Το Opel Astra GTC Turbo, τώρα με 200 άλογα στο δρόμο και 24.150€
Το Opel Astra GTC διατίθεται με τον κινητήρα νέας γενιάς 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 200 hp. Αυτό ο ισχυρό μοτέρ, ολοκληρώνει τώρα τη γκάμα βενζινοκινητήρων.
- 08 Ιανουαρίου 2014 10:42
Το Astra GTC καινοτομεί και με άλλα high-tech χαρακτηριστικά, όπως η προηγμένη, σπορ εμπρός ανάρτηση με γόνατα HiPerStrut. Η σύγχρονη τεχνολογία infotainment δίνει το παρών σε όλα τα μοντέλα GTC, με το σύστημα Opel IntelliLink να προσφέρει εύκολη τηλεφωνία, πλοήγηση και ενσωμάτωση πολλών λειτουργιών ενός smartphone στο αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα, το Astra GTC 1.6 Turbo με 147 kW/200 hp διατίθεται σε έκδοση Sport και η τιμή του είναι 24.150 ευρώ.
Επιτάχυνση 0-100 σε 7,9 δευτ.
Το νέο Opel Astra GTC 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 200 hp αναπτύσσει τελική ταχύτητα 230 km/h. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 7,9” μόνο και από 80-120 km/h με 5η σχέση σε 7,9” προσφέροντας εκπληκτική ελαστικότητα. Ο βενζινοκινητήρας νέας γενιάς με άμεσο ψεκασμό και υπερσυμπίεση (direct injection turbo) αποδίδει υψηλή ισχύ και μέγιστη ροπή 300 Nm (με overboost), υποστηρίζοντας άριστα τις σπορ επιδόσεις. Η ισχύς ανά λίτρο της τάξεως των 125 hp τον τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του. Οι κορυφαίες σπορ επιδόσεις του Astra GTC αντανακλώνται στην εμφάνιση του μοντέλου. Το coupé θα απολαύσουν και οι άλλοι χρήστες των δρόμων, παρακολουθώντας τα πίσω φώτα και τις δύο χρωμιωμένες απολήξεις καθώς απομακρύνεται. Σε ένα μόνο τομέα είναι ‘μίζερος’ ο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού: Στην κατανάλωση καυσίμου. Στο μικτό κύκλο, καταναλώνει μόλις 6,6 l/100 km με εκπομπές CO2 154 gr /km.
Η μονάδα 200 hp Turbo ολοκληρώνει τη γκάμα κινητήρων του Astra GTC μαζικής παραγωγής. Το ‘αντίπαλο δέος ’από πλευράς diesel έρχεται με τη μορφή του 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm. Ο μόνος κινητήρας που ξεπερνά τις δύο αυτές σπορ μονάδες είναι ο 206 kW/280 hp του OPC συμπληρώνοντας το ισχυρό τρίο!
Απόλαυση infotainment: Astra GTC με σύστημα IntelliLink
Το GTC δεν υπερηφανεύεται μόνο για τον high-tech κινητήρα του. Το σύστημα infotainment σε όλα τα μοντέλα GTC είναι επίσης κορυφαίας τεχνολογίας. Με το Opel IntelliLink, ο έλεγχος του συστήματος πλοήγησης και λοιπών λειτουργιών είναι απλή υπόθεση χάρη στην έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 7 ιντσών που προβάλλει και την εικόνα από την προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας. Επιπλέον προσφέρει φωνητικό έλεγχο, συνδεσιμότητα τηλεφώνου μέσω Bluetooth και αναπαραγωγή μουσικών αρχείων (audio streaming). Το κορυφαίο μοντέλο Navi 950 IntelliLink περιλαμβάνει χάρτες όλης της Ευρώπης. Οι ενημερώσεις των χαρτών γίνονται με downloading μέσω USB. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει την ανάγνωση των εισερχόμενων μηνυμάτων κειμένου. Πέρα από τον φωνητικό έλεγχο μέσω του IntelliLink, το νέο σύστημα της Opel υποστηρίζει και ενσωματώνει τις λειτουργίες φωνητικής αναγνώρισης του ίδιου του smartphone.
Το Astra GTC με αγωνιστική περιβολή
Εκτός από το λανσάρισμα του 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo στην πιο ισχυρή του έκδοση, και του συστήματος infotainment IntelliLink σε όλα τα μοντέλα GTC, την άνοιξη του 2014 θα παρουσιαστεί επίσης ένα ειδικό μοντέλο GTC. Η Opel θα προσφέρει για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού το Astra GTC με ένα εντυπωσιακό πακέτο εξοπλισμού στα πρότυπα του αυτοκινήτου το οποίο συμμετείχε στο Πρωτάθλημα Αντοχής στο Nürburgring (VLN Endurance Championship). Οι χαρακτηριστικές κίτρινες-μαύρες-γκρι αυτοκόλλητες λωρίδες προσθέτουν στην ξεχωριστή αυτή πρόταση την κατάλληλη αγωνιστική νότα. Η μαύρη μάσκα με τη μπάρα λογοτύπου δημιουργεί έντονη αντίθεση στο λευκό αμάξωμα, ενώ τα καλύμματα καθρεπτών σε απόχρωση μαύρου γραφίτη υπογραμμίζουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι το αγωνιστικό λογότυπο της Opel με τη μορφή ενός οδηγού αγώνων σε κίτρινο φόντο στις κολόνες Β. Το μοντέλο διατίθεται με όλη τη γκάμα κινητήρων και ισχύος – βενζίνης από 140 έως 200 hp και diesel από 130 έως 195 hp.
Η αγωνιστική περιβολή του Astra GTC είναι μοναδική, συνδυάζοντας στοιχεία από διάφορα σπορ και OPC μοντέλα. Η εντυπωσιακή πρόσοψη προέρχεται από το μοντέλο BiTurbo, ενώ οι πλαϊνές ποδιές και το πίσω τμήμα από το OPC Line Package. Ανοίγοντας την πόρτα, το βλέμμα πέφτει κατευθείαν στις μαύρες διακοσμητικές λωρίδες. Οι κίτρινες και λευκές αγωνιστικές γραμματοσειρές της Opel ξυπνούν τα σπορ ένστικτα του οδηγού. Το εσωτερικό της καμπίνας επίσης προσφέρει αυθεντική αίσθηση που παραπέμπει σε αγώνες ράλι και πίστας. Το Astra GTC εφοδιάζεται προαιρετικά με αλουμινένια πεντάλ, ειδικά σχεδιασμένα πατάκια με κίτρινες ραφές, ενώ οι οδηγοί του Astra GTC μπορούν να το ανοίγουν και να βάζουν εμπρός τον κινητήρα με ένα κλειδί αγωνιστικού στυλ.