Το νέο VW Polo ήρθε με πολλές καινοτομίες και τιμές από 11.493 ευρώ

Το νέο VW Polo ήρθε με πολλές καινοτομίες και τιμές από 11.493 ευρώ

Το νέο Polo διαθέτει μία εντυπωσιακή γκάμα νέων λειτουργιών άνεσης και ασφάλειας οι οποίες αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Ασφάλεια, άνεση, οικονομία: Το προηγμένο Νέο Polo φέρνει για πρώτη φορά στην κατηγορία, τεχνολογίες και καινοτομίες που δημιουργούν αίσθημα απόλυτης εμπιστοσύνης.

Ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης. Το νέο, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Polo. Το συμπαγές σύστημα – που ενσωματώθηκε στην κολόνα του τιμονιού-  περιλαμβάνει κρεμαγιέρα με ηλεκτρικό μοτέρ και ξεχωρίζει για την ακριβή και άμεση απόκριση, απομονώνοντας άριστα τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ανάρτηση “Sport Select” . Η Volkswagen προσφέρει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση στο Polo για πρώτη φορά. Η ανάρτηση “Sport Select” διαθέτει δύο ρυθμίσεις -normal και sport- ενώ το αμάξωμα είναι κατά 15mm πιο χαμηλό. Στην επιλογή normal, η ρύθμιση είναι μεν σφιχτή, αλλά πιο άνετη από μια συμβατική σπορ ανάρτηση. Πατώντας τον διακόπτη “Sport” (στο πάνω τμήμα της κεντρικής κονσόλας) ενεργοποιείται μία ηλεκτρομηχανική βαλβίδα στα αμορτισέρ που μεταβάλλει υδραυλικά τη ρύθμιση σε μία ακόμα σκληρότερη σπορ ανάρτηση.

 

Adaptive Cruise Control (ACC) . Το ACC διατηρεί την προεπιλεγμένη ταχύτητα μαζί με την προκαθορισμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και φρενάρει ή επιταχύνει αυτόματα σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ ενσωματωμένο στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να ορίσει την επιθυμητή ταχύτητα σε ένα εύρος από 30 – 160 km/h. Το ACC λειτουργεί είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG

Σύστημα Επιτήρησης Εμπρός Χώρου Front Assist . Bοηθά τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις προετοιμάζοντας το σύστημα πέδησης και προειδοποιώντας τον μέσω οπτικών και ηχητικών σημάτων.

City Emergency Braking . Λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 30 km/h και παρακολουθεί την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο (10μ) μέσω του αισθητήρα ραντάρ. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα που κινείται ή είναι σταματημένο, το City Emergency Braking φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να αποφύγει ή να μειώσει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης.  

Multi-collision Brake System (Αυτόματο Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων). Μία τεχνολογική καινοτομία του νέου Polo αποτελεί το σύστημα Multi-collision Brake που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.  

Fatigue Detection (Σύστημα Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού). 

 

Νέοι βενζινοκινητήρες.

Ο βασικός κινητήρας του Polo είναι μια ατμοσφαιρική μονάδα 1,0L με απόδοση 75 PS. Διαθέτει έμμεσο ψεκασμό (MPI) ενώ το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία σε σύγκριση με κινητήρια σύνολα αντίστοιχης ιπποδύναμης, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι κατά 7,5% χαμηλότερη σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά (1,2L 70 PS).

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο νέος κινητήρας TSI (άμεσος ψεκασμός & Turbo) 1,2L με απόδοση 90 PS.

Νέοι κινητήρες diesel.

Το νέο Polo λανσάρει τον νέο κινητήρα πετρελαίου της Volkswagen,  τον 1.4 TDI. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται με κυβισμό 1,4 L (προηγουμένως 1,2L και 1,6L). Το φάσμα ισχύος είναι από 75 PS έως και 90 PS. Ο κινητήρας ανήκει στην νέα οικογένεια Diesel κινητήρων (ΕΑ288), διαθέτει 3 κυλίνδρους με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, και άμεσο ψεκασμό με Turbo και παρέχει την υψηλότερη ροπή στην κατηγορία του (230Nm στις 1.500rpm).

Η νέα γενιά κινητήρων TDI προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Αξίζει να σημειωθεί η πρόοδος που έχει επιτευχθεί στο Polo TDI 90 PS με DSG, καθώς το νέο μοντέλο έχει κατανάλωση καυσίμου 3,4 l/100 km  και εκπομπές ρύπων CO2 88 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές στο προηγούμενο μοντέλο ήταν 4,3 l/100 km και 112 g/km CO2 – μια βελτίωση κατά 21% στην οικονομία καυσίμου.

 

Εξωτερικός Σχεδιασμός

To Polo απέκτησε μία διαφορετική, πιο ώριμη και ταυτόχρονα σπορ εικόνα με βάση τη σχεδιαστική γλώσσα που διακρίνεται από τη σημαντική χρήση οριζόντιων στοιχείων εμπρός και πίσω με καθαρές γραμμές παντού και ένα ισχυρό τμήμα ώμων. Η προηγμένη σχεδίαση με τις καθαρές γραμμές τώρα αποκτά μεγαλύτερη ακρίβεια και σαφήνεια.

Το Εσωτερικό

Νέα διάταξη οργάνων και κεντρική κονσόλα. Πολλές νέες εργονομικές και οπτικές βελτιώσεις έχουν συντελεστεί στο εσωτερικό του νέου Polo. Μαζί με τα νέα τριάκτινα τιμόνια, ο νέος πίνακας οργάνων με τρισδιάστατη εμφάνιση αποτελεί ένα ιδιαίτερο οπτικό στοιχείο. Τα όργανα βασίζονται στην σχεδιαστική φιλοσοφία της Volkswagen και εντυπωσιάζουν με τη λεπτομέρεια και την ακρίβεια στην ποιότητα κατασκευής. Η διάταξη των χειριστηρίων της ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλας είναι φιλική προς το χρήστη.

Νέα συστήματα ήχου και ραδιοπλοήγησης. Ακριβώς κάτω από τους διακόπτες για τα όργανα χειρισμού στην κεντρική κονσόλα – στο ύψος των ματιών για βέλτιστη ορατότητα – βρίσκεται η μονάδα ενημέρωσης & ψυχαγωγίας. Το νέο Polo είναι το πρώτο Volkswagen που διαθέτει τη δεύτερη γενιά συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας – Modular Infotainment System (MIB).

Τιμές 

 

Κινητήρας

Έκδοση

(3θυρη)

Λιανική Τιμή

Λιανική Τιμή
με Απόσυρση

 

 

 

 

1.0 MPI 75 PS

Conceptline

€ 12.400,00

€ 11.493,36

 

 

 

 

1.2 TSI BMT

90 PS

Trendline

€ 13.350,00

€ 12.390,00

Comfortline

€ 14.260,00

€ 13.300,00

Highline

€ 14.910,00

€ 13.950,00

1.2 TSI BMT

90 PS DSG 7

Trendline

€ 14.910,00

€ 13.950,00

Comfortline

€ 15.820,00

€ 14.860,00

Highline

€ 16.470,00

€ 15.510,00

 

 

 

 

1.4 TDI 75 PS

Conceptline

€ 14.465,00

€ 13.330,88

 

 

 

 

1.4 TDI BMT

90 PS

Trendline

€ 15.480,00

€ 14.269,78

Comfortline

€ 16.465,00

€ 15.180,91

Highline

€ 17.165,00

€ 15.828,39

1.4 TDI BMT

90 PS DSG 7

Trendline

€ 17.165,00

€ 15.828,78

Comfortline

€ 18.150,00

€ 16.739,91

Highline

€ 18.820,00

€ 17.390,00

 

 

 

 

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα