεκριμένη εργασία μας άρεσε και την αγκαλιάσαμε. Ηταν μια πολύ ευχάριστη και δημιουργική απασχόληση και πραγματικά μάθαμε πάρα πολλά», λέει η Γαλάτεια Γεωργιάδη.

Για τη Χριστίνα Σημαντηράκη το βραβείο δεν ήταν αυτοσκοπός. «Συμμετείχαμε στο φεστιβάλ γιατί μας ενδιέφερε το θέμα που δουλέψαμε. Αλλοι παρουσίασαν την εργασία, άλλοι αναζήτησαν στοιχειά στο Διαδίκτυο. Φτιάξαμε όλοι μαζί τα παραδοσιακά πασχαλιάτικα αγγλικά τσουρεκάκια. Ηταν κάτι το διαφορετικό», αναφέρει. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Ιωάννα Θάτσι και η Μαριλένη Σινιοράκη.

Όπως λένε τα δύο κορίτσια «με τέτοιες εργασίες έρχεσαι σε επαφή με πολιτισμούς άλλων χωρών, βλέπεις τις ομοιότητες και τις διαφορές. Επίσης δουλέψαμε περισσότερο πάνω στη γλώσσα».

«Ισως το πιο σημαντικό ήταν η συνεργασία που είχαμε. Δουλέψαμε μαζί και μάθαμε τη σημασία της συλλογικής εργασίας και της συνεργασίας», σημειώνει ο Αγγελος Καρακαλπάκης, ενώ ο Παναγιώτης Σκουλάκης εξηγεί πως «η εργασία μας τα είχε όλα. Είχε να κάνει με τη γλώσσα, με τον πολιτισμό μιας άλλης χώρας. Πιστεύω ότι τα πήγαμε καλά».

Η Αλεξία Γιάννο μας τονίζει ότι θα συμμετείχε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον σε οποιοδήποτε ανάλογο πρότζεκτ, ενώ η Μαριανίνα Αρώνη επισημαίνει πως τα παιδιά κέρδισαν πολλά με τη συνεργασία τους.

«Είναι μια τιμητική διάκριση για το σχολείο μας και δείχνει το επίπεδο της δουλειάς, την προθυμία και προσφορά των μαθητών να θυσιάσουν χρόνο, αλλά και την πολύ καλή δουλειά που κάνουν οι συνάδελφοι.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και στους γονείς των παιδιών που βοήθησαν στην όλη προσπαθεια», είναι τα λόγια του διευθυντή του 4ου Γυμνασίου κ. Γιώργου Φωτόπουλου.

Πηγή: Χανιώτικα Νέα

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα